ערבתם מין בשאינו מינו
מלא תערובות עשיתם כאן. 1. יש הבדל בין גברים לנשים! ושלא יקפצו לי כל הפמיניסטים והפמיניסטיות. כל אדם, נמצא (בתכונותיו המולדות והנרכשות) אי שם על הרצף שבין 100% אשה ובין 100% גבר, בודדים הם לגמרי אשה או לגמרי גבר, הרוב נמצאים אי שם על הרצף. במסגרת זו, היחס לקיום יחסי מין, עם בן הזוג הקבוע או עם פרטנר אחר, שונה בין נשים וגברים, כאשר יש נשים שיחסן לאקט המיני הוא "גברי" יותר ויש גברים שיחסם הוא "נשי" יותר. (גברי - טכני יותר, נשי - רגשי יותר) 2. "הבגידה" מוצגת כאן כמעשה לא מוסרי ושלילי, ויש להכנס לדיון ארוך, מי קובע מהו מעשה מוסרי? והאם כוונת העושה, משנה את חומרת העבירה? והאם יש או אין נסיבות מקילות? 3. אין קשר בין קיום יחסי מין מחוץ למסגרת הנישואין ובין איכותם או זמינותם בתוך המסגרת! גם גברים שהנשים שלהם פנתרות במיטה, ובאמת לא חסר להם כלום - בוגדים, ולהיפך, יש גם כאלו שנשותיהם משביעות אותם מרורים ועדיין לא מוכנים להפר את שבועת הנישואין. 4. ועדיין לא דיברנו על מהי בכלל בגידה? והאם בגידה היא כל דבר שצד אחד עושה ללא ידיעת הצד השני? ללא הסכמתו המפורשת? או רק קטע מיני? עם קונדום זה נחשב? דוגמא: פלוני לא מוכן שאשתו תבוא למפגשי הפורום! היא באה ללא ידיעתו, ומסתירה זאת ממנו גם בדיעבד! האם זו בגידה? אחד מאיתנו, אשתו לא מסכימה עם התפרפרויותיו אבל הוא מספר לה הכל, ומראש! והמדובר הוא, על, הליכה לקולנוע או למסעדה עם ידידה. האם הוא בוגד? אם אני מאונן! אני בוגד? אם אני מאונן בתוך קונדום! אני בוגד? אם אני מאונן בתוך קונדום, אבל הקונדום בתוך פרטנרית מזדמנת! אני בוגד? ואם אני עומד על הגג וחושב על אשתי! (מיד עומד לי, כמבן) ואז נופל מהגג ונתקע במישהי אחרת! אני בוגד?