דן

מצב
הנושא נעול.

levikon

New member
אני לדוגמא מרוצה מהשירות של קונקס.

אם היית כותב "כנראה אין לך מושג"
הייתי מקבל את הכותרת שלך. אז יש לי מושג. האם עשו סקרי שביעות רצון של נוסעים? נדמה לי שכאן בפורום יש רק שליחי ממסד...של אגד ודן. אסיר לשעבר מילא את חובו לחברה. על מה הוא אסיר? ובאגד אין נאשמים בעבירות? ולאגד היו אוטובוסים מותאמים לנכים? ויכול להיות שמרגלית היא לא חברה טובה, עובדה שהם הפסידו את מודיעין..נכון?
אני לדוגמא מרוצה מהשירות של קונקס.
ואם פעם כדי לסוע לתל אביב יום יום היית צריך למשכן את הבית, אז היום נסיעה לתל אביב + נסיעה בתוך ת"א עד מקום העבודה + נסיעה בת"א חזרה לתמח"ת + נסיעה חזרה לאשדוד = פחות מ 20 שקלים. אז כן, אני די מרוצה מהחברה, מה גם שהאוטובוסים שלהם בסדר גמור. ורק לידיעתך טוארג, אין טעם לקחת חברה כמו סופרבוס ולראות אם יש להם אוטובוסים שמתאימים להסעת נכים. אם תוכל להראות לי כלי רכב בין עירוני אחד באגד שמתאים להובלת נוסעים נכים. אני אסכים איתך. עד אז, זאת סתם דמגוגיה.
 

mister K

New member
מחיר הנסיעה לא קשור לקונקס

אני לדוגמא מרוצה מהשירות של קונקס.
ואם פעם כדי לסוע לתל אביב יום יום היית צריך למשכן את הבית, אז היום נסיעה לתל אביב + נסיעה בתוך ת"א עד מקום העבודה + נסיעה בת"א חזרה לתמח"ת + נסיעה חזרה לאשדוד = פחות מ 20 שקלים. אז כן, אני די מרוצה מהחברה, מה גם שהאוטובוסים שלהם בסדר גמור. ורק לידיעתך טוארג, אין טעם לקחת חברה כמו סופרבוס ולראות אם יש להם אוטובוסים שמתאימים להסעת נכים. אם תוכל להראות לי כלי רכב בין עירוני אחד באגד שמתאים להובלת נוסעים נכים. אני אסכים איתך. עד אז, זאת סתם דמגוגיה.
מחיר הנסיעה לא קשור לקונקס
היית מקבל בדיוק את אותו המחיר באגד אם משרד התחבורה היה מאפשר להם להוריד מחירים! באשר לשאר הדברים הקשורים לחברה הזאת אני לא יכול להביע דעה מכיוון שטרם יצא לי לנסוע איתם (החברה היחידה). אם זאת אני יודע איזה מכונות יש להם ואלו של אגד טובות יותר.
 

fireman

New member
שוב אנחנו מתעסקים בספקולציות

מחיר הנסיעה לא קשור לקונקס
היית מקבל בדיוק את אותו המחיר באגד אם משרד התחבורה היה מאפשר להם להוריד מחירים! באשר לשאר הדברים הקשורים לחברה הזאת אני לא יכול להביע דעה מכיוון שטרם יצא לי לנסוע איתם (החברה היחידה). אם זאת אני יודע איזה מכונות יש להם ואלו של אגד טובות יותר.
שוב אנחנו מתעסקים בספקולציות
אם משרד התחבורה היה דורש מאגד כמונופול להוריד מחירים ב50% ביום למחורת כל ה"חברים" היו משביתים את התחבורה בכל מדינת ישראל. אגד כמונופול הייתה יכולה לתפוס את משרד התחבורה בביצים והמחירים היו ממשיכים להתנהל כמו שאגד כמונופול רוצה ותרצה, לפני הליכי ההפרטה כל המחירים ש"נקבעו ע"י משרד התחבורה" (עאלק) היו נקבעים בפועל ע"י המונופול הזה שהיה קובע את המחירים למשרד התחבורה, הוא רק היה חותמת הגומי. אגד היו מורידים מחירים ברמה כזאת על גופתם המתה. ושלא יובן חלילה כי אני תומך בהפרטה, יש מקומות שהיא נעשתה לטובה ויש מקומות שמדובר בכשלון נחרץ
 

mister K

New member
קרא את התגובה שכתבתי למטה

שוב אנחנו מתעסקים בספקולציות
אם משרד התחבורה היה דורש מאגד כמונופול להוריד מחירים ב50% ביום למחורת כל ה"חברים" היו משביתים את התחבורה בכל מדינת ישראל. אגד כמונופול הייתה יכולה לתפוס את משרד התחבורה בביצים והמחירים היו ממשיכים להתנהל כמו שאגד כמונופול רוצה ותרצה, לפני הליכי ההפרטה כל המחירים ש"נקבעו ע"י משרד התחבורה" (עאלק) היו נקבעים בפועל ע"י המונופול הזה שהיה קובע את המחירים למשרד התחבורה, הוא רק היה חותמת הגומי. אגד היו מורידים מחירים ברמה כזאת על גופתם המתה. ושלא יובן חלילה כי אני תומך בהפרטה, יש מקומות שהיא נעשתה לטובה ויש מקומות שמדובר בכשלון נחרץ
קרא את התגובה שכתבתי למטה
ובקשר להצלחת או כישלון הרפורמה, המקרה היחיד שבו חשבתי שהרפורמה אכן הצליחה הוא בעירך עם חברת מטרודן שנתנה שירות מעולה והוציאה את באר שבע מהעידן האפל של התח"צ. לאור ההתרחשויות האחרונות שם, נראה שטעיתי.
 

fireman

New member
תראה, מהמצב הזה שמטרודן

קרא את התגובה שכתבתי למטה
ובקשר להצלחת או כישלון הרפורמה, המקרה היחיד שבו חשבתי שהרפורמה אכן הצליחה הוא בעירך עם חברת מטרודן שנתנה שירות מעולה והוציאה את באר שבע מהעידן האפל של התח"צ. לאור ההתרחשויות האחרונות שם, נראה שטעיתי.
תראה, מהמצב הזה שמטרודן
נמצאת בו יכולים להיות שני דברים: או שזה ייגמר מתישהו ומטרודן תחזור לתת את השירות שנתנה בעבר, ברמה גבוהה מאוד או שמטרודן פשוט תשכח מהממכרז הזה ואגד תקבל את קווי באר שבע ויסלחו לי חובבי אגד, מבחינתי זה יהיה 5 צעדים אחורה ברמה, אגד כמפעילת תחבורה עירונית לא מתאימה באופן נחרץ לקווי באר שבע, אגד היא שם מקביל לשנאה בבאר שבע, התושבים שונאים אותם.
 

ה דרומי

New member
../images/Emo45.gif

תראה, מהמצב הזה שמטרודן
נמצאת בו יכולים להיות שני דברים: או שזה ייגמר מתישהו ומטרודן תחזור לתת את השירות שנתנה בעבר, ברמה גבוהה מאוד או שמטרודן פשוט תשכח מהממכרז הזה ואגד תקבל את קווי באר שבע ויסלחו לי חובבי אגד, מבחינתי זה יהיה 5 צעדים אחורה ברמה, אגד כמפעילת תחבורה עירונית לא מתאימה באופן נחרץ לקווי באר שבע, אגד היא שם מקביל לשנאה בבאר שבע, התושבים שונאים אותם.
 
למה אגד היא שם מקביל לשנאה

תראה, מהמצב הזה שמטרודן
נמצאת בו יכולים להיות שני דברים: או שזה ייגמר מתישהו ומטרודן תחזור לתת את השירות שנתנה בעבר, ברמה גבוהה מאוד או שמטרודן פשוט תשכח מהממכרז הזה ואגד תקבל את קווי באר שבע ויסלחו לי חובבי אגד, מבחינתי זה יהיה 5 צעדים אחורה ברמה, אגד כמפעילת תחבורה עירונית לא מתאימה באופן נחרץ לקווי באר שבע, אגד היא שם מקביל לשנאה בבאר שבע, התושבים שונאים אותם.
למה אגד היא שם מקביל לשנאה
בבאר שבע?
 

fireman

New member
כאשר אגד הייתה מונופל כאן

למה אגד היא שם מקביל לשנאה
בבאר שבע?
כאשר אגד הייתה מונופל כאן
תושבי באר שבע ובכלל כל מי שהיה יוצא מבאר שבע היה מקבל שירות ברמה של שוק ומאז ועד היום התפתחה המון שנאה של תושבי באר שבע לאגד, אמא שלי למשל הצהירה מפורשות שבאגד היא לא תיסע אם הם יפעילו את הקווים העירוניים בבאר שבע. כשהכניסו את מטרופולין לכאן אנשים חגגו רק בגלל שדפקו את אגד.
 

ה דרומי

New member
וגם כאשר הקימו "יהדו" את באר-7

כאשר אגד הייתה מונופל כאן
תושבי באר שבע ובכלל כל מי שהיה יוצא מבאר שבע היה מקבל שירות ברמה של שוק ומאז ועד היום התפתחה המון שנאה של תושבי באר שבע לאגד, אמא שלי למשל הצהירה מפורשות שבאגד היא לא תיסע אם הם יפעילו את הקווים העירוניים בבאר שבע. כשהכניסו את מטרופולין לכאן אנשים חגגו רק בגלל שדפקו את אגד.
וגם כאשר הקימו "יהדו" את באר-7
ביקשו ממי שהיו אז אגד להכנס ולעבוד {אוטובוסים} בבאר-7. תשובת אגד אז "לחור" הזה מי וכמה אנשים ישתמשו באוטובוסים למה כמה כבר גרים{אז} בבאר-7. ולא נכנסו. יצא שלא היתה בררה והקימו את התחבורה העירונית של באר שבע. אנשים לא שכחו לאגד את השחצנות של אז. אז היום שיחפסו.
 

אורי404

New member
מוזר... אני מאמין למה שאתה כותב,

וגם כאשר הקימו "יהדו" את באר-7
ביקשו ממי שהיו אז אגד להכנס ולעבוד {אוטובוסים} בבאר-7. תשובת אגד אז "לחור" הזה מי וכמה אנשים ישתמשו באוטובוסים למה כמה כבר גרים{אז} בבאר-7. ולא נכנסו. יצא שלא היתה בררה והקימו את התחבורה העירונית של באר שבע. אנשים לא שכחו לאגד את השחצנות של אז. אז היום שיחפסו.
מוזר... אני מאמין למה שאתה כותב,
אבל, לא חסרים "חורים" מלבד מבאר שבע בארץ.
 

ה דרומי

New member
ככה אני שמעתי מכמה אנשים

מוזר... אני מאמין למה שאתה כותב,
אבל, לא חסרים "חורים" מלבד מבאר שבע בארץ.
ככה אני שמעתי מכמה אנשים
אבל זה היה ממזמן מזמן. ממש אחרי "שהקימו" את העיר. כמה שנים זה חמישים ? בערך?.
 

אורי404

New member
OK. אחר כך היתה חברת התח"צ.

ככה אני שמעתי מכמה אנשים
אבל זה היה ממזמן מזמן. ממש אחרי "שהקימו" את העיר. כמה שנים זה חמישים ? בערך?.
OK. אחר כך היתה חברת התח"צ.
אם אני לא טועה, "דן" התעניינו לרכוש אותם, אך עובדי החברה לא רצו בזה, בגלל תנאים של עובדי חברה. ואז היה הסכם בין שתי החברות, שהן יסייעו אחת לשנייה; אם נוסע אוטובוס של יונייטד טורס, למשל, בדרום ונתקע, חברת התח"צ, תסייע, ולהיפך; אם אוטובוס בינעירוני של חברת התח"צ נתקע באיזור המרכז, "דן" יסייעו.
 

fireman

New member
../images/Emo45.gif

וגם כאשר הקימו "יהדו" את באר-7
ביקשו ממי שהיו אז אגד להכנס ולעבוד {אוטובוסים} בבאר-7. תשובת אגד אז "לחור" הזה מי וכמה אנשים ישתמשו באוטובוסים למה כמה כבר גרים{אז} בבאר-7. ולא נכנסו. יצא שלא היתה בררה והקימו את התחבורה העירונית של באר שבע. אנשים לא שכחו לאגד את השחצנות של אז. אז היום שיחפסו.
 

אורי404

New member
וגם מטרופוליו מפעילים שירות טוב.

מחיר הנסיעה לא קשור לקונקס
היית מקבל בדיוק את אותו המחיר באגד אם משרד התחבורה היה מאפשר להם להוריד מחירים! באשר לשאר הדברים הקשורים לחברה הזאת אני לא יכול להביע דעה מכיוון שטרם יצא לי לנסוע איתם (החברה היחידה). אם זאת אני יודע איזה מכונות יש להם ואלו של אגד טובות יותר.
וגם מטרופוליו מפעילים שירות טוב.
למעט המקרים שנתקל בהם מיסטרK. אבל, דברים כאלה קרו גם בחברות הגדולות יותר. לגבי האוטובוסים: למטרופולין יש אוטובוסים זהים פחות או יותר למה שיש באגד ובדן: וולוו (כולל B12B) ומאן.
 

m a r o k a i

New member
אגד תשתית ומטרופולין הן לפי דעתי...

