אני ראיתי דמעות....
והרבה. בסיטואציות שונות.....
הראשונה: היה איזה בחור שמאוד אהב אותי,ולמרות שהוא ידע מראש שאני לא בקטע-
הוא נשאר..ונעשה חבר טוב שלי, שבדיעבד היה גם שיעור מעולה לי במוסר וחד משמעיות שהם נושא אחר,
וכשהוא הבין שהתאהבתי במישהו-הוא בכה..שם "נפרדנו" סופית.
הדמעות שלו גרמו לי לבכות לפחות כמוהו, כי אהבתי אותו כאדם כל כך!
אם אתה שואל אם זה הוריד מערכו, חכה לסיטואציה הבאה ותהיה לך תשובה לזה
אהבה חזקה מאוד שלי,שבסיטואציה מסויימת בכה עם קול שבור תוך כדי
אמירת המילים "אני אוהב אותך" בצורה הכי החלטית וחזקה שיש...שגרמה לרגע
ההוא למחוק את כל מה שהיה ולהפוך אותו להכי עוצמתי שיש
מאוד תלוי מאיפה גבר בוכה..
אני טוענת שאם גבר בוכה לפני הבחורה שלו, זה סוג של..חציית גבול של בגרותעם עצמו.
אפילו סוג של גבריות-לגמרי!
כי הסטיגמה אומרת שגברים לא בוכים.....גברים נצמדים לסטיגמה הטיפשית הזו..
ואם גבר בוכהסימן שהוא מספיק גבר ומספיק חזק-כדי להיות אדם. אנוש.
בוקר טוב.....