הודעה חשובה

zulti

New member
לצערי הרב

זה כן רשמי ודי סופי. בקשר למה אפשר לעשות - אנחנו מנסים...
 

Esmena

New member
../images/Emo13.gifאני כבר "רואה" הקרנה של

סטארבייס.(בעיניי רוחי בלבד,כוונתי). אל דאגה, יהיה טוב.עברנו את כל השנים האלה לחכות לבואה של וויאג'ר, לשתי העונות האחרונות שלDS9 .אנחנו כבר מומחים במציאת פיתרונות אלטרנטיביים, אני סומכת על הזולטי :)
 

sysiphus

New member
אני לא הייתי סומך עליו

גם אם היה האדם האחרון עלי אדמות וכל מה שהייתי מבקש זה שיעביר את המלח. אבל את יכולה לסמוך על סטארבייס שיעשה כמיטב יכולתו כדי להניא את המפיצים מהחלטתם או לארגן הקרנה לחובבים.
 

Esmena

New member
כמובן. שכחתי שכל קשר בין זולטי

לסטארבייס מיקרי בהחלט . כנראה גם אני איבדתי את התרופות שלי.
 

Bajoran Preist

New member
למה לא ידעתי שזה יקרה... ?

well, ניחא. אני רק מצטער על כל אלה שאין להם אינטרנט מהיר... ובכל מקרה אם לא יקרינו פה את הסרט זאת בושה למדינה ולטרק כאחד..
 

Chakotay

New member
עזבו אתכם

אני האמת לא ממש מחשיב את זולטי כמקור מהימן, ולפי דעתי הסרט יגיע לפה ולא הייתה שום הוכחה שהוא לא, זולטי מדבר שטויות.
 

n i v1

New member
יש משהו שאתה רוצה לדעת

בפורום הזה משתתפים כמה אנשים שהם המקור המהימן ביותר לסצינת הטרק בארץ. לפני שאתה מכפיש פה אנשים מחוסר דעת אתה רוצה לדעת שזולטי הוא היו"ר של סטארבייס 972. זה לא הולך ברגל. שנית, משתתפים פה שניים (לא אזכיר את שמם כי לא ביקשתי את רשותם) מהאנשים שהקימו את סטארבייס 972 בשנת 98 ואחראים לכמות גדולה מהכנסים שהיו בארץ מאז. דעו לכם שלפורום הזה יש הרבה כבוד מהבחינה הזו.
 
למעלה