m a r o k a i
New member
יש פה נציג אגדן שמאשר סניף חדש..
בפ"ת?
יש פה נציג אגדן שמאשר סניף חדש..הודעה לתושבי פ"ת!!!!
ברגע שחברת קווים תיכנס לפעולה בפ"ת נצא ונהרוס את האוטובוסים עד שיביאו לנו חברה ראויה!!!!!! פ"ת דורשת אגדן. אנדי אני דורש פתיחת סניף פה ומהר!!!!!@#%$^*%^)*&
בפ"ת?