זה היה צפוידן
חברת דן הפסידה במכרז של פתח תקווה הזוכה במכרז חברת קווים כמו כן חברת דן החליטה לצאת מהשותפות עם מטרופולין ואתגל
אלה חדשות נוראיות לכל אוהבדן
חברת דן הפסידה במכרז של פתח תקווה הזוכה במכרז חברת קווים כמו כן חברת דן החליטה לצאת מהשותפות עם מטרופולין ואתגל
מסכים, ומסכנים תושבי פ"ת.אלה חדשות נוראיות לכל אוהב
אוטובוסים מכה של ממש
ההפרטה באשכול פתח תקווה-ראש העין.מסכים, ומסכנים תושבי פ"ת.
כן. כמו שהם תיגברו את קו 95.ההפרטה באשכול פתח תקווה-ראש העין.
כידוע, יש כרטיסים משותפים בין דן לרכבת ישראל. סביר להניח שבקווים שבאשכול הזה לא ימשיך הסידור הזה; ע"ע הפרטת דן בקווי בקעת אונו. בקו 55, למשל, ויש בטח עוד קווים, נפגע העניין הזה. מה שכן, אולי-אולי, קווים יתגברו את הקווים מראש העין לתל אביב: קווים 250 ו-282. עניין של רצון.
יום עצוב...דן
חברת דן הפסידה במכרז של פתח תקווה הזוכה במכרז חברת קווים כמו כן חברת דן החליטה לצאת מהשותפות עם מטרופולין ואתגל
מזל שהמכרז לא כולל את הקווים לת"אדן
חברת דן הפסידה במכרז של פתח תקווה הזוכה במכרז חברת קווים כמו כן חברת דן החליטה לצאת מהשותפות עם מטרופולין ואתגל
איזה קווים?51 ישאר אצל דן?מזל שהמכרז לא כולל את הקווים לת"א
זאת אומרת שאיזה קווים נשאריםמזל שהמכרז לא כולל את הקווים לת"א
לגבי קווי יוש אני יודע שהם נשאריםזאת אומרת שאיזה קווים נשארים
"חופשיים"? מה עם קווי יו"ש ואריאל? הם גם כלולים במכרז?
אשכול פתח תקוה-ראש העין.זאת אומרת שאיזה קווים נשארים
"חופשיים"? מה עם קווי יו"ש ואריאל? הם גם כלולים במכרז?
אחת המטרות של מכרזי התח"צ היאזאת אומרת שאיזה קווים נשארים
"חופשיים"? מה עם קווי יו"ש ואריאל? הם גם כלולים במכרז?
שחיתות, חבר'ה שחיתות!קווים נכנסו ל3אחת המטרות של מכרזי התח"צ היא
לצמצם את המונופול של אגד ודן. במקום זה מכניסים את המונופול של עפיפי ושות' לחצי המדינה. הם שולטים בנצרת והסביבה, בנהריה וצפת, בנתניה וחדרה, זכו במכרז עפולה ובקעת אונו ועכשיו פתח תקוה. אז במקום שני מונופולים קיבלנו שלושה ?
בסוף הם יהיו יותר גדולים מדןאחת המטרות של מכרזי התח"צ היא
לצמצם את המונופול של אגד ודן. במקום זה מכניסים את המונופול של עפיפי ושות' לחצי המדינה. הם שולטים בנצרת והסביבה, בנהריה וצפת, בנתניה וחדרה, זכו במכרז עפולה ובקעת אונו ועכשיו פתח תקוה. אז במקום שני מונופולים קיבלנו שלושה ?
עם השירות הגורע שלהם...בסוף הם יהיו יותר גדולים מדן
לאאאאאאאאאאאאאא!!! זה אסון של ממש.דן
חברת דן הפסידה במכרז של פתח תקווה הזוכה במכרז חברת קווים כמו כן חברת דן החליטה לצאת מהשותפות עם מטרופולין ואתגל
הודעה לתושבי פ"ת!!!!לאאאאאאאאאאאאאא!!! זה אסון של ממש.
ב"ה רק לא קווים כל הכיתה שלי לא תיסע לא יקום ולא יהיה. לכמה שנים המכרז? .
ועכשיו ברצינות...הודעה לתושבי פ"ת!!!!
ברגע שחברת קווים תיכנס לפעולה בפ"ת נצא ונהרוס את האוטובוסים עד שיביאו לנו חברה ראויה!!!!!! פ"ת דורשת אגדן. אנדי אני דורש פתיחת סניף פה ומהר!!!!!@#%$^*%^)*&
לפי מה שראיתי ושמעתי חבל עלועכשיו ברצינות...
זה ממש עצוב בשבילי.. אני אישית רציתי שיוצאיאו את דן מפ"ת בגלל כמה סיפורים עם נהגים אבל לא רציתי את קווים אלא את אגד פלוס תבעורה שהיא החברה הכי טובה מאסון ההפרטה. זה יום עצוב ביותר לכל תושבי פ"ת והסביבה. אני רק מקווה שבעקבות המכרז קווים תשתפר משמעותית
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.