וגם מטרופוליו מפעילים שירות טוב.
למעט המקרים שנתקל בהם מיסטרK. אבל, דברים כאלה קרו גם בחברות הגדולות יותר. לגבי האוטובוסים: למטרופולין יש אוטובוסים זהים פחות או יותר למה שיש באגד ובדן: וולוו (כולל B12B) ומאן.
אגד תשתית ומטרופולין הן לפי דעתי...
החברות הטובות היחידות מההפרטה
 

טוארג

New member
לסופרבוס יש גם קווים עירוניים

אני לדוגמא מרוצה מהשירות של קונקס.
ואם פעם כדי לסוע לתל אביב יום יום היית צריך למשכן את הבית, אז היום נסיעה לתל אביב + נסיעה בתוך ת"א עד מקום העבודה + נסיעה בת"א חזרה לתמח"ת + נסיעה חזרה לאשדוד = פחות מ 20 שקלים. אז כן, אני די מרוצה מהחברה, מה גם שהאוטובוסים שלהם בסדר גמור. ורק לידיעתך טוארג, אין טעם לקחת חברה כמו סופרבוס ולראות אם יש להם אוטובוסים שמתאימים להסעת נכים. אם תוכל להראות לי כלי רכב בין עירוני אחד באגד שמתאים להובלת נוסעים נכים. אני אסכים איתך. עד אז, זאת סתם דמגוגיה.
לסופרבוס יש גם קווים עירוניים
ברמלוד ובמודיעין עילית. ואין שם אוטובוס אחד שמתאים לנכים.
 

mister K

New member
התקן הבינלאומי תקף לגבי מכונות

אני לדוגמא מרוצה מהשירות של קונקס.
ואם פעם כדי לסוע לתל אביב יום יום היית צריך למשכן את הבית, אז היום נסיעה לתל אביב + נסיעה בתוך ת"א עד מקום העבודה + נסיעה בת"א חזרה לתמח"ת + נסיעה חזרה לאשדוד = פחות מ 20 שקלים. אז כן, אני די מרוצה מהחברה, מה גם שהאוטובוסים שלהם בסדר גמור. ורק לידיעתך טוארג, אין טעם לקחת חברה כמו סופרבוס ולראות אם יש להם אוטובוסים שמתאימים להסעת נכים. אם תוכל להראות לי כלי רכב בין עירוני אחד באגד שמתאים להובלת נוסעים נכים. אני אסכים איתך. עד אז, זאת סתם דמגוגיה.
התקן הבינלאומי תקף לגבי מכונות
עירוניות בלבד. כשלסופרבוס אין מכונה עירונית אחת שנגישה לנכים. בנוסף התקן הישראלי למכונות בינעירוניות מחייב דלת במרכז האוטובוס ואוסר של הימצאות מדרגה במרכז האוטובוס. עמידה בתקן זה הייתה תנאי לקבלת המרכז, אך כנראה שסופרבוס מצפצפים על התנאים מכיוון שכל המכונות הבינעירוניות שלהם הן בעלות דלת מאחור ומדרגה. לצערינו משרד האפסים מעלים עין.
 
מנועי יאכטות בני, לא סירות ../images/Emo6.gif וזה

החברות הן לא מעפנות
והיתרון של השיטה החדשה הוא ששום דבר לא נשאר אצלן בכיס. אז אפשר להחליף אותן. מנועי משאיות? אגד שמו פעם מנועי סירות..מה זה משנה מה מסיע את האוטובוס? אוטובוסים מתפרקים? מה עם היוניות של אגד שהיו צריכים לעשות להם בניה מחדש? מה עם הקומתיים של אגד? לכולם יש טעויות הבעיה עם אגד ודן שגם אחרי נסיון של שנים הם עשו טעויות, בדיוק מהסוג שאתה מזכיר. אוטובוסים לא תקינים וכו', זאת הכללה. צריך לבדוק סטטיסטית את שעות המוסך של האוטובוסים ולעשות ממוצעים. אז אולי יתקבל ש 303 ותיק וטוב, יותר יעיל מספרינטר חדיש. אבל זאת סתם דוגמא משומקום..אני באמת לא יודע.
מנועי יאכטות בני, לא סירות
וזה
היה מנוע חזק מאוד - בסקניה V8-145 כמובן... אך לא מתאים לאוטובוס כבישי.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה