הודעה חשובה
לאחר שיחה עם גלובוס גרופ, המפיצים של פראמאונט בארץ, התבשרתי כי החברה האמריקאית החליטה שלא להוציא את נמסיס לאקרנים בארץ. הבעתי את האכזבה הגדולה מההחלטה, ובקרוב ננסה לגבש מחאה קצת יותר מאורגנת בניסיון נואש לשנות את ההחלטה. פרטים בהמשך... דובי זולטי יו"ר סטארבייס 972