דן

מצב
הנושא נעול.

barak67

New member
נמצא הפתרון למושבתים של ...

דן
חברת דן הפסידה במכרז של פתח תקווה הזוכה במכרז חברת קווים כמו כן חברת דן החליטה לצאת מהשותפות עם מטרופולין ואתגל
נמצא הפתרון למושבתים של ...
תחבורה ציבורית באר שבע ז"ל כולן יצבעו ויימכרו לקווים או אפילו לא ישקיעו בצביעה ,הרי כמעט אותו צבע ככה דן תהפוך לחברת צביעה ואחזקה של קווים.
 

m a r o k a i

New member
מה שבאתי להגיד. יגיעו לנו...

נמצא הפתרון למושבתים של ...
תחבורה ציבורית באר שבע ז"ל כולן יצבעו ויימכרו לקווים או אפילו לא ישקיעו בצביעה ,הרי כמעט אותו צבע ככה דן תהפוך לחברת צביעה ואחזקה של קווים.
מה שבאתי להגיד. יגיעו לנו...
עגלות שיתפרקו תוך דקה
 

connex

Active member
האם קווים 249 ו164 נשארים אצל אגד?

דן
חברת דן הפסידה במכרז של פתח תקווה הזוכה במכרז חברת קווים כמו כן חברת דן החליטה לצאת מהשותפות עם מטרופולין ואתגל
האם קווים 249 ו164 נשארים אצל אגד?
האם הקווים הנ"ל היו חלק מהמכרז בכלל?
 

mister K

New member
ברור שהם נשארים!

האם קווים 249 ו164 נשארים אצל אגד?
האם הקווים הנ"ל היו חלק מהמכרז בכלל?
ברור שהם נשארים!
המכרז הוא אך ורק על הקווים הפנימיים ועל הקווים ליישובי הסביבה וראש העין.
 

אורי404

New member
כבר אין עוד מכרזים.

לדעתי הכוונה היא רק בנוגע למכרזים
אחרים שבהם תתמודד החברה.
כבר אין עוד מכרזים.
"מטרודן" היתה רשומה במכרזים, אשר נבחרו מפעילים אחרים (מודיעין, אשקלון, אשכול עפולה-בית שאן, ועכשיו האשכול של פ"ת-רה"ע).
 

mister K

New member
ידוע

כבר אין עוד מכרזים.
"מטרודן" היתה רשומה במכרזים, אשר נבחרו מפעילים אחרים (מודיעין, אשקלון, אשכול עפולה-בית שאן, ועכשיו האשכול של פ"ת-רה"ע).
ידוע
התכוונתי שהחברה לא תתמודד במכרזים בעתיד (שמי ייתן ולא יהיו). אך את קווי באר שבע היא תמשיך להפעיל במתכונת הנוכחית (אם משרד התחבורה לא יפרק אותה לפני כן בשל המאבק).
 

אורי404

New member
../images/Emo45.gif

ידוע
התכוונתי שהחברה לא תתמודד במכרזים בעתיד (שמי ייתן ולא יהיו). אך את קווי באר שבע היא תמשיך להפעיל במתכונת הנוכחית (אם משרד התחבורה לא יפרק אותה לפני כן בשל המאבק).
 

Cell313

New member
טימטום

דן
חברת דן הפסידה במכרז של פתח תקווה הזוכה במכרז חברת קווים כמו כן חברת דן החליטה לצאת מהשותפות עם מטרופולין ואתגל
טימטום
אני כתושב שלא מתייחס לסוג המכונות וכל זה חושב שקווים זה רע לפתח תקווה בבוקר אני נוסע בקו 82 או 92 לבית הספר ( קווים המגיעים מחוץ לעיר ) ולפעמים אני צריך לנסוע גם בקווים פנימיים (8,9,12) , אז מה אני צריך עכשיו להחזיק בשתי כרטיסיות ? לסבול מתדירות עלובה (יש לי ניסיון איתם בקו 76) וגם מהמסך המבצעים , מהמושבים חסרי הידיות הקטנות שמונעות ליפול (ראיתי אנשים מבוגרים שנפלו מהכיסאות האלו . קווים - אסון
 
מעניין, בהתחשב בעובדה שיש עוד חודש

דן
חברת דן הפסידה במכרז של פתח תקווה הזוכה במכרז חברת קווים כמו כן חברת דן החליטה לצאת מהשותפות עם מטרופולין ואתגל
מעניין, בהתחשב בעובדה שיש עוד חודש
להגשת המכרז. בפעם האחרונה שבדקתי דובר על אמצע ינואר. היה שינוי?
 

אורי404

New member
דובר על המכרז הזה למעלה משנה.

מעניין, בהתחשב בעובדה שיש עוד חודש
להגשת המכרז. בפעם האחרונה שבדקתי דובר על אמצע ינואר. היה שינוי?
דובר על המכרז הזה למעלה משנה.
קווים אמורים לקבל את אשכול עפולה-בית שאן בתחילת שנת 2005. פחות או יותר אמורה להיכנס "אגד תשתית" לאשכול אשקלון, ו"קווי הענק" (אלא, אם יהיו שינויים, לפי מה שטוארג כתב) לאשכול מודיעין. לכן, הגיוני שבתקופה הקרובה ייכנסו קווים לאשכול פ"ת-רע"ה. האם יש עוד מכרזים בפתח? אם כן; מתי ואיפה?
 

846

Active member
יש איזה מקום באינטרנט שניתן לקבל

מעניין, בהתחשב בעובדה שיש עוד חודש
להגשת המכרז. בפעם האחרונה שבדקתי דובר על אמצע ינואר. היה שינוי?
יש איזה מקום באינטרנט שניתן לקבל
בו מידע חגבי המיכרז?
 

846

Active member
שאלה: מאיפה האינפורמציה? אין שום

דן
חברת דן הפסידה במכרז של פתח תקווה הזוכה במכרז חברת קווים כמו כן חברת דן החליטה לצאת מהשותפות עם מטרופולין ואתגל
שאלה: מאיפה האינפורמציה? אין שום
פירסום רישמי באתר של משרד התחבורה. הודעות הדובר
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה