דמעות

דמעות

שאלה לבנים - האם אי-פעם במערכות יחסים קודמות בכיתם בנוכחות בת הזוג?

ולבנות - האם היה בן זוג שבכה בנוכחותכן? ומה הרגשתן לגבי זה?
 
בוקר טוב

בנוכחותה לא בכיתי !
היו רגעי משבר ושבירה והעדפתי להיות לבד עם עצמי ולהתאושש לבד.
 
היה 1 שממש בכה מולי

והרגשתי חמלה כלפיו אך זה לא שינה את הרצון שלי לעזוב אותו.
לאחר שעה-שעתיים מערכת היחסים שלנו הגיעה לסיומה לתמיד.
 

puma141

New member
סוד: אני יודעת משהו.


 

puma141

New member
אני ראיתי דמעות....

והרבה. בסיטואציות שונות.....:)

הראשונה: היה איזה בחור שמאוד אהב אותי,ולמרות שהוא ידע מראש שאני לא בקטע-
הוא נשאר..ונעשה חבר טוב שלי, שבדיעבד היה גם שיעור מעולה לי במוסר וחד משמעיות שהם נושא אחר,
וכשהוא הבין שהתאהבתי במישהו-הוא בכה..שם "נפרדנו" סופית.
הדמעות שלו גרמו לי לבכות לפחות כמוהו, כי אהבתי אותו כאדם כל כך!

אם אתה שואל אם זה הוריד מערכו, חכה לסיטואציה הבאה ותהיה לך תשובה לזה:)

אהבה חזקה מאוד שלי,שבסיטואציה מסויימת בכה עם קול שבור תוך כדי
אמירת המילים "אני אוהב אותך" בצורה הכי החלטית וחזקה שיש...שגרמה לרגע
ההוא למחוק את כל מה שהיה ולהפוך אותו להכי עוצמתי שיש:)

מאוד תלוי מאיפה גבר בוכה..
אני טוענת שאם גבר בוכה לפני הבחורה שלו, זה סוג של..חציית גבול של בגרותעם עצמו.
אפילו סוג של גבריות-לגמרי!
כי הסטיגמה אומרת שגברים לא בוכים.....גברים נצמדים לסטיגמה הטיפשית הזו..
ואם גבר בוכהסימן שהוא מספיק גבר ומספיק חזק-כדי להיות אדם. אנוש. :)


בוקר טוב.....
 
כן..

יותר מפעם אחת (הוא היה טיפוס רגיש
).

הרגשתי שזה אומר שהוא מרגיש בטוח לידי.
 

puma141

New member
איזה מתוקות אנחנו:)

מסתכלות על הצד החיובי...בניגוד לגברים, של איך הם מסתכלים על עצמם.
 


לגמרי..
בגלל זה אני אוהבת את אלה שמרשים לעצמם להיות מי שהם. בלי לחשבן איך הם נתפסים בעיני אחרים..
 

puma141

New member
אגב-שלא נטעה, יש מידה!בטיטאניק אם גבר יבכה

איתי-לא יודעת איך אני אגיב!


בקיצור מאוד תלוי, שימו לב לדקויות..כל בכי הוא משהו אחר לגמרי, ותלוי.....
 

Anna begins cc

New member
מה?! מה?!

מה זאת הילדות העשוקה הזאת? מה נסגר?
שב לראות אותו עכשיו. עכשיו. מיד.
מה יש לך לעשות? ממילא תהיה ער חצי לילה.
שים אותו מיד,
ותחזור אליי עוד שעתיים.
 

TopSound

New member
כבר אמרתי לך שאני אוהב את זה כשאת סמכותית?


מה יקרה אם אני לא אשב לראות אותו?

 
למעלה