דן

מצב
הנושא נעול.

m a r o k a i

New member
יש פה נציג אגדן שמאשר סניף חדש..

הודעה לתושבי פ"ת!!!!
ברגע שחברת קווים תיכנס לפעולה בפ"ת נצא ונהרוס את האוטובוסים עד שיביאו לנו חברה ראויה!!!!!! פ"ת דורשת אגדן. אנדי אני דורש פתיחת סניף פה ומהר!!!!!@#%$^*%^)*&
יש פה נציג אגדן שמאשר סניף חדש..
בפ"ת?
 

צחקן

New member
אני מאשר- ובמידה ולא יהיה

יש פה נציג אגדן שמאשר סניף חדש..
בפ"ת?
אני מאשר- ובמידה ולא יהיה
ב"ה אני אקים. כל האוטובסים יצבעו בכחול ירוק ולבן... אני אדאג אישית שיהיו כאן 3 סיטארוים מרכב גרמני מקורי אחד G. ועוד שלשה ישראלים רגילים ואחד G.יהיו כאן חלק מהסדרה של 460-478. אני דורק את ה 10 מהארגז לפ"ת. יהיו כאן B7LA (רק בגלל שאני רוצה לראות את הדגם) וגם אחד רגיל. השאר יהיו מ.א.נ. NL. נדאג לגוון ויהיו שתי סקניות. אחת מיפרקית והשנייה מגילה. החאפר יצטרך להוציא רישוי ולעבוד אצלי. הולך ?.
 

m a r o k a i

New member
אני איתך!! זה יהיה הסניף הכי טוב...

אני מאשר- ובמידה ולא יהיה
ב"ה אני אקים. כל האוטובסים יצבעו בכחול ירוק ולבן... אני אדאג אישית שיהיו כאן 3 סיטארוים מרכב גרמני מקורי אחד G. ועוד שלשה ישראלים רגילים ואחד G.יהיו כאן חלק מהסדרה של 460-478. אני דורק את ה 10 מהארגז לפ"ת. יהיו כאן B7LA (רק בגלל שאני רוצה לראות את הדגם) וגם אחד רגיל. השאר יהיו מ.א.נ. NL. נדאג לגוון ויהיו שתי סקניות. אחת מיפרקית והשנייה מגילה. החאפר יצטרך להוציא רישוי ולעבוד אצלי. הולך ?.
אני איתך!! זה יהיה הסניף הכי טוב...
שאגדן ידעה!!!!! והנה הקו הראשון שאני בונה וחובה עליו כמה B7LA סיטארוGומ.א.ן NG 363 . ושמו בישראל 16!!!! הוא מתחיל ממסוף הדר גנים (תחנחת מוצא של 18 92 4 ועוד כמה טובים) טבריה, עזרא ונמחיה, עד"ש שפיק, שלום צלח, ועד ארבע ארצות, עין גנים, פינס, בן דוד, הנביאים, החמישה, מסוף בית רבקה, שפרינצק, סלנט, ההסתדרות, פרנקפורטר, ארלוזורוב, אנסקי, דגניה, דרך יצחק רבין(מכז יכין או משהו כזה), ז'בוטינסקי (קניון הגדול), הרב משה מלכה, גיסין, המכבים תחנה מרכזית. ואותו הדבר בחזרה. עוד קווים או היום או מחר
 

אורי404

New member
השאלה אם הB7LA יסחוב...

אני איתך!! זה יהיה הסניף הכי טוב...
שאגדן ידעה!!!!! והנה הקו הראשון שאני בונה וחובה עליו כמה B7LA סיטארוGומ.א.ן NG 363 . ושמו בישראל 16!!!! הוא מתחיל ממסוף הדר גנים (תחנחת מוצא של 18 92 4 ועוד כמה טובים) טבריה, עזרא ונמחיה, עד"ש שפיק, שלום צלח, ועד ארבע ארצות, עין גנים, פינס, בן דוד, הנביאים, החמישה, מסוף בית רבקה, שפרינצק, סלנט, ההסתדרות, פרנקפורטר, ארלוזורוב, אנסקי, דגניה, דרך יצחק רבין(מכז יכין או משהו כזה), ז'בוטינסקי (קניון הגדול), הרב משה מלכה, גיסין, המכבים תחנה מרכזית. ואותו הדבר בחזרה. עוד קווים או היום או מחר
השאלה אם הB7LA יסחוב...
אם כבר B10LA.
 

fireman

New member
המנוע הוא אותו מנוע

עדיין זה אוטובוס מפרקי. המשקל בהתאם
, לכן, הוא יצטרך מנוע חזק יותר (בדומה למאנים, ולכל חברה אחרת).
המנוע הוא אותו מנוע
275 כ"ס.... אולי מדובר בתה"ל שונה...מצורפת סקיצה של B7LA 4 דלתות ולאחר מכן 3 דלתות בסקיצה נוספת
 

fireman

New member
B7LA 3 דלתות, שתי הסקיצות

המנוע הוא אותו מנוע
275 כ"ס.... אולי מדובר בתה"ל שונה...מצורפת סקיצה של B7LA 4 דלתות ולאחר מכן 3 דלתות בסקיצה נוספת
B7LA 3 דלתות, שתי הסקיצות
מתוך אתר וולבו
 

אורי404

New member
אז הוא יסע, אבל לא משהו.

המנוע הוא אותו מנוע
275 כ"ס.... אולי מדובר בתה"ל שונה...מצורפת סקיצה של B7LA 4 דלתות ולאחר מכן 3 דלתות בסקיצה נוספת
אז הוא יסע, אבל לא משהו.
לשם השואה; למפרקיות של מאן (SG292) שאתה "משוגע" עליהן יש 290 כוחות סוס, והסחיבה שלהן היא לא הכי משהו. כיום במפרקיות החדשות של אגד ודן NG363 יש 360 כ"ס, שזה הבדל. לכן, אם כבר וולוו מפרקי, עדיף על מנוע חזק יותר.
 

fireman

New member
הSG זה מזבלה בת 20

אז הוא יסע, אבל לא משהו.
לשם השואה; למפרקיות של מאן (SG292) שאתה "משוגע" עליהן יש 290 כוחות סוס, והסחיבה שלהן היא לא הכי משהו. כיום במפרקיות החדשות של אגד ודן NG363 יש 360 כ"ס, שזה הבדל. לכן, אם כבר וולוו מפרקי, עדיף על מנוע חזק יותר.
הSG זה מזבלה בת 20
אם תעלה על B7L עם 275 כ"ס אתה תראה שיש לו המון כוח, אם נשווה אותו לNL263 שיש לדן למשל שזה בערך אותו הספק כ"ס של מנוע הוולבו משאיר אותו הרבה הרבה מאחורה. אני זוכר במפגש בהארגז כאשר שמעו כי למאן יש מנוע בנפח 12 ליטר ולוולבו מנוע 7.6 ליטר אנשים שם חייכו כאילו שיש קשר בין נפח המנוע להספק שלו, בימינו מקטינים את הנפח ומגדילים את ההספק, זה חוסך בדלק וזה נותן יותר כוח בפחות משאבים. אין שום ספק ש275 כ"ס זה לא 360 כ"ס וזה נתון שצריך להתייחס אליו כאשר תופרים את הרכישה למקום ההפעלה.... אני לא רואה היגיון להפעיל מכונה עם 360 כ"ס בתל אביב או בבאר שבע אבל בירושלים בהחלט כן, כל עוד לא תאתגר את ה275 כ"ס הללו בעליות קיצוניות, תהיה בטוח שהוא יטוס.
 

אורי404

New member
עדיין...

הSG זה מזבלה בת 20
אם תעלה על B7L עם 275 כ"ס אתה תראה שיש לו המון כוח, אם נשווה אותו לNL263 שיש לדן למשל שזה בערך אותו הספק כ"ס של מנוע הוולבו משאיר אותו הרבה הרבה מאחורה. אני זוכר במפגש בהארגז כאשר שמעו כי למאן יש מנוע בנפח 12 ליטר ולוולבו מנוע 7.6 ליטר אנשים שם חייכו כאילו שיש קשר בין נפח המנוע להספק שלו, בימינו מקטינים את הנפח ומגדילים את ההספק, זה חוסך בדלק וזה נותן יותר כוח בפחות משאבים. אין שום ספק ש275 כ"ס זה לא 360 כ"ס וזה נתון שצריך להתייחס אליו כאשר תופרים את הרכישה למקום ההפעלה.... אני לא רואה היגיון להפעיל מכונה עם 360 כ"ס בתל אביב או בבאר שבע אבל בירושלים בהחלט כן, כל עוד לא תאתגר את ה275 כ"ס הללו בעליות קיצוניות, תהיה בטוח שהוא יטוס.
עדיין...
משקל של אוטובוס מפרקי גבוה בהרבה מזה של אוטובוס רגיל. אז יכול להיות שהוולוואים שיש במטרודן הם מטוסים. אבל, גירסת מפרקית תהיה כבדה בהרבה, והמהירות בהתאם. לאגד יש את המפרקית הלבנה NG313, שיש בה מנוע עם 310 כוחות סוס, וכנראה, שזה לא ממש מספיק, כי עובדה שבאגד ואפילו בדן (אשר קונים מכונות בסיסיות יותר. ע"ע בזה שיש להם NL263, ולאגד NL313) הזמינו NG363.
 

אורי404

New member
אגב, הSG הם בנות פחות מחמש עשרה.

הSG זה מזבלה בת 20
אם תעלה על B7L עם 275 כ"ס אתה תראה שיש לו המון כוח, אם נשווה אותו לNL263 שיש לדן למשל שזה בערך אותו הספק כ"ס של מנוע הוולבו משאיר אותו הרבה הרבה מאחורה. אני זוכר במפגש בהארגז כאשר שמעו כי למאן יש מנוע בנפח 12 ליטר ולוולבו מנוע 7.6 ליטר אנשים שם חייכו כאילו שיש קשר בין נפח המנוע להספק שלו, בימינו מקטינים את הנפח ומגדילים את ההספק, זה חוסך בדלק וזה נותן יותר כוח בפחות משאבים. אין שום ספק ש275 כ"ס זה לא 360 כ"ס וזה נתון שצריך להתייחס אליו כאשר תופרים את הרכישה למקום ההפעלה.... אני לא רואה היגיון להפעיל מכונה עם 360 כ"ס בתל אביב או בבאר שבע אבל בירושלים בהחלט כן, כל עוד לא תאתגר את ה275 כ"ס הללו בעליות קיצוניות, תהיה בטוח שהוא יטוס.
אגב, הSG הם בנות פחות מחמש עשרה.
אפילו במפרקיות הישנות יותר, 201-240, כבר היו 280 כ"ס (כנראה שזה מנוע של הSU280). ולדעתי הן היו קלות יותר. באוטובוסים של כיום, בדומה למכונייות, המשקל עלה בגלל טכנולוגיה רחבה יותר ובטיחות.
 

fireman

New member
ספקני מאוד אם המשקל עלה

אגב, הSG הם בנות פחות מחמש עשרה.
אפילו במפרקיות הישנות יותר, 201-240, כבר היו 280 כ"ס (כנראה שזה מנוע של הSU280). ולדעתי הן היו קלות יותר. באוטובוסים של כיום, בדומה למכונייות, המשקל עלה בגלל טכנולוגיה רחבה יותר ובטיחות.
ספקני מאוד אם המשקל עלה
נהפוכו....היום נעשה שימוש בחומרים חזקים יותר וקלים יותר לעומת החומרים בהם נעשה שימוש בעבר. אני בטוח שהSG שוקלת יותר מהNG.
 

אורי404

New member
המשקל עלה.

ספקני מאוד אם המשקל עלה
נהפוכו....היום נעשה שימוש בחומרים חזקים יותר וקלים יותר לעומת החומרים בהם נעשה שימוש בעבר. אני בטוח שהSG שוקלת יותר מהNG.
המשקל עלה.
למרות השימוש בחומרים קלים יותר, יש יותר חומרים וציוד. במכוניות למשל: בעבר רכב משפחתי של שנות השמונים שוקל 1 טון פלוס מינוס. כיום, רכב קטן עובר את האחד טון. כנ"ל באוטובוסים. מסוף כרמלית, למשל, מספר ש SU280 עוקף את רב האוטובוסים החדשים בעליות לירושלים. לSU יש רק 280, ולחדשים (מאן, וולוו ומרצדס) יש לפחות 340 כ"ס. כנראה, שהSU עולה בקלילות בגלל המשקל הקל שלו יחסית. השלדה שלו שוקלת 16 טון, ואילו של הHOCLים והOC500 החדשים יותר המשקל הוא 18 טון. גם אביתר מספר שה-0305 היה "מטוס". למה? כנראה, שגם בגלל המשקל שלו.
 
ערן, כל המכונות המתקדמות החדשות

ספקני מאוד אם המשקל עלה
נהפוכו....היום נעשה שימוש בחומרים חזקים יותר וקלים יותר לעומת החומרים בהם נעשה שימוש בעבר. אני בטוח שהSG שוקלת יותר מהNG.
ערן, כל המכונות המתקדמות החדשות
הרבה יותר כבדות מהקודמות. קח למשל את ה-EL 262 וה-NL 263 שיש להם את אותו המנוע, רק שהEL הרבה יותר קל. ולגבי המפרקיות, למיטב זכרוני ה-SG קלות בכשני טון מה-NG.
 
בכייה לדורות. חארם. איזו פלצנות

דן
חברת דן הפסידה במכרז של פתח תקווה הזוכה במכרז חברת קווים כמו כן חברת דן החליטה לצאת מהשותפות עם מטרופולין ואתגל
בכייה לדורות. חארם. איזו פלצנות
נוראה ! מסכנים תושבי פתח-תקוה. אכלו אותה בחרא ענק !!!
 

צחקן

New member
../images/Emo45.gif לצערי.

בכייה לדורות. חארם. איזו פלצנות
נוראה ! מסכנים תושבי פתח-תקוה. אכלו אותה בחרא ענק !!!
לצערי.
ב"ה אני לא אסע בתח"צ אלא כמה שאני צרי בדיוק. לא מוכן!!! לא לא !!זה ממש לא בסדר!! לא יקום ולא יהיה !.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה