דרושה עזרתכם

בן הרב

New member
דרושה עזרתכם

אני יודע שאנחנו לא פורום לעניני בינו לבינה אבל אני מרגיש קרוב ונח אליכם לשאול את השאלה הבאה בויכוח שהיה לי עם משהו עלה הנושא של בגידת גברים הצד שכנגדי טוען שגבר בוגד הוא גבר בוגד ולא חשובה הסיבה אני טענתי שגבר בוגד זה מפני שהוא לא מסופק בבית ואני יכול להבין אותו. הפינה לשיפוטכם שובבה אני מצפה לתגובה מהירה וגם תזכרו שרשור ארוך מוסיף לתפיחת האגו
 
לפני שאענה לך -

יש לי שאלה אליך: אשה בוגדת היא אשה בוגרת או שפשוט אינה מסופקת בבית ?
 

בן הרב

New member
אני לא מבדיל בין המינים

הסיבה שדברתי על גבר זה משום שאני כזה (גבר!! לא בוגד) אבל במחשבה שניה אולי היא אשה בוגרת
 
הוא גם בוגד וגם לא מסופק

גבר בוגד (אותו הדבר גם לגבי אשה בוגדת) בגלל שאין לו את הריגוש והניצוץ אצלו בבית, אבל זה לא מוריד מחומרת המעשה. לדעתי, אין על בגידה מחילה!
 
מה יעשה גבר שיש לו סיפוק בבית אבל

יש לו תאווה גדולה על איזה אישה שהוא רוצה לעשות איתה סטוץ ולא
 

דידית

New member
לפי מה שבן הרב אומר

אם יש לך תאווה גדולה אז אין לך סיפוק בבית (אשמת הצד השני) אני חושבת שזה פגיעה חמורה בצד השני והשאלה אם הצד השני שווה לך את הקשר או לא. תמיד יש סיכון שבטווח הארוך תסבול מזה. אני חושבת שבגידה זה לא דבר נסלח ולא בגלל עצם המעשה עצמו שלא תמיד חיב להיות עם הרבה רגשות אלא בגלל שבירת האמון. שאין אמון בין בני זוג אין טעם להמשיך ולהחזיק במערכת היחסים. בשבילי אמון זה הדבר הראשון וברגע שבוגדים בי הלך האמון, הלך הקשר. דידית.
 
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

 
אני איתך דידי לא קלית :)

אמון זה דבר שביר . וגיליתי כמה וכמה פעמים שאמון הוא דבר שצריך לבוא בתמימות . מצד שני למדתי גם שאמון בקשר מורכב ואמיתי יכול להיות יותר משבירה אחת וגם לבנות אותו אפשר יותר מפעם אחת . אבל, לא משנה כמה שהאדם ישתדל תמיד תהיה נקודה שבה משהו באמון ישבר. בגלל שהאדם הוא אדם, אם זה בגלל שהוא איחר יותר מדי אם זה בגלל שהוא לקח את אצונו לפני רצונה הפרטנר יש מיליון דברים מכשילים בעיני השני . כאשר חשוב כלכך שהאדם ישמור את אמונו של בן זוגו . בן זוגו צריך לראות לדעת לראות את זה לא פחות בצד השני. דעתי :) אייל.
 

דידית

New member
הייתי מעדיפה דידי בבקיני:)

השאלה היא מה זה אמון? מה שציינת זה משברים בקשר שעליהם אפשר להתגבר, לכל מערכת יחסים נורמלית יש משברים וזה אפילו תורם. אבל שבירת אמון זה לא משבר זה פירוק. מה גם שאחר כך תמיד יש חשדות שממש מפריעות להתנהלות נורמלית של קשר זוגי. אגב אני יוצאת מנקודת מבט של שני אנשים משוחררים שבוחרים להיות בקשר ולא נכנסו או נמצאים כבר בקשר בניגוד לרצונם.
 

מיכל25אב

New member
בגידה בנישואין-סוף או התחלה?

