דיוני סדרות #49

טוני החתול

Well-known member
מנהל
כל מי שיש לו משהו להגיד על סדרת טלוויזיה ולא רוצה לפתוח נושא במיוחד מוזמן לכאן
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
סיימתי פרק 3 של The Nevers
נראה לי שזה הפרק הראשון שהלהיב אותי. המון קרה. הרבה התגלה. ופשוט כמות גדולה של סצנות שהדביקו אותי למסך (אני לחלוטין תיכננתי לעשות הפסקה באמצע כדי להסתכל על אינסטגרם ולא יכלתי.

אני אנסה ללכת בסדר כרונולוגי פשוט כי אני לא יודע איך לסדר לפי מה הכי אהבתי. אם כי אני גם לא בטוח אם אני זוכר את הסדרה הכרונולוגי. או אם אני אצליח לעמוד בו.
אז Bonefire Annie (מסתבר שזה באמת השם שלה, אני חשבתי שכשדיברו עליה פרק שעבר זה היה רק כינוי שהם הדביקו לה) מנסה ללכת סולו בתור פושעת ועושה מהלך נגד מלך הקבצנים.
"הוא לא יכול להסתתר בשום צל"
ואז טרו צצה מתוך צל. ואז גם פננס (הממציאנית, הפעם זכרתי את השם, במיוחד כי זה שם מוזר - כפרה).
די מגניב שהן בעצם היו שם לפניה.
ולפננס יש מכשיר כיבוי שמאוד יעיל נגד אנני.
טרו אלימה, אנני אלימה, טרו מזמינה את אנני להצטרף אליהן, הן מדברות קצת על זה שאנני הצילה את טרו ממאלדי בפרק שעבר ואנני טוענת שזאת הייתה טעות. טרו טוענת שזה היה אינסטינקט (להגן על החיים של מישהו). בכל מקרה אנני לא מקבלת את ההצעה.
פננס הולכת לכבות את האש וסופגת כמות מכובדת של עשן אופיום.
עם כל זה שהלכו על האפקט הקומי של זה אהבתי גם שטרו הלכה ליהנות מזה קצת.

- קצת קופץ בזמן - כשמלך הקבצנים מגלה שהאנשים שלו ברחו מאנני הוא מתעצבן מאוד. ואז הוא מגלה שטרו ופננס היו שם (הבחור הצעיר שם כנראה עדיין בפרק ראשון ולכן הוא קורא להן האלמנה והממציאנית כמו שאני קראתי להן לפני שני פרקים). אני די ציפיתי לתגובה של מלך הקבצנים מהרגע הזה, אם כי חשבתי שהוא ילך על לדבר איתן ולא כמו שנראה על רצח. אבל זה מאוחר יותר.

יש קטע מוזר שטרו מסתכלת במראה אחרי שהיא שמה איפור ואז נותנת לעצמה סטירה. נראה לי שזה קשור לכל הקטע של "משירה את העור שלה, הפרצוף שלה זה לא הפרצוף שלה" שנגעו בו בשני הפרקים הקודמים.
בשיחה שלה עם הרופא היא אומרת שהיא יצרה את מאלדי, היא גם אומרת שהיא בקושי זוכרת אותה שזה מאוד מוזר.
זה מתקשר לי גם לזה שטרו אמרה שהיא בעצמה חשבה שהיא מטורפת כשהיא התחילה "לדעת דברים".
וגם כמובן לשיחה של הרופא עם מאלדי מאוחר יותר - היא אומרת משהו על זה שיש להן קשר מהעבר שמשותף גם לרופא אפילו שהיא לא זוכרת אותו כל כך.
יכול להיות שהכוונה לבית משוגעים שבו מאלדי וטרו היו מאושפזות ובו הרופא עבד ובגלל מה שקרה שם טרו לא זוכרת כל כך.
אבל יש לי איכשהו תחושה שאולי ברגע "הנגיעה" אולי חלק מהאנשים חוו איזושהי חוויה משותפת, מחוץ לזמן, שבה הם פגשו זה את זה.

מתברר גם שלטרו ולרופא היה משהו רומנטי למרות שהוא נשוי ולטרו ממש לא אכפת שהרופא מרגיש רע לגבי זה.

פננס ממציאה אמפליפייר. ולרגע חשבתי שזה מאוד מוזר שטרו יודעת את המילה המודרנית לזה (ולרגע גם תהיתי האם זה אומר שהיו לה תחזיות לעתיד רחוק של זמנים מודרניים). אבל פננס נאלצת להודות שזה טכנית תיאור מאוד מדויק למה שזה עושה. ובכל זאת נותנת לזה שם אחר.

יש קטע בודד אחד רק עם אוגי בידלו בפרק - כשהוא נפגש עם הוגו סוואן בבית זונות שלו (שלהם?). הוגו שוכב עם מישהי שהturn שלה הוא כנראה זה שהיא אומרת את השעה המדוייקת. יש בהחלט כמה כוחות נורא מעניינים ויחודיים בסדרה הזאת, אבל זה נראה לי הכוח הראשון שלא נראה לי שאי פעם עשו בעבר (אם כי יש אקס מן כמעט לכל דבר). אין באמת הרבה בסצנה חוץ מעירום, לבסס את זה שהוגו נחוש לשמור את אוגי בתוך העסק, ואולי גם להזכיר לנו שהוגו סוואן שוכב גם עם גברים.

אז עוברים לסצנה עם האציל שמרגיש מרושע ורוצה משהו נגד הנגועים ובאופן כללי מתנגד לקידמה ובכל זאת מתקין טלפון בבית (נראה לי עשור מוקדם מאשר באחוזת דאונטון). אז אנחנו רואים שהוא קשוח מאוד וגם רואים את הקבר של הבת שלו (שפרק שעבר, או בפרק הראשון, ראינו שהיא נופלת לאחר שהחללית נופלת).
אבל אז גם רואים שטכנאי טלפון מסתובב בבית שלו ומגיע לאיזה תא עם קולות מוזרים מתוכו. מה שמקפיץ לי תיאוריה שהבת שלו לא באמת מתה אלא פיתחה איזה turn ולכן הוא מעמיד פנים שהיא מתה ובעצם כולא אותה בתא. (שזה לא במיוחד רחוק ממה שמשפחות מסויימות היו נוהגות לעשות עם בן משפחה שהיה נגוע במחלה נפשית או משהו כזה)
עוד אופציה היא שהוא מחזיק שם מישהו לא קשור מהנגועים.


השוטר מאנדי נפגש עם הוגו סוואן. מתברר שהוגו אירגן את פשיטת המשטרה על בית היתומים כי הוא רוצה פרטים עליו ועל טרו. השוטר חושב שזה רק כי הוא רוצה עוד נגועות לבית הזונות שלו אבל יש לי תחושה שזה יותר מזה (אבל אולי אני טועה). מתברר גם באופן מפתיע שמאנדי הוא הומו. הנחתי שיהיה מישהו, אבל הופתעתי שזה הוא. לא מפתיע שהוא מלא בשנאה עצמית בגלל זה. מאוחר יותר מתברר שמרי יודעת את זה.

יש את הקטע שהרופא מטפל במאלדי שכבר ציינתי. די מגניב איך הבחור ההוא (הקולונל) יכול לשכנע אותו כל כך בקלות שהכרכרה היא שלו. זה כוח מאוד חזק. גורם לי לתהות האם היו צריכים לחטוף את פננס בפרק הקודם או פשוט לשכנע אותה לבוא איתם.

במקביל פננס מגלה את הפלייר שבפרק שעבר שלח את האיטלקייה למקום לא נכון.
הנחתי שעד שהן יגיעו לשם זה כבר יהיה ריק אז הופתעתי לטובה שהם הגיעו למקום ותפסו גם את האישה שראינו וגם את אחד המפלצות שראינו, שעכשיו ראינו שזה מין משהו כמו סייבורג. אני מניח שזה מישהו שהיה נגוע והמנתח הרע הפך אותו לכזה.
*עכשיו שאני נזכר בזה, לא הייתה עוד שום התייחסות בהמשך הפרק ליצור הזה. אני חשבתי שפננס תחקור את העניין בגלל שזה משהו עם חשמל. אני מקווה שיתייחסו לזה פרק הבא.
טרו מחליטה לקחת את המסמכים שם וללכת מיד אל לוויניה בידלו (האישה בכסא גלגלים) ואני רק קצת צעקתי "לא!!!" כי הרי לוויניה עומדת מאחורי זה. אבל לפחות הנחתי שזה לא שלוויניה תקפוץ על הגב של טרו או משהו.
גם לא ממש ברור לי כיצד לוסי (זאת שגורמת לדברים להתנפץ) הצליחה לחזור לבית היתומים עם הסייבורג והאישה הרעה. כלומר אפילו אם היא הצליחה להשיג כרכרה איך בדיוק לא יראו אותה סוחבת שני אנשים לתוכה.
*אגב, היה מגניב לראות את לוסי נלחמת עם הכוח שלה.

לוויניה מתנהגת כמובן בשוק מהתגלית על כל זה. ומבטיחה שהיא תעזור בלגלות של מי הבית...
אני תוהה אם טרו קצת תמימה שהיא בכלל סומכת עליה עד כדי כך. האם היא הייתה חייבת ללכת אליה עם זה? האם זה באמת היה יותר חשוב מכל דבר אחר בתור דבר ראשון?

במקביל בבית היתומים חוקרים את האישה הרעה (תהרגו אותי שקשה לי להמציא שמות לאנשים) ומתברר שהיא גם רצחה את הבת שלה שהייתה נגועה. די התמקדו בזה במקום לבקש עוד פרטים על האיש שהעסיק אותה (אפילו שהיא ידעה שיש מעליו בוס שהיא לא ראתה) - אני מניח שמי שהיא פגשה זה המנתח הרע.
גם מגלים את הסיפור עבר הנוראי של לוסי שהוא לחלוטין אחד הסיפורים הכי מחלחלים שיש עד שאני בכלל לא רוצה לכתוב את זה.

טרו בדרך חזרה מלוויניה כשהעגלה שלה מוטלת הצידה והיא נופלת למים. המחשבה הראשונה שלי ברגע הזה היה שלוויניה החליטה להשתיק אותה ושלחה מישהו להתנקש בה.
אבל אז רואים שזה הבחור הגדול של מלך הקבצנים. והולי שיט הוא הולך על מים!!!
וככה בלי הכנה מראש יש את אחד הקרבות הכי מגניבים שראיתי בזמן האחרון. כי לא רק שהבחור הזה ענק וחזק אלא הוא הולך על מים. די מהר ברור שבעצם לטרו יש רק יתרון אחד וזה שהוא לא יכול להכנס למים איתה. אבל היא לא יכולה להחזיק את הנשימה שלה לעד. ואין שום דרך לברוח ממנו בלי לצאת מהמים. וכמובן שהיא כמה פעמים נאלצת לצאת מהמים כדי לנשום לפני שיש לה אסטרטגיה טובה. ומעבר לזה יש לו גם שרשרת גדלה עם וו כדי לתפוס אותה מתוך המים וזה די מאיים. אם כי תכלס כנראה בסופו של דבר אם לא הייתה לו השרשר הזאת אז נראה לי שהוא כן היה מנצח כי באמת כל מה שהוא היה צריך זה לחכות. אבל הוא לא חשב על כיצד השרשרת הזאת + זה שהוא ממש לא יכול להכנס למים, יכול להיות נשק נגדו.
אני די ציפיתי שנראה שאחרי שהוא מת הוא כן שוקע במים כי ה"כוח" שלו נגמר. אבל כנראה פשוט הגופה שלו תמשיך לצוף.
או אולי הוא רק איבד הכרה והוא בעצם עדיין חי. יהיה די מגניב לