הגיג
אני רוצה לעלות סוגיה שבדיוק עכשיו החלה להטריד אותי כחלק משיעורי בית קראתי היום כ 60 עמודים מספרו של מנחם אלון המשפט העברי שכבר מפה חלקכם יכול להבין שהשפה לרבות הציטוטים מהמשנה תלמוד וכו.. לא מקלה על העניין,וכמובן סיכמתי לעצמי את הנקודות שלפי דעתי החשובות והאקוטיות, כל זה ארך כ 4 שעות מחיי. לאחר המעשה פתחתי דיסק שחולק לנו מתחילת הלימודים שכולל בתוכו את כל סיכומי השיעורים ושיעורי בית כולל הסיכום שעשיתי שהסיכום של אותו סטודנט בשנים בוגרות זהה ב 98 אחוז לסיכום שלי. מה שמעלה את השאלה היתכן שסתם בזבזתי 4 שעות מחיי כשכל מה שהייתי צריך לעשות זה להעיף מבט בסיכום שלו כי במילא זה רק הדברים החשובים או שמא לקריאה מלאה וסיכומה בכוחות עצמך יש יתרון בולט לעתיד או פן אחר שנסתר מעיני. נכון גם שאני לא יודע מה מקור של הסטודנט כלומר הישגיו בתחום אך עצם העניין שגם אם אני אוכל להשיג מחברת מקיפה בנושא מסטודנט שאני מכיר וסומך עליו שווה ללכת בגישה של להיתלות באילנות גבוהים? בכלליות איפה אמורה להיות פה פשרה מתי כן מתי לא ובאיזו כמות?
אני רוצה לעלות סוגיה שבדיוק עכשיו החלה להטריד אותי כחלק משיעורי בית קראתי היום כ 60 עמודים מספרו של מנחם אלון המשפט העברי שכבר מפה חלקכם יכול להבין שהשפה לרבות הציטוטים מהמשנה תלמוד וכו.. לא מקלה על העניין,וכמובן סיכמתי לעצמי את הנקודות שלפי דעתי החשובות והאקוטיות, כל זה ארך כ 4 שעות מחיי. לאחר המעשה פתחתי דיסק שחולק לנו מתחילת הלימודים שכולל בתוכו את כל סיכומי השיעורים ושיעורי בית כולל הסיכום שעשיתי שהסיכום של אותו סטודנט בשנים בוגרות זהה ב 98 אחוז לסיכום שלי. מה שמעלה את השאלה היתכן שסתם בזבזתי 4 שעות מחיי כשכל מה שהייתי צריך לעשות זה להעיף מבט בסיכום שלו כי במילא זה רק הדברים החשובים או שמא לקריאה מלאה וסיכומה בכוחות עצמך יש יתרון בולט לעתיד או פן אחר שנסתר מעיני. נכון גם שאני לא יודע מה מקור של הסטודנט כלומר הישגיו בתחום אך עצם העניין שגם אם אני אוכל להשיג מחברת מקיפה בנושא מסטודנט שאני מכיר וסומך עליו שווה ללכת בגישה של להיתלות באילנות גבוהים? בכלליות איפה אמורה להיות פה פשרה מתי כן מתי לא ובאיזו כמות?