דצמבר 2010 - ריחוף אווירי מעל קטע יבנה-פלשת

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
דצמבר 2010 - ריחוף אווירי מעל קטע יבנה-פלשת
אהלן-אהלן-אהלן, בקוטנרית.
להלן מספר תמונות שהתקבלו אצלי מהנהלת פרויקט קו ראשל"צ מערב. חלקן הגדול של התמונות צולם ב-1.12.10, אך קיימות גם מספר תמונות ממשולש פלשת שע"פ הערכתי צולמו בתאריך שונה. אני מניח שמש"קי התשתיות החרוצים של הפורום (דני, אריק, רמי, אלון, ואפילו וילהלם שאף פעם לא מצלם
)יוכלו לתארך אותן ע"פ מצב העבודות. אודה לאלה מבינינו שיוכלו לציין מיקומים מדויקים של אתרי הצילום - במקומות בהם לא ציינתי זאת - לטובת חברי הפורום שאינם מכירים את כל התוואי. כלומר: בשבילי
אבקש להודות מקרב לב לר"י והנהלת הפרויקט על המשך שיתוף הפעולה עם הפורום, גם לאחר פרישתו של יקיר הפורום ומנהלו האגדי של הקו לראשל"צ, מר דרור סופרו. וכרגיל לשרשורים מסוג זה, כל הזכויות לתמונות שיוצגו בשרשור זה בידי ר"י וחברת אלבטרוס ואין לעשות בהן שימוש ללא אישורן.
 

בועז ל

New member
דצמבר 2010 - ריחוף אווירי מעל קטע יבנה-פלשת
אהלן-אהלן-אהלן, בקוטנרית.
להלן מספר תמונות שהתקבלו אצלי מהנהלת פרויקט קו ראשל"צ מערב. חלקן הגדול של התמונות צולם ב-1.12.10, אך קיימות גם מספר תמונות ממשולש פלשת שע"פ הערכתי צולמו בתאריך שונה. אני מניח שמש"קי התשתיות החרוצים של הפורום (דני, אריק, רמי, אלון, ואפילו וילהלם שאף פעם לא מצלם
)יוכלו לתארך אותן ע"פ מצב העבודות. אודה לאלה מבינינו שיוכלו לציין מיקומים מדויקים של אתרי הצילום - במקומות בהם לא ציינתי זאת - לטובת חברי הפורום שאינם מכירים את כל התוואי. כלומר: בשבילי
אבקש להודות מקרב לב לר"י והנהלת הפרויקט על המשך שיתוף הפעולה עם הפורום, גם לאחר פרישתו של יקיר הפורום ומנהלו האגדי של הקו לראשל"צ, מר דרור סופרו. וכרגיל לשרשורים מסוג זה, כל הזכויות לתמונות שיוצגו בשרשור זה בידי ר"י וחברת אלבטרוס ואין לעשות בהן שימוש ללא אישורן.
תחנת יבנה מערב
 

בועז ל

New member
דצמבר 2010 - ריחוף אווירי מעל קטע יבנה-פלשת
אהלן-אהלן-אהלן, בקוטנרית.
להלן מספר תמונות שהתקבלו אצלי מהנהלת פרויקט קו ראשל"צ מערב. חלקן הגדול של התמונות צולם ב-1.12.10, אך קיימות גם מספר תמונות ממשולש פלשת שע"פ הערכתי צולמו בתאריך שונה. אני מניח שמש"קי התשתיות החרוצים של הפורום (דני, אריק, רמי, אלון, ואפילו וילהלם שאף פעם לא מצלם
)יוכלו לתארך אותן ע"פ מצב העבודות. אודה לאלה מבינינו שיוכלו לציין מיקומים מדויקים של אתרי הצילום - במקומות בהם לא ציינתי זאת - לטובת חברי הפורום שאינם מכירים את כל התוואי. כלומר: בשבילי
אבקש להודות מקרב לב לר"י והנהלת הפרויקט על המשך שיתוף הפעולה עם הפורום, גם לאחר פרישתו של יקיר הפורום ומנהלו האגדי של הקו לראשל"צ, מר דרור סופרו. וכרגיל לשרשורים מסוג זה, כל הזכויות לתמונות שיוצגו בשרשור זה בידי ר"י וחברת אלבטרוס ואין לעשות בהן שימוש ללא אישורן.
*
 

בועז ל

New member
דצמבר 2010 - ריחוף אווירי מעל קטע יבנה-פלשת
אהלן-אהלן-אהלן, בקוטנרית.
להלן מספר תמונות שהתקבלו אצלי מהנהלת פרויקט קו ראשל"צ מערב. חלקן הגדול של התמונות צולם ב-1.12.10, אך קיימות גם מספר תמונות ממשולש פלשת שע"פ הערכתי צולמו בתאריך שונה. אני מניח שמש"קי התשתיות החרוצים של הפורום (דני, אריק, רמי, אלון, ואפילו וילהלם שאף פעם לא מצלם
)יוכלו לתארך אותן ע"פ מצב העבודות. אודה לאלה מבינינו שיוכלו לציין מיקומים מדויקים של אתרי הצילום - במקומות בהם לא ציינתי זאת - לטובת חברי הפורום שאינם מכירים את כל התוואי. כלומר: בשבילי
אבקש להודות מקרב לב לר"י והנהלת הפרויקט על המשך שיתוף הפעולה עם הפורום, גם לאחר פרישתו של יקיר הפורום ומנהלו האגדי של הקו לראשל"צ, מר דרור סופרו. וכרגיל לשרשורים מסוג זה, כל הזכויות לתמונות שיוצגו בשרשור זה בידי ר"י וחברת אלבטרוס ואין לעשות בהן שימוש ללא אישורן.
*
קלוז-אפ על התחנה.
 

בועז ל

New member
דצמבר 2010 - ריחוף אווירי מעל קטע יבנה-פלשת
אהלן-אהלן-אהלן, בקוטנרית.
להלן מספר תמונות שהתקבלו אצלי מהנהלת פרויקט קו ראשל"צ מערב. חלקן הגדול של התמונות צולם ב-1.12.10, אך קיימות גם מספר תמונות ממשולש פלשת שע"פ הערכתי צולמו בתאריך שונה. אני מניח שמש"קי התשתיות החרוצים של הפורום (דני, אריק, רמי, אלון, ואפילו וילהלם שאף פעם לא מצלם
)יוכלו לתארך אותן ע"פ מצב העבודות. אודה לאלה מבינינו שיוכלו לציין מיקומים מדויקים של אתרי הצילום - במקומות בהם לא ציינתי זאת - לטובת חברי הפורום שאינם מכירים את כל התוואי. כלומר: בשבילי
אבקש להודות מקרב לב לר"י והנהלת הפרויקט על המשך שיתוף הפעולה עם הפורום, גם לאחר פרישתו של יקיר הפורום ומנהלו האגדי של הקו לראשל"צ, מר דרור סופרו. וכרגיל לשרשורים מסוג זה, כל הזכויות לתמונות שיוצגו בשרשור זה בידי ר"י וחברת אלבטרוס ואין לעשות בהן שימוש ללא אישורן.
מצפון לתחנת יבנה
מבט מצפון לדרום. הנחת הפסים מתקרבת לתחנה. מעט דרומה, ניתן להבחין בענן אבק גדול עולה מהמקום בו אמורה להתבצע העבודה על החפיר.
 
מצפון לתחנת יבנה
מבט מצפון לדרום. הנחת הפסים מתקרבת לתחנה. מעט דרומה, ניתן להבחין בענן אבק גדול עולה מהמקום בו אמורה להתבצע העבודה על החפיר.
ניתן לראות שהתמונות "עתיקות"
משום שלא נראות העבודות על הרמפה החדשה במחלף יבנה (לבאים מצפון ויוצאים ימינה). העבודות המבוצעות כעת הן השלב החדש (ובתקוה - גם האחרון...) בסאגה האינסופית של שדרוג המחלף, שהחלה אי שם ב-03'.
 

בועז ל

New member
דצמבר 2010 - ריחוף אווירי מעל קטע יבנה-פלשת
אהלן-אהלן-אהלן, בקוטנרית.
להלן מספר תמונות שהתקבלו אצלי מהנהלת פרויקט קו ראשל"צ מערב. חלקן הגדול של התמונות צולם ב-1.12.10, אך קיימות גם מספר תמונות ממשולש פלשת שע"פ הערכתי צולמו בתאריך שונה. אני מניח שמש"קי התשתיות החרוצים של הפורום (דני, אריק, רמי, אלון, ואפילו וילהלם שאף פעם לא מצלם
)יוכלו לתארך אותן ע"פ מצב העבודות. אודה לאלה מבינינו שיוכלו לציין מיקומים מדויקים של אתרי הצילום - במקומות בהם לא ציינתי זאת - לטובת חברי הפורום שאינם מכירים את כל התוואי. כלומר: בשבילי
אבקש להודות מקרב לב לר"י והנהלת הפרויקט על המשך שיתוף הפעולה עם הפורום, גם לאחר פרישתו של יקיר הפורום ומנהלו האגדי של הקו לראשל"צ, מר דרור סופרו. וכרגיל לשרשורים מסוג זה, כל הזכויות לתמונות שיוצגו בשרשור זה בידי ר"י וחברת אלבטרוס ואין לעשות בהן שימוש ללא אישורן.
בכיוון ההפוך
מבט מדרום לצפון לעבר תחנת יבנה.
 

בועז ל

New member
דצמבר 2010 - ריחוף אווירי מעל קטע יבנה-פלשת
אהלן-אהלן-אהלן, בקוטנרית.
להלן מספר תמונות שהתקבלו אצלי מהנהלת פרויקט קו ראשל"צ מערב. חלקן הגדול של התמונות צולם ב-1.12.10, אך קיימות גם מספר תמונות ממשולש פלשת שע"פ הערכתי צולמו בתאריך שונה. אני מניח שמש"קי התשתיות החרוצים של הפורום (דני, אריק, רמי, אלון, ואפילו וילהלם שאף פעם לא מצלם
)יוכלו לתארך אותן ע"פ מצב העבודות. אודה לאלה מבינינו שיוכלו לציין מיקומים מדויקים של אתרי הצילום - במקומות בהם לא ציינתי זאת - לטובת חברי הפורום שאינם מכירים את כל התוואי. כלומר: בשבילי
אבקש להודות מקרב לב לר"י והנהלת הפרויקט על המשך שיתוף הפעולה עם הפורום, גם לאחר פרישתו של יקיר הפורום ומנהלו האגדי של הקו לראשל"צ, מר דרור סופרו. וכרגיל לשרשורים מסוג זה, כל הזכויות לתמונות שיוצגו בשרשור זה בידי ר"י וחברת אלבטרוס ואין לעשות בהן שימוש ללא אישורן.
*
 

בועז ל

New member
זה גם מה שאשתי אומרת
בוא וקבל עזרה נוספת ממני.
היום הצלחתי להיכנס למשולש פלשת בדרך עפר "המשתלבת" עם כביש 4, כמה מאות מטרים מהמקום בו צולמה התמונה המצורפת. הגישה לאתרי העבודה נוחה מאוד ודרכי העפר אף הן נוחות. ובכלל: משולש פלשת הוא המקום המעניין ביותר לטעמי בפרויקט קו החוף החדש. זאת, בשל הימצאותו בשטח פתוח ולא בשטח עירוני דחוס וצפוף. אלא מאי? שהמקום הוא סיוט לצלמים. ה"גבעה" שלך אינה אלא תלולית, אין מקומות תצפית טובים ואין גישה ל"מרומי המאגר". בשל גודלו של השטח הכלוא בין צלעות המשולש, חייבים את המסוק של אלבטרוס, או לפתח מיומנויות קופיות בטיפוס על עץ הפיקוס הענק שבמרכז המתחם. בקיצור, עכשיו אני מבין למה דני בוכמן ואתה לא ביקרתם שם עם מצלמה.
 

amit1270

New member
בוא וקבל עזרה נוספת ממני.
היום הצלחתי להיכנס למשולש פלשת בדרך עפר "המשתלבת" עם כביש 4, כמה מאות מטרים מהמקום בו צולמה התמונה המצורפת. הגישה לאתרי העבודה נוחה מאוד ודרכי העפר אף הן נוחות. ובכלל: משולש פלשת הוא המקום המעניין ביותר לטעמי בפרויקט קו החוף החדש. זאת, בשל הימצאותו בשטח פתוח ולא בשטח עירוני דחוס וצפוף. אלא מאי? שהמקום הוא סיוט לצלמים. ה"גבעה" שלך אינה אלא תלולית, אין מקומות תצפית טובים ואין גישה ל"מרומי המאגר". בשל גודלו של השטח הכלוא בין צלעות המשולש, חייבים את המסוק של אלבטרוס, או לפתח מיומנויות קופיות בטיפוס על עץ הפיקוס הענק שבמרכז המתחם. בקיצור, עכשיו אני מבין למה דני בוכמן ואתה לא ביקרתם שם עם מצלמה.
אקליפטוס כמדומני
עם כל הקיטורים, יצאה לך תמונה מצוינת שממחישה בצורה טובה מאוד מה הולך שם.
 

amit1270

New member
ידוע לך.
בד"כ כשמדברים על פיקוס מתכוונים לפיקוס הבנגלי המלכלך הידוע משדרות תל אביב וערי השפלה האחרות, ולא לשקמה או לתאנה. קצת הפליא אותי שעץ כזה צומח באזור לא מיושב. רמי פתר לי את התעלומה.
 
בוא וקבל עזרה נוספת ממני.
היום הצלחתי להיכנס למשולש פלשת בדרך עפר "המשתלבת" עם כביש 4, כמה מאות מטרים מהמקום בו צולמה התמונה המצורפת. הגישה לאתרי העבודה נוחה מאוד ודרכי העפר אף הן נוחות. ובכלל: משולש פלשת הוא המקום המעניין ביותר לטעמי בפרויקט קו החוף החדש. זאת, בשל הימצאותו בשטח פתוח ולא בשטח עירוני דחוס וצפוף. אלא מאי? שהמקום הוא סיוט לצלמים. ה"גבעה" שלך אינה אלא תלולית, אין מקומות תצפית טובים ואין גישה ל"מרומי המאגר". בשל גודלו של השטח הכלוא בין צלעות המשולש, חייבים את המסוק של אלבטרוס, או לפתח מיומנויות קופיות בטיפוס על עץ הפיקוס הענק שבמרכז המתחם. בקיצור, עכשיו אני מבין למה דני בוכמן ואתה לא ביקרתם שם עם מצלמה.
תודה בועז
(סליחה על האיחור בתגובה, עקב יום הזכרון לא הספקתי לעבור על כל הפורום אתמול ולהגיב. חזרתי לפני שעה מבית הקברות - היה תקדים: בפעם הראשונה מאז שאני זוכר את עצמי, נציג הממשלה - הפעם זה היה ברק - הגיע לביקור בחלקה "שלנו". אולי יש שם מישהו שהוא זוכר מיום כיפור).
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה