הבעיה עם הבדואים היא רק קצה...
הקרחון,אתם יודעים כמה שוטרים צריך בשביל להכנס לגבות מיסים באום אל פאחם ??,כן,כמה שזה מדהים חלק נכבד מאותם ה``מסכנים`` שביוב זורם להם בחוץ ואין להם חשמל לא משלמים מיסים וארנונה !!,אבל האם מישהו נוגע בהם ??חס וחלילה,הם מסכנים,אין להם מה לאכול,אני רוצה לראות אחד ממשתתפי הפורום כאן שיחליט שמהיום הוא לא משלם מיסים וארנונה,לספר לכם איפה הוא יעשה את החג הבא ? במדינה יש בעיה שהיא לא חדשה ושמה ``הפחד מהערבים`` בין אם זה בהפגנות ובין אם בדברים בסיסיים כמו גביית מיסים,הערבים מפעילים שיטות של טרור,הם מכים שוטרים,שורפים ניידות,ובסוף השוטרים מגיעים מביה``ח ישר לוועדה שחוקרת את התנהגותם ``הפרועה``,איזו מדינה... לכל אלא שביננו שדואגים לרווחת הערבים יש לי מספר הצעות : 1)או להזמין אותם לגור אצלכם בבית. 2)או פשוט להסביר להם שבשביל לקבל צריך לתת,הם רוצים כבישים ?? אין בעיה רק שישלמו מיסים. ולגבי הבניה הלא חוקית,שכן שלי בנה מרפסת 2X2 פתוחה,לא היו לו אישורים,תןך יומיים הגיע העיריה והרסה את המרפסת,אם השכן שלי היה ערבי במזרח ירושלים?,כמה זמן היה לוקח להרוס את המרפסת ?....