דרושה עזרתכם
אני יודע שאנחנו לא פורום לעניני בינו לבינה אבל אני מרגיש קרוב ונח אליכם לשאול את השאלה הבאה בויכוח שהיה לי עם משהו עלה הנושא של בגידת גברים הצד שכנגדי טוען שגבר בוגד הוא גבר בוגד ולא חשובה הסיבה אני טענתי שגבר בוגד זה מפני שהוא לא מסופק בבית ואני יכול להבין אותו. הפינה לשיפוטכם שובבה אני מצפה לתגובה מהירה וגם תזכרו שרשור ארוך מוסיף לתפיחת האגו
אני יודע שאנחנו לא פורום לעניני בינו לבינה אבל אני מרגיש קרוב ונח אליכם לשאול את השאלה הבאה בויכוח שהיה לי עם משהו עלה הנושא של בגידת גברים הצד שכנגדי טוען שגבר בוגד הוא גבר בוגד ולא חשובה הסיבה אני טענתי שגבר בוגד זה מפני שהוא לא מסופק בבית ואני יכול להבין אותו. הפינה לשיפוטכם שובבה אני מצפה לתגובה מהירה וגם תזכרו שרשור ארוך מוסיף לתפיחת האגו