דמעות

Anna begins cc

New member
הייתי עונה,

אבל אז דניאל אומר שאני פרוצה,
ושמועות נפוצות..

בקיצור,
דמיין שאמרתי משהו מאיים אך מיני.

ושב לראות את הסרט!
 
תלוי

למה הוא בוכה.

אם הוא בוכה כי נפרדתי ממנו זה רק יתסכל אותי וזה גם ממש עצבן אותי פעם אחת.
אם הוא בוכה כי אבא/אמא/מישהו עומד למות או קטסטרופה אחרת - אני אבכה איתו ביחד ורק ארגיש עצבות.
אם הוא בוכה בגלל שקרה לי משהו - זה לא יערער כלום.
אם הוא יבכה בגלל סרט - לא יודעת מה ארגיש, לא קרה לי.
 

Anna begins cc

New member
אני נזכרתי בזה אתמול

ונקרעתי. ישבתי עם עצמי לבד וצחקתי.
ואז דמיינתי אותך בתור דב אכפת לי שקוראים לו "לב-אבן" מחלקת פיצות וצועקת "עזובתי, עזובתי"

היה מצחיק אצלי בראש.
 

Anna Vasserman

New member
דמעות

היו כמה פעמים שנחשפתי לדמעות של בן זוג (כל מקרה זה בן זוג אחר)

פעם זה קרה כי מאד פגעתי בו - באותה פעם הרגשתי חמלה, צער, רגשי אשמה, רצון לפצות אותו ושוב חמלה
פעם זה קרה כי סבתא שלו, אליה היה קשור מאד, נפטרה - באותה פעם הרגשתי חמלה
פעם זה היה כי הוא פגע בי, ותוך כדי שהסברתי לו למה כל כך נפגעתי בזמן שאני עצמי בוכה, הוא נזכר שגם האקסית שלו היתה נפגעת בגללו מאותה סיבה. הוא אמר:"אני כזה אידיוט. אני עושה את אותה טעות כל פעם מחדש" והתחיל לבכות. - באותה פעם הופתעתי מאד לראות את הדמעות וגם הרגשתי תחושת סיפוק - הנה, הוא סוף סוף הבין...
ופעם (או יותר נכון, הרבה פעמים) זה קרה כי ניסיתי להיפרד ממנו (ניסיתי להיפרד ממנו כמה פעמים) - הרגשתי גועל. זה נראה לי כמו מניפולציה זולה שהוא מנסה להפעיל עליי. כל פעם מחדש.
 

puma141

New member
וואלה?? על האחרון? ממש קשה לי לחשוב

על סיטואציה שגבר בוכה כדי לעורר מניפולציה רגשית...
זה ממש רכיכה שלא מסתדרת לי בראש בשום צורה:)

באמת מעורר רחמים.
 

Anna Vasserman

New member
אולי אני טועה

לא אמרתי בוודאות שזו היתה מניפולציה. אמרתי שזה נראה לי כמו.

לא מסתדר לי בראש גבר שבוכה מזה שחברתו נפרדת ממנו - מול החברה. זה או רכיכה חסרת כבוד עצמי או מניפולציה - ככה אני רואה את זה.

כואב - זה בטח כואב. אבל תחזיק את עצמך לפחות עד שהיא תלך ולא תראה אותך.

לבכות מולה = לנסות לעורר רחמים מצידה.

אבל כפי שכתבתי בכותרת, אולי אני טועה.
 

dori78

New member
תלוי באדם ובסיטואציה

גבר הוא אדם, בדיוק כמו אישה.
כשמערכת יחסים מסתיימת לא בכאסח, אלא מתוך הבנה שלמרות שטוב ביחד - יש פערים שאי אפשר לגשר עליהם - זה עצוב.
גם גבר וגם אישה יכולים בהחלט לבכות בסיטואציה כזו, אני לא רואה בזה חולשה או פחיתות כבוד.
 

shayCn

New member
איפהשהוא זה עניין של פחיתות כבוד

כי בכי כמו זעם זה רגש בלתי נשלט.
אם מישהו מגיע למצב שהוא לא שולט על הרגש שלו ופורץ בבכי,
זה מראה שהוא לא שולט/מתמודד עם הרגשות שלו מספיק טוב.
על אחת כמה וכמה כשזה מול החברה שלו.
אבל אני מסכים שזה לא עניין של גבר או אישה,זה יכול לקרות לשניהם.
חברתית,זה יהיה פחות סלחני אם מדובר בגבר.
 

Anna Vasserman

New member
מסכימה שזה תלוי באדם ובסיטואציה

בכל מקרה, אצלי זה עורר את התגובה ההפוכה.

לא אהבתי את הבכי הזה.

במקום להרגיש יותר קרובה אליו, ההיפך - הרגשתי שהוא דוחה אותי.

זה אולי לא נחמד מצידי, אבל כך , בכנות, הרגשתי.

אגב, אני גם חושבת שבחורה לא צריכה לבכות מול עיניי הגבר שזה עתה נפרד ממנה.
"לא - אל תעשי לו סצנה, לא זה לא כדאי. אם זה גמור, תאמרי לבחור: אמרת שדי, אז יאללה ביי!!!"

גם אם הכאב בפנים הוא עצום, גם אם אחרי שהוא יעלם מאחורי דלת את תפרצי בבכי ותבכי 3 ימים ו 3 לילות ללא הפסקה - כל עוד הוא מולך, תחזיקי את עצמך.
לבכות מול מישהו שנפרד ממך לא יחזיר אותו אליך. זה לא מועיל לכלום.
 

dori78

New member
אבל אין פה מטרה של להחזיר מישהו אליך.

כלומר, אם אצלך היתה זה עניין אחר.
אבל בסיטואציה שאני מדברת עליה - יש שני אנשים שמאוד קרובים אחד לשני, מרגישים בנוח אחד עם השני ועצובים.
אני לא מבינה למה דמעות בסיטואציה כזו מעידות על פחיתות כבוד.
למה חשיפה של רגש נתפסת כחולשה?
 

Anna Vasserman

New member
בסיטואציה שלי

זה היה תוך כדי :"את לא יכולה לעזוב אותי... נועדנו להיות יחד!" - נראה לי שזה היה כן במטרה להחזיר אותי...
 
למעלה