כמה פעמים דשנו בשאלה הזו.... האמת היא שאני חושבת שזה שילוב גם של אופי וגם של הזדמנות-אני לא בטוחה שצריך מצב רע בבית בשביל לבגוד-אולי בשביל להצדיק את המעשה... לגבי אם זה נסלח או לא:דידית באמת שזה לא אישי נגדך שאני חולקת עליך בכל כך הרבה נושאים.. אבל אני חושבת שכל דבר הוא נסלח-אם שווה לסלוח לאותו אדם. הדבר היחיד,בינתיים,שאני לא רואה את עצמי משלימה איתו זה מכות! אני מסכימה אתך בדבר אחד-אם אין אמון-אין למה לסלוח. אבל אמון זה לא דבר שנבנה ביום ולא דבר שנהרס ביום... בכלל לדעתי בזוג=כל התנהגות גם מינית וגם בכלל-היא סוג של תקשורת-וכשרואים אותה ככזו-צריך להחליט אם מקשיבים או הולכים.
 

דידית

New member
מיכל למה את מסתכלת על מכה פיזית

כפגיעה גדולה יותר מפגיעה נפשית? לא פעם פגיעה מהסוג השני אפילו קשה יותר והרסנית. גם בעל מכה יכול לחזור בו ולהתנצל ולהבטיח להשתנות וללכת אפילו למוסד גמילה ועזרה. הכל תלוי מנקודת המוצא שבעצם הסכמנו עליה. אמון- וגם את אומרת שאם אין את האמון ואם הוא אבד (על ידי מעשה מסוים) חבל על הזמן. ואהבתי את המשפט האחרון, "סוג של תקשורת" רק את יודעת, די קשה לשדר על שני תדרים בו זמנית. דידית.
 

מיכל25אב

New member
יש פגיעה נפשית ויש פגיעה נפשית

6אני בטח לא צריכה לספר לך שבנישואין מעליבים ונעלבים הרבה-יש קוים אדומים ואותם אני משווה לאלימות פיזית-אם בעלי יקום ויקלל אותי-נניח לפני החברים שלי,זו תהיה הפעם האחרונה שהוא יעשה את זה-כנ"ל אם הוא יכלא אותי בבית או יאסור עלי לעשות דברים שחשובים לי-אלה קוים אדומים-שבעיני הם כמו אלימות פיזית ואני מסכימה איתך לחלוטין. בגידה למיניה-היא לא-היא פוגעת! אבל היא לא מעבר לקו.לא אצלי לפחות.
 

בן הרב

New member
אני רק מקווה בשבילך

שבעלך לא קורא את זה כי בעצם את נותנת לו אישור חופשי לזיין
 

Le Fay

New member
לא בדיוק... האמת היא שאני במקומו לא

הייתי מנסה אפילו לחשוב על זה. ז´תומרת - אם חייו יקרים לו. קרא שוב, בזהירות, ושים לב לכל התנאים שמיכל השחילה לטקסט...
 

Le Fay

New member
יווווו, מיכל - זה נשמע כמעט נוצרי!

עוד קצת מאמץ ונהיה אמא-תרזה אותנטית... אבל לא כל דבר הוא נסלח (פיי חושבת שגם יריקה בפרצוף היא סוג של תקשורת). זה לא עניין של כושר הסליחה שלנו, אלא של טיב החוזה.
 

מיכל25אב

New member
נוצרי למה?

לא ממש הבנתי כי אני מכירה בצורך לסלוח בנישואין.? כי אני רואה הכל כתקשורת והעברת מסרים? יריקה בפרצוף זה גם סוג של תקשורת אבל לא מהסוג שאני אקשיב לו... אני מסכימה איתך על החוזה-ולדעתי חוזה לא בא להכין אותנו לימים טובים אלא לימים קשים...
 

Le Fay

New member
תודה ../images/Emo13.gif התכוונתי "נוצרי" במובן של

"להבין ולסלוח". שזה תרגיל מצויין, אבל לדעתי נשים התאמנו בו די והותר. עכשיו אפשר סופסוף להעביר אותו לסדנאות של הגברים? אנחנו יכולות בינתיים, במקום להבין ולסלוח, להריץ איזו בירה בחוף שרתון (בסדר. גם כוס יין לבן חצי יבש הולך).
 
למעלה