האם זה חוקי
לפני כשבועיים נוכחתי במחזה מפחיד... חייל שלא רצה להתפנות לכלא מהבסיס פונה בכח, לא ע"י משטרה צבאית, אלא ע"י הצוות של הבסיס. הרסר, ועוד 5 קצינים התנפלו על אותו בחור, קבלו את ידיו מאחורי הגב באזיקים וגם את רגליו... וזה עוד לא מספיק, הם כילו בו את זעמם, הרסר התיישב עם הברך שלו על בתנו של החייל, בעוד קצין אחר הביא לו בעיתה לצלעות. בשלב זה המפקדות שלנו ביקשו מאיתנו להכנס לפריקסט... הם ידעו שזה לא בסדר, אך לא רצו שנראה את ההמשך. לא הקשבנו להן. המשכנו להביט על מה שהולך וברקע שומע את המפקדות צועקות עלינו שנכנס כבר. הרסר קם, החייל נאנק מכאבים, הרסר מחייך. ופתאום הפסיק לחייך, והביא בעיטה לראשו של החייל... החייל התחיל לדמם... ואז הוא הבחין בנו וצעק "אתם עדים, אתם עדים לכל זה" ואז הרסר ועוד קצין גררו אותו על האדמה אל מאחורי קיר... המשפט הזה שבר אותי... כל היום הסתובבתי בפנים נפולות... לא יודע אם זה חוקי או לא... מה שאני יודע שזה זוועה (בסיס ניצנים, טירונות 02)
לפני כשבועיים נוכחתי במחזה מפחיד... חייל שלא רצה להתפנות לכלא מהבסיס פונה בכח, לא ע"י משטרה צבאית, אלא ע"י הצוות של הבסיס. הרסר, ועוד 5 קצינים התנפלו על אותו בחור, קבלו את ידיו מאחורי הגב באזיקים וגם את רגליו... וזה עוד לא מספיק, הם כילו בו את זעמם, הרסר התיישב עם הברך שלו על בתנו של החייל, בעוד קצין אחר הביא לו בעיתה לצלעות. בשלב זה המפקדות שלנו ביקשו מאיתנו להכנס לפריקסט... הם ידעו שזה לא בסדר, אך לא רצו שנראה את ההמשך. לא הקשבנו להן. המשכנו להביט על מה שהולך וברקע שומע את המפקדות צועקות עלינו שנכנס כבר. הרסר קם, החייל נאנק מכאבים, הרסר מחייך. ופתאום הפסיק לחייך, והביא בעיטה לראשו של החייל... החייל התחיל לדמם... ואז הוא הבחין בנו וצעק "אתם עדים, אתם עדים לכל זה" ואז הרסר ועוד קצין גררו אותו על האדמה אל מאחורי קיר... המשפט הזה שבר אותי... כל היום הסתובבתי בפנים נפולות... לא יודע אם זה חוקי או לא... מה שאני יודע שזה זוועה (בסיס ניצנים, טירונות 02)