אני לדוגמא מרוצה מהשירות של קונקס.
ואם פעם כדי לסוע לתל אביב יום יום היית צריך למשכן את הבית, אז היום נסיעה לתל אביב + נסיעה בתוך ת"א עד מקום העבודה + נסיעה בת"א חזרה לתמח"ת + נסיעה חזרה לאשדוד = פחות מ 20 שקלים. אז כן, אני די מרוצה מהחברה, מה גם שהאוטובוסים שלהם בסדר גמור. ורק לידיעתך טוארג, אין טעם לקחת חברה כמו סופרבוס ולראות אם יש להם אוטובוסים שמתאימים להסעת נכים. אם תוכל להראות לי כלי רכב בין עירוני אחד באגד שמתאים להובלת נוסעים נכים. אני אסכים איתך. עד אז, זאת סתם דמגוגיה.
אני לדוגמא מרוצה מהשירות של קונקס.אם היית כותב "כנראה אין לך מושג"
הייתי מקבל את הכותרת שלך. אז יש לי מושג. האם עשו סקרי שביעות רצון של נוסעים? נדמה לי שכאן בפורום יש רק שליחי ממסד...של אגד ודן. אסיר לשעבר מילא את חובו לחברה. על מה הוא אסיר? ובאגד אין נאשמים בעבירות? ולאגד היו אוטובוסים מותאמים לנכים? ויכול להיות שמרגלית היא לא חברה טובה, עובדה שהם הפסידו את מודיעין..נכון?
ואם פעם כדי לסוע לתל אביב יום יום היית צריך למשכן את הבית, אז היום נסיעה לתל אביב + נסיעה בתוך ת"א עד מקום העבודה + נסיעה בת"א חזרה לתמח"ת + נסיעה חזרה לאשדוד = פחות מ 20 שקלים. אז כן, אני די מרוצה מהחברה, מה גם שהאוטובוסים שלהם בסדר גמור. ורק לידיעתך טוארג, אין טעם לקחת חברה כמו סופרבוס ולראות אם יש להם אוטובוסים שמתאימים להסעת נכים. אם תוכל להראות לי כלי רכב בין עירוני אחד באגד שמתאים להובלת נוסעים נכים. אני אסכים איתך. עד אז, זאת סתם דמגוגיה.