השיפוע של ה20 מתחיל ב118.521מה שלא רואים בו, הוא שהגבעה ממש סמוכה לתחנה..
כך שלא בטוח שניתן להתגבר עליה עם שיפוע שלא יעלה על 27 אלפיות (זה בערך המקסימום הנהוג ברכבת ישראל במקרה של סמיכות כזאת לרציף התחנה). אבל מודה שאין לי זמן לחשב את זה בדיוק.
התחנה היא ב117.494 בין התחנה לשיפוע הזה יש שיפועים של 1 ו8 פרומיל. ה27 הוא אילוץ של תכנון לרכבת דיזל, אם היו מתכננים את כקו לחשמלי מהתחלה בהחלט היה ניתן לחסוך את חפיר גם מבחינת שיפועים וגם מבחינת רעשים(שלפי מה שבועז רשם זו הסיבה האמיתית לחפיר)