ליילנד המקורית
New member
../images/Emo10.gif בבקעת אונו לא אכלנו אותה../images/Emo35.gif
בבקעת אונו לא אכלנו אותה
בכייה לדורות. חארם. איזו פלצנות
נוראה ! מסכנים תושבי פתח-תקוה. אכלו אותה בחרא ענק !!!