ההדחקה

DxJx GADRIEL

New member
ההדחקה

אני...אני עדיין לא מאמין שאני כותב את זה פה אבל משום מה, זה מרגיש נכון חבר של ההורים היה אצלנו היום, יש לו תואר פסיכולוגי או משהו הוא דיבר איתי על הנטיות, הוא אמר שרוב המקרים הם תוצאה של הדחקה מאירוע מיני בשלב ילדות מוקדמת הוא שאל אם יש לי אחד מודחק, אמרתי שאני לא זוכר הוא גיכח "אם היית זוכר, זה לא היה מודחק" הוא התחיל לספר לי סיפורים שהוא שמע, אפשרויות, קטעים ככל שהוא סיפר הוא עשה את החיקויים תקיפים יותר בחלק מסויים הלב שלי התחיל לדפוק מהר יותר, התחלתי להתרכז יותר במה שהוא אומר הרגליים שלי רעדו, הפה שלי נסגר חזק והבטתי בזה ופתאום, כאילו הייתי בסרט הבזק "תמדוד את זה" -כאן? -כן -אבל אני לא רוצה -אבל אמרת שזה יפה -אבל אני מתבייש -ממני? אין לך מה, תמדוד -אבל- -תמדוד! התחלתי להזכר במשהו, לא ברור, מישהו מצווה עליי למדוד בגד אני לא זוכר שהבגד הזה היה בארון שלי מעולם התחלתי ממש לרעוד, רציתי ללכת משם לא האמנתי שאני נזכר במה שאני נזכר בשלב מסויים אישתו קראה לו, הלכתי לחדר זכרתי יותר ממה שרציתי לזכור רציתי למות, לא האמנתי לזה לרגע, לפי התאוריה הזו, הנטיות לא היו מולדות, הכל היה מלאכותי, בגלל אדם אחד, שחשב שמותר לו יותר ממה שהיה מותר, יכלתי להיות כמו הרוב, היה לי את זה, אבל...חוסר אכפתיות של אחר עשה את זה. האדם הזה, נזכרתי בו חבר טוב של ההורים שלי לפני שהוא הלך עם ההורים שלי לסלון הוא הסתכל עליי "גל, אני לא רוצה לחטט לך בחיים, אבל אמא שלך מספרת שמגיל 5 לא נתת לאף אחד לראות אותך ערום, זה נשמע מוזר" הוא אמר, קרץ לי והלך. ובכנות אין לי מושג מה לעשות אני בהלם. פשוט בהלם מהכל.
 
תוספת חשובה..

זה יצא קצת שטחי אני דיי בטוח. בכל מקרה.. אם תרצה לדבר להוציא את זה, או לא יודע מה.. אני כאן במסרים.. אני חושב שאם יש לך כוחות, תאגור ותתמודד עם זה. תמודד עם זה על עצמך.. ( מודעות , אולי אפילו שיתוף של ההורים)
 

Alnilam

New member
תואר פסיכולוגי או משהו?

טוב, אמא שלי פסיכולוגית. ורוב החברות שלה פסיכולוגיות. ואני בטיפול אצל פסיכואנליטיקאי מומחה לבני נוער כבר קצת יותר מחמש שנים. [זה קטע עם ילדים של פסיכולוגים, כולנו הולכים לטיפול]. וכל הנ"ל אומרים באופן מאוד ברור שהתיאוריות הללו הן שטויות. גם תיאורית התקיפה המינית, [ניוז פלאש - אחד מתוך שבעה ילדים, בנים, עד גיל 12 חווה הטרדה/תקיפה/התעללות מינית כלשהי], גם תיאורית הדמות-גברית-חסרה ו/או דמות-נשית-שלטת. יש מצב שיש השפעה פסיכולוגית כלשהי על התפתחות הנטייה המינית - אבל לא ברור כמה חזקה היא, ומאוד ברור שההשפעה היא לא פסיכולוגית גרידא. יש היום יותר ויותר ראיות שהנטייה המינית היא ברובה מולדת ו/או גנטית. מעבר לזה - לגבי החוויה הזאת שעברת. יש סיכוי שבאמת עברת תקיפה מינית כלשהי, למרות שאני לא בטוח שלהכריח אותך למדוד בגד זה טראומטי בצורה ובמקום המתאים כדי להסביר אפקט כזה על הנטייה המינית. ויש סיכוי שעברת עם האיש הזה שיש לו תואר-פסיכולוגי-או-משהו סוג של היפנוזה. כמו שאמרת - הוא תיאר מצבים, נעשה יותר ויותר תקיף איתם, גרם לך להאמין שאולי באמת עברת משהו כזה - והמוח שלך, מתוך הלחץ והדרמה והתת מודע - שלף את הזיכרון הכי קרוב לזה. אבל בנינו - אם כל ילד בן חמש שהיו מכריחים אותו למדוד בגד, למרות שהוא מתבייש - היה נעשה הומו . . . העולם היה הרבה יותר גיי פרנדלי. Alnilam נ.ב. אני לא הרשיתי לאף אחד לראות אותי ערום מגיל 5, גם כן. וגם אחותי לא. וגם שני האחים הקטנים שלי לא. אני די בטוח שזה פשוט שלב התבגרותי של מודעות עצמית לעירום, ודימוי עצמי.
 

i love gay boys

New member
../images/Emo120.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

מסכימה עם כל מילה!!!!111 [= גדריאל, אם אתה צריך, אני פה.
.
 

i love gay boys

New member
../images/Emo120.gif../images/Emo122.gif

נמ. אחרי התגובה שלך, שקראתי.. הבנתי שדי טעיתי. חלק מהדברים שהוא אמר אני מסכימה. וחלק מהדברים שאמרת עליו אני גם מסכימה.. אני מתגעגעת.
.
 

DxJx GADRIEL

New member
נו באמת

טיפשות או שזה הכרח עצמי? נראה לך שאני אכתוב פה את כל מה שקרה? וואו כמה אני מתאפק לא לקלל אין לך מושג תחנקי
 

Alnilam

New member
מה שתגיד.

על סמך הנתונים שאתה נתת - אני הסקתי מסקנות. אתה לא באמת יכול לצפות שאנשים יגיבו לכל הסיפור, כשאתה לא מספר את כל הסיפור - נכון? אני הגבתי למה שכתבת, לא הגבתי לדברים שקרו-אבל-לא-כתבת. לא כי אני טיפש, אלא כי היכולות הטלפתיות שלי לוקות בחסר. אם כל מה שאמרתי לחלוטין לא רלוונטי למה שהתרחש, אתה מוזמן להתעלם מהכל. אבל הניסיון שלי להציע לך דרך אחרת, מבוססת יותר והגיונית יותר, לחשוב על הדברים - בטח לא מפילה אותי לקטגוריה של טיפשות. וכעיצה אחרונה לדרך - בעתיד, עדיף להסתמך על דבריהם של מחקרים ועשרות מומחים לעניין, שאומרים שהומוסקסואליות היא לא תוצאה של התעללות מינית בגיל הרך - מאשר על דבריו של אדם עם תואר מעורפל כלשהו במדעים חברתיים כלשהם שהעביר אותך תהליך שמזכיר היפנוזה זולה. ואם אתה בוחר להסתמך על דבריו למרות זאת - לפחות תלמד קצת על הנושא לפני שאתה עושה זאת. [ובנושא כללי יותר של תרבות דיון - כשמישהו מנסה לעזור לך, תגובה של "ואוו כמה אני מתאפק לא לקלל", ולאחל לו חסימת-קנה-נשימה, זה . . . טוב, פחות סימפטי. אבל זה כבר עניין של טעם.] יום טוב. Alnilam
 

DxJx GADRIEL

New member
וואו, הכנסת לי ^_^

חסימת קנה נשימה? טוב, עם אמא כמו שתיארת אפשר להבין מאיפה בא הקסם
 

CelebritySkin

New member
טוב.

אני חושב שיש לך את הזכות המלאה לפקפק ביכולותיו של אותו פסיכולוג או ווטאבר. לגיטימי יהיה לפקפק בדעותיו, לפקפק ביכולתו המקצועית וכדומה. א ב ל להעביר ביקורת על עוצמת האירוע שגל עבר זה הדבר האחרון שיש לך זכות כלשהי ולו מינימלית לעשות. אין לך את כל הפרטים וככל הנראה אפילו לו אין אותם אז אני מציע לך להתחיל לנקוט בגישה קצת [הרבה] פחות יהירה. להזכירך- לאמא שלך יש את התואר והניסיון בפסיכולוגיה ולא לך. לכן, לפני שאתה יוצא בהצהרות כאלו ואחרות כדאי מאוד שתשקול את המילים שלך ואת השפעותיהן.
 

Alnilam

New member
מוסכם . . . אבל.

קרא שוב את מה שכתבתי. אני האדם האחרון בעולם שיפקפק, יזלזל או ילעג להתעללות ו/או הטרדה ו/או תקיפה מינית, לילד או מבוגר. אני כתבתי: "אני לא בטוח שלהכריח אותך למדוד בגד זה טראומטי בצורה ובמקום המתאים כדי להסביר אפקט כזה על הנטייה המינית." ו - "אבל בנינו - אם כל ילד בן חמש שהיו מכריחים אותו למדוד בגד, למרות שהוא מתבייש - היה נעשה הומו . . . העולם היה הרבה יותר גיי פרנדלי." אני לא דיברתי על אירוע כללי, התעללות כללית, או משהו אפילו מעט מעורפל. התייחסתי למה שהוא סיפר, או שחשבתי שהוא סיפר, באופן מאוד ספציפי. שזה שהכריחו אותו למדוד בגד בגיל מאוד צעיר. לא שפטתי שום אירוע בלי לדעת את הפרטים, שפטתי את מה שחשבתי שקרה. וזה בא לידי ביטוי מאוד בבירור. בשתי הפעמים שהזכרתי את האירוע - הזכרתי אותו במדויק. לא ידעתי אז שאין לי כל הפרטים, וההתייחסות בהודעה המקורית גרמה לזה להיראות, בעיניי לפחות, כאילו רק בזה מדובר. אם גל עבר משהו חמור יותר מזה - לא הייתה לי שום דרך לדעת את זה, קודם כל. שנית כל - בכל מקרה, הגבתי ספציפית לאירוע ספציפי, שאם לא הוא היה זה שמדובר בו - אז בין כה וכה,לא דיברתי על האירוע שהוא עבר. היהירות בדבריי הייתה רק בכך שהגבתי מתוך מחשבה, מוטעית, שנמסרו כל הפרטים. כשנאמר אחרת - פני הדברים השתנו, אבל אין אופציה של עריכת-תגובות בתפוז. Alnilam
 
בקשה דחופה...

alnilam תעשה לי ילד!!!! כמה פנינות חוכמה בבן אדם אחד!!! מדהים!!!.... אבל לא זאת הנקודה, תעשה לי ילד!!!
 
אהה.. גדריאל נשמה..

קצת צורם לי לקרוא "יכולתי להיות כמו כולם" ושאר ירקות.. תגיד תודה לה' על מה שנתן לך, אל תחפש אשמים כי לא נעשה כאן שום דבר רע (לא מדבר איתך על האיש שכן עשה משהו רע) אתה הומו וזהו.. לא צריך לעשות מזה כזה ביג דיל.. פשוט תיהנה מהיחוד.. וגם אני זה לא שאני איזה הומו מוחצן, ממש לא וגם להפך, אבל אחי טייק איט איזי, חייך לחיים האלה אל תפנה להם תגב כי הם זה אתה.
 

James Hammerton

New member
תראה, אני לא מתמצא בתחום אז אין לי מושג

למה בעצם הוא גרם, האם הוא עורר משהו ומה גרם לך להגיב באופן הזה. יכול להיות שהוא העלה אירוע אמיתי ויכול להיות שלא, יכול להיות שיש קשר בין האירוע לנטייה המינית ויכול להיות שלא, אבל מה שדי ודאי הוא שלא האירוע הוא זה שהשפיע עליה. אין לי מושג איזה תואר יש לו ובמה הוא עוסק, אבל אני חושב שעדיף לא להסתמך עליו בתור מקור ידע או גורם טיפול.
 

סמיילי6

New member
ואיי כולי צמרמורת...../images/Emo23.gif

אמאלההה זה אחד הדברים הכי מפחידים ששמעתי אוקיי.. גל לדעתי אתה צריך להמשיך להיפגש עם האיש הזה ואולי תגלה עוד דברים.. אם נשארת עם סימני שאלה כמובן...
 

Sinner16

New member
הא?! הדחקה?!

יש לי תחושה שהדוד הזה שלך קנה את התואר הזה.. דבר ראשון, התיאוריות הפסיכולוגיות שקשורות להומואים לא הוכחו אף פעם ובטח שלא התיאוריה שזה בגלל אונס והדחקתו. אני זוכר את הסטיגמה המטומטמת הזאת כבר מלפני המון שנים.. כל קשר בינה לבין המציאות עכשיו אפסי. מה שבטוח, לא רוב ולא בטיח. יש המון תיאוריות ביולוגיות בזמן האחרון והמון תיאוריות פסיכולוגיות ששולטות בזמן האחרון הרבה יותר מהתיאוריה הזאת. דבר שני, הדחקה- מנגנון הגנה של האגו. הכנסת תוכן מאיים ל-לא מודע. התוכן המאיים הזה לא יכול לצאת משם לעולם כי אז הפרט לא יוכל לעמוד בזה. הדרכים היחידות שתוכן כזה יצא מהלא מודע הוא ע"י היפנוזה, חלומות, פליטות פה וכו'. בטח ובטח שלא על ידי ניסיונות להזכר. ממש-ממש-ממש לא. אם בנאדם מצליח סתם ככה להזכר בזה, זאת סתם המצאה שלו וזה רק אומר שאין סיכוי שזה באמת קרה. מבייש אותי מה שדוד שלך עשה. גם אם הוא באמת פסיכולוג והוא באמת למד את זה [והאל יודע איך דבר כזה קרה..] הוא לא יכול לבוא לאחיין שלו ולספר לו חצאי דברים שיכולים לגרום לפאניקה לא הכרחית ולא נכונה.
 

toxicatedheart

New member
:O

מאיפה מגיעה החוצפה שלך להחליט שזה בולשיט? מהכרות קרובה שלי עם גל לא נראה לי שזו המצאה. בכל מקרה אתה רשאי להחזיק בדעות מוטעות רק פעם הבאה תשמור אותם לעצמך.
 
למעלה