הבדואים בנגב

הבדואים בנגב

גנדי, היקר. אנו תושבי הנגב מוחים על כך שבכל רחבי הנגב ולצידי הכבישים הראשיים ישנה תנופת בנייה בלתי חוקית של התושבים הבדואים. אם לא תטפל בכך עכשיו, יהיה מאוחר מדי.
 
הבדואים בנגב

בנוסף לכך הם מתעלמים לחלוטין מחוקי התנועה ומהוים סכנה לנוסעים בכבישי הנגב.
 

אודם1

New member
המשטרה מפחדת

הבעיה עם מפירי החוק הבדואים במדינת ישראל היא שהמשטרה פשוט מפחדת להיכנס ולהרוס בתים לא חוקיים. הבדואים גם הופכים יותר ויותר עויינים למדינה וזה בכלל יוצר בעיות בנסיונות להשתלט עליהם. בקיצור, אין כרגע פתרון באופק.
 
הם מפחדים

בכלל כל המדיניות שלנו משדרת פחד ,יורים עלינו הורגים בנו ואנחנו שותקים!!
 

ארי ש

New member
הבעיה עם הבדואים היא רק קצה...

הקרחון,אתם יודעים כמה שוטרים צריך בשביל להכנס לגבות מיסים באום אל פאחם ??,כן,כמה שזה מדהים חלק נכבד מאותם ה``מסכנים`` שביוב זורם להם בחוץ ואין להם חשמל לא משלמים מיסים וארנונה !!,אבל האם מישהו נוגע בהם ??חס וחלילה,הם מסכנים,אין להם מה לאכול,אני רוצה לראות אחד ממשתתפי הפורום כאן שיחליט שמהיום הוא לא משלם מיסים וארנונה,לספר לכם איפה הוא יעשה את החג הבא ? במדינה יש בעיה שהיא לא חדשה ושמה ``הפחד מהערבים`` בין אם זה בהפגנות ובין אם בדברים בסיסיים כמו גביית מיסים,הערבים מפעילים שיטות של טרור,הם מכים שוטרים,שורפים ניידות,ובסוף השוטרים מגיעים מביה``ח ישר לוועדה שחוקרת את התנהגותם ``הפרועה``,איזו מדינה... לכל אלא שביננו שדואגים לרווחת הערבים יש לי מספר הצעות : 1)או להזמין אותם לגור אצלכם בבית. 2)או פשוט להסביר להם שבשביל לקבל צריך לתת,הם רוצים כבישים ?? אין בעיה רק שישלמו מיסים. ולגבי הבניה הלא חוקית,שכן שלי בנה מרפסת 2X2 פתוחה,לא היו לו אישורים,תןך יומיים הגיע העיריה והרסה את המרפסת,אם השכן שלי היה ערבי במזרח ירושלים?,כמה זמן היה לוקח להרוס את המרפסת ?....
 
המצב קשה

השתלטות הבדויים ליד הכבישים ובכביש עצמו מעוררת פחד .יש לרסנם!!!
 
תתבייש לך.

לצידי הדרכים אני רואה את האומללים האלו, בבתיהם הדלים, בכפריהם הבלתי מוכרים, בלי חשמל ומים זורמים, ילדים כחושים הולכים קילומטרים על קילומטרים לבית הספר (משום שמדינת ישראל לא תואיל חלילה להקים בית ספר ביישוב בדואי... רחמנא ליצלן...) ``תנופת הבניה הבלתי חוקית`` פחחחחח... החברה האלה הם מ-ג-ו-ר-ש-י-ם (ותכניס לך טוב טוב לראש) מאדמותיהם המקוריות לשטחים קטנטנים שהמדינה נתנה להם ואתה מיילל על בניה בלתי חוקית... אפילו אבן אחת לא זרקו באינתיפאדה האחרונה - אין לי שמץ של מושג למה, אני הייתי חוסם כבישים חופשי במקומם - ואתה מדבר על בניה בלתי חוקית... אתה לא מבין איפה אתה חי? אין לך שמץ של מצפון אנושי? 65 אלף ערבים בדרום חיים בכפרים בלתי מוכרים - אנשים שאין המדינה מכירה בהם, יישובים שלמים שאין המדינה מכירה בהם, אין שם מרפאות, בתי חולים, דרכי גישה, מים חשמל, חינוך כלום... שום כלום... פעם יצא לך לחיות כך? אי פעם התקרבת לרמת חיים כזו? בניה בלתי חוקית... בוש והיכלם לך.
 
למעלה