דן

מצב
הנושא נעול.
דן

דן
חברת דן הפסידה במכרז של פתח תקווה הזוכה במכרז חברת קווים כמו כן חברת דן החליטה לצאת מהשותפות עם מטרופולין ואתגל
 

אורי404

New member
ההפרטה באשכול פתח תקווה-ראש העין.

מסכים, ומסכנים תושבי פ"ת.
ההפרטה באשכול פתח תקווה-ראש העין.
כידוע, יש כרטיסים משותפים בין דן לרכבת ישראל. סביר להניח שבקווים שבאשכול הזה לא ימשיך הסידור הזה; ע"ע הפרטת דן בקווי בקעת אונו. בקו 55, למשל, ויש בטח עוד קווים, נפגע העניין הזה. מה שכן, אולי-אולי, קווים יתגברו את הקווים מראש העין לתל אביב: קווים 250 ו-282. עניין של רצון.
 

mister K

New member
כן. כמו שהם תיגברו את קו 95.

ההפרטה באשכול פתח תקווה-ראש העין.
כידוע, יש כרטיסים משותפים בין דן לרכבת ישראל. סביר להניח שבקווים שבאשכול הזה לא ימשיך הסידור הזה; ע"ע הפרטת דן בקווי בקעת אונו. בקו 55, למשל, ויש בטח עוד קווים, נפגע העניין הזה. מה שכן, אולי-אולי, קווים יתגברו את הקווים מראש העין לתל אביב: קווים 250 ו-282. עניין של רצון.
כן. כמו שהם תיגברו את קו 95.
 

אורי404

New member
אשכול פתח תקוה-ראש העין.

זאת אומרת שאיזה קווים נשארים
"חופשיים"? מה עם קווי יו"ש ואריאל? הם גם כלולים במכרז?
אשכול פתח תקוה-ראש העין.
הקוים הפנימיים של הערים הנ"ל, וגם הקווים מפתח תקווה לישובים, כמו קו 83. הקווים לתל אביב (51, 66, 82 ועוד) יישארו אצל "דן", כנ"ל קווי יו"ש ואריאל.
 

אוהד11

New member
אחת המטרות של מכרזי התח"צ היא

זאת אומרת שאיזה קווים נשארים
"חופשיים"? מה עם קווי יו"ש ואריאל? הם גם כלולים במכרז?
אחת המטרות של מכרזי התח"צ היא
לצמצם את המונופול של אגד ודן. במקום זה מכניסים את המונופול של עפיפי ושות' לחצי המדינה. הם שולטים בנצרת והסביבה, בנהריה וצפת, בנתניה וחדרה, זכו במכרז עפולה ובקעת אונו ועכשיו פתח תקוה. אז במקום שני מונופולים קיבלנו שלושה ?
 

צחקן

New member
שחיתות, חבר'ה שחיתות!קווים נכנסו ל3

אחת המטרות של מכרזי התח"צ היא
לצמצם את המונופול של אגד ודן. במקום זה מכניסים את המונופול של עפיפי ושות' לחצי המדינה. הם שולטים בנצרת והסביבה, בנהריה וצפת, בנתניה וחדרה, זכו במכרז עפולה ובקעת אונו ועכשיו פתח תקוה. אז במקום שני מונופולים קיבלנו שלושה ?
שחיתות, חבר'ה שחיתות!קווים נכנסו ל3
ב"ה מקומות! מה שנתנו למטרודן ו "אגד תשתית" סו סתימת פיות. לדעתי, "קווים" שטלה מישהוא במשרד התחבורה... . זה לא הגיוני?.
 
בסוף הם יהיו יותר גדולים מדן

אחת המטרות של מכרזי התח"צ היא
לצמצם את המונופול של אגד ודן. במקום זה מכניסים את המונופול של עפיפי ושות' לחצי המדינה. הם שולטים בנצרת והסביבה, בנהריה וצפת, בנתניה וחדרה, זכו במכרז עפולה ובקעת אונו ועכשיו פתח תקוה. אז במקום שני מונופולים קיבלנו שלושה ?
בסוף הם יהיו יותר גדולים מדן
 

צחקן

New member
לאאאאאאאאאאאאאא!!! זה אסון של ממש.

דן
חברת דן הפסידה במכרז של פתח תקווה הזוכה במכרז חברת קווים כמו כן חברת דן החליטה לצאת מהשותפות עם מטרופולין ואתגל
לאאאאאאאאאאאאאא!!! זה אסון של ממש.
ב"ה רק לא קווים כל הכיתה שלי לא תיסע לא יקום ולא יהיה. לכמה שנים המכרז? .
 

m a r o k a i

New member
הודעה לתושבי פ"ת!!!!

לאאאאאאאאאאאאאא!!! זה אסון של ממש.
ב"ה רק לא קווים כל הכיתה שלי לא תיסע לא יקום ולא יהיה. לכמה שנים המכרז? .
הודעה לתושבי פ"ת!!!!
ברגע שחברת קווים תיכנס לפעולה בפ"ת נצא ונהרוס את האוטובוסים עד שיביאו לנו חברה ראויה!!!!!! פ"ת דורשת אגדן. אנדי אני דורש פתיחת סניף פה ומהר!!!!!@#%$^*%^)*&
 

m a r o k a i

New member
ועכשיו ברצינות...

הודעה לתושבי פ"ת!!!!
ברגע שחברת קווים תיכנס לפעולה בפ"ת נצא ונהרוס את האוטובוסים עד שיביאו לנו חברה ראויה!!!!!! פ"ת דורשת אגדן. אנדי אני דורש פתיחת סניף פה ומהר!!!!!@#%$^*%^)*&
ועכשיו ברצינות...
זה ממש עצוב בשבילי.. אני אישית רציתי שיוצאיאו את דן מפ"ת בגלל כמה סיפורים עם נהגים אבל לא רציתי את קווים אלא את אגד פלוס תבעורה שהיא החברה הכי טובה מאסון ההפרטה. זה יום עצוב ביותר לכל תושבי פ"ת והסביבה. אני רק מקווה שבעקבות המכרז קווים תשתפר משמעותית
 
לפי מה שראיתי ושמעתי חבל על

ועכשיו ברצינות...
זה ממש עצוב בשבילי.. אני אישית רציתי שיוצאיאו את דן מפ"ת בגלל כמה סיפורים עם נהגים אבל לא רציתי את קווים אלא את אגד פלוס תבעורה שהיא החברה הכי טובה מאסון ההפרטה. זה יום עצוב ביותר לכל תושבי פ"ת והסביבה. אני רק מקווה שבעקבות המכרז קווים תשתפר משמעותית
לפי מה שראיתי ושמעתי חבל על
הזמן
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה