יש משהו שאתה רוצה לדעת
בפורום הזה משתתפים כמה אנשים שהם המקור המהימן ביותר לסצינת הטרק בארץ. לפני שאתה מכפיש פה אנשים מחוסר דעת אתה רוצה לדעת שזולטי הוא היו"ר של סטארבייס 972. זה לא הולך ברגל. שנית, משתתפים פה שניים (לא אזכיר את שמם כי לא ביקשתי את רשותם) מהאנשים שהקימו את סטארבייס 972 בשנת 98 ואחראים לכמות גדולה מהכנסים שהיו בארץ מאז. דעו לכם שלפורום הזה יש הרבה כבוד מהבחינה הזו.