דן

מצב
הנושא נעול.
../images/Emo10.gif בבקעת אונו לא אכלנו אותה../images/Emo35.gif

בכייה לדורות. חארם. איזו פלצנות
נוראה ! מסכנים תושבי פתח-תקוה. אכלו אותה בחרא ענק !!!
בבקעת אונו לא אכלנו אותה
 
אני דווקא שמח

נראה חבר אחרת... .
אני דווקא שמח
כל חברה חדשה שנכנסת לשוק מעמידה את הקואופרטיבים הענקיים שהתעמרו בקהל במשך שנים, במקומם. ותראו מה קורה מאז כניסת החברות החדשות: פתאום אגד מכניסה אוטובוסים חדשים לשירות, פתאום דן חייבת להתיעל ולצאת מהבוץ שהיא נמצאה בו, פתאום ממקסמים את המוסכים ומוציאים עבודות החוצה... מעניין מי נכנס לבוץ ומי יוצא ממנו.
 

mister K

New member
אגד תמיד הכניסה רק אוטובוסים חדשים

אני דווקא שמח
כל חברה חדשה שנכנסת לשוק מעמידה את הקואופרטיבים הענקיים שהתעמרו בקהל במשך שנים, במקומם. ותראו מה קורה מאז כניסת החברות החדשות: פתאום אגד מכניסה אוטובוסים חדשים לשירות, פתאום דן חייבת להתיעל ולצאת מהבוץ שהיא נמצאה בו, פתאום ממקסמים את המוסכים ומוציאים עבודות החוצה... מעניין מי נכנס לבוץ ומי יוצא ממנו.
אגד תמיד הכניסה רק אוטובוסים חדשים
בניגוד לחברות החדשות שמכניסות גרוטאות משומשות. מאז תחילת הרפורמה אגד מכניסה פחות מכונות חדשות משום שיש לה פחות קווים.
 
אהמממ...בוודאי שאגד תמיד הכניסה

אגד תמיד הכניסה רק אוטובוסים חדשים
בניגוד לחברות החדשות שמכניסות גרוטאות משומשות. מאז תחילת הרפורמה אגד מכניסה פחות מכונות חדשות משום שיש לה פחות קווים.
אהמממ...בוודאי שאגד תמיד הכניסה
אוטובוסים חדשים, אבל מה היה הגיל הממוצע של מצבת הרכב שלהם? ושיא המונופוליזציה היתה שהכריחו את אגד, המונופול, לרכוש אוטובוסים מיושנים מליילנד, המונופול, בשנות הששים והשבעים. ומעניין ממי קנתה קוים את האוטובוסים הישנים שלהם וכמה מהם עדיין בשירות באגד, דן ואפילו במטרודן... ומילה אחרונה. אני מניח, (וזאת רק הנחה כי כשאני מדבר על העתיד אני לא כל כך מתלהם כמו אלה ששמים כאן ביטויי זוועה על מה יהיה) שכולם ירויחו, כולל חברי ושכירי אגד ודן.
 

mister K

New member
גם זו אשמת משרד התחבורה בלבד

אהמממ...בוודאי שאגד תמיד הכניסה
אוטובוסים חדשים, אבל מה היה הגיל הממוצע של מצבת הרכב שלהם? ושיא המונופוליזציה היתה שהכריחו את אגד, המונופול, לרכוש אוטובוסים מיושנים מליילנד, המונופול, בשנות הששים והשבעים. ומעניין ממי קנתה קוים את האוטובוסים הישנים שלהם וכמה מהם עדיין בשירות באגד, דן ואפילו במטרודן... ומילה אחרונה. אני מניח, (וזאת רק הנחה כי כשאני מדבר על העתיד אני לא כל כך מתלהם כמו אלה ששמים כאן ביטויי זוועה על מה יהיה) שכולם ירויחו, כולל חברי ושכירי אגד ודן.
גם זו אשמת משרד התחבורה בלבד
ומי שהכריח הוא כמובן משרד התחבורה שלנו שאז כמו היום היה מעאפן ואינטרסנטי וישבו בו אפסים. עדיין לא ברור לי למה זה הופך את אגד למפעיל תחבורה ציבורית פחות טוב.
 

orensaab

New member
אשמת משרד האוצר

גם זו אשמת משרד התחבורה בלבד
ומי שהכריח הוא כמובן משרד התחבורה שלנו שאז כמו היום היה מעאפן ואינטרסנטי וישבו בו אפסים. עדיין לא ברור לי למה זה הופך את אגד למפעיל תחבורה ציבורית פחות טוב.
אשמת משרד האוצר
ולא משרד התחבורה. כל עניין ההפרטה בא ממשרד האוצר שגם מוביל את המהלך בצורה ברורה ועקבית. את משרדהתחבורה לא שאלו כלוס ועדיין לא שואלים. היום להבדיל מפעם, ישנם הרבה יותר בעלי מקצוע ופחות פוליטרוקים בהשוואה לשנים עברו.
 

אוהד11

New member
בני, בעצמך כתבת שהכריחו את אגד

אהמממ...בוודאי שאגד תמיד הכניסה
אוטובוסים חדשים, אבל מה היה הגיל הממוצע של מצבת הרכב שלהם? ושיא המונופוליזציה היתה שהכריחו את אגד, המונופול, לרכוש אוטובוסים מיושנים מליילנד, המונופול, בשנות הששים והשבעים. ומעניין ממי קנתה קוים את האוטובוסים הישנים שלהם וכמה מהם עדיין בשירות באגד, דן ואפילו במטרודן... ומילה אחרונה. אני מניח, (וזאת רק הנחה כי כשאני מדבר על העתיד אני לא כל כך מתלהם כמו אלה ששמים כאן ביטויי זוועה על מה יהיה) שכולם ירויחו, כולל חברי ושכירי אגד ודן.
בני, בעצמך כתבת שהכריחו את אגד
לרכוש מליילנד, משמע שאת המדיניות קבע מישהו אחר, כך שאם משרד התחבורה צריך לבוא בטענות ותלונות למישהו הרי שזה הוא עצמו עם הדרישות והתקנות שקבע. הרי אגד ודן לא קבעו מה משך הזמן המקסימלי שצריך להפעיל אוטובוס. הרי משרדי התחבורה והאוצר הם שקבעו את מדיניות המחירים של סיבסוד צולב ואת המסלולים והלו"זים. ברור שהיו לחצים מצד הקואופרטיבים, אבל את האישורים נתן משרד התחבורה.
 
זה לא עניין של לחצים

בני, בעצמך כתבת שהכריחו את אגד
לרכוש מליילנד, משמע שאת המדיניות קבע מישהו אחר, כך שאם משרד התחבורה צריך לבוא בטענות ותלונות למישהו הרי שזה הוא עצמו עם הדרישות והתקנות שקבע. הרי אגד ודן לא קבעו מה משך הזמן המקסימלי שצריך להפעיל אוטובוס. הרי משרדי התחבורה והאוצר הם שקבעו את מדיניות המחירים של סיבסוד צולב ואת המסלולים והלו"זים. ברור שהיו לחצים מצד הקואופרטיבים, אבל את האישורים נתן משרד התחבורה.
זה לא עניין של לחצים
לכולם היה נח להיתקע עם הליילנדים יותר מדי זמן: לאגד, בוודאי כי דגם אחד מוזיל את עלויות התחזוקה. לליילנד כמובן כי היה לה שוק חופשי לאוטובוסים (ולמשאיות). למשרד התחבורה ולמפלגת השלטון דאז, כי הם קנו ככה את אגד (קנו פוליטית...) וממילא לאגד היה חבר כנסת במפלגת השלטון. אז אל תהיו תמימים. איש לא הכריח אף אחד. והלקוחות, הם הפסידו...
 
בני זה לא ככה

אהמממ...בוודאי שאגד תמיד הכניסה
אוטובוסים חדשים, אבל מה היה הגיל הממוצע של מצבת הרכב שלהם? ושיא המונופוליזציה היתה שהכריחו את אגד, המונופול, לרכוש אוטובוסים מיושנים מליילנד, המונופול, בשנות הששים והשבעים. ומעניין ממי קנתה קוים את האוטובוסים הישנים שלהם וכמה מהם עדיין בשירות באגד, דן ואפילו במטרודן... ומילה אחרונה. אני מניח, (וזאת רק הנחה כי כשאני מדבר על העתיד אני לא כל כך מתלהם כמו אלה ששמים כאן ביטויי זוועה על מה יהיה) שכולם ירויחו, כולל חברי ושכירי אגד ודן.
בני זה לא ככה
אתה לא סובל מ"קווים" אנחנו אכלנו אותה. אחרינו עפולה והנה גם פ"ת. רוצים את אגדן בבקעת אונו
 
אגב "קווים"

בני זה לא ככה
אתה לא סובל מ"קווים" אנחנו אכלנו אותה. אחרינו עפולה והנה גם פ"ת. רוצים את אגדן בבקעת אונו
אגב "קווים"
מישהו יודע מה הסיבה ש"קווים" קיבלה את כל בקעת אונו למעט קו אחד - 69, זה מאוד מוזר הדבר הזה.
 

אורי404

New member
קו 69 עובר בבני ברק ובגבעת השמואל.

אגב "קווים"
מישהו יודע מה הסיבה ש"קווים" קיבלה את כל בקעת אונו למעט קו אחד - 69, זה מאוד מוזר הדבר הזה.
קו 69 עובר בבני ברק ובגבעת השמואל.
איזור, שכביכול, לא שייך לקווים... סביר להניח שאם הם ממש היו רוצים את הקו הזה הם היו לוקחים אותו. למשל, ראשל"צ, גם כן "לא שייכת" אלהים, והם חיברו לשם קו. נדמה לי שבנוסף לקו 68, קו 55 היה אמור להישאר בדן. בכל מקרה, חבל מאוד שהוא לא נשאר אצל דן. זהו קו 'סימפטי' עליי, ועל רתם, ואני כמעט בטוח לגמרי שאביתר אהב אותו (הוא עובר בבן יהודה, מתחת לבניין שסבתא של אביתר התגוררה).
 
55 קו מאוד מעצבן בסיבובים שלו

קו 69 עובר בבני ברק ובגבעת השמואל.
איזור, שכביכול, לא שייך לקווים... סביר להניח שאם הם ממש היו רוצים את הקו הזה הם היו לוקחים אותו. למשל, ראשל"צ, גם כן "לא שייכת" אלהים, והם חיברו לשם קו. נדמה לי שבנוסף לקו 68, קו 55 היה אמור להישאר בדן. בכל מקרה, חבל מאוד שהוא לא נשאר אצל דן. זהו קו 'סימפטי' עליי, ועל רתם, ואני כמעט בטוח לגמרי שאביתר אהב אותו (הוא עובר בבן יהודה, מתחת לבניין שסבתא של אביתר התגוררה).
55 קו מאוד מעצבן בסיבובים שלו
קו 56 הרבה יותר סימפטי מבחינת המסלול.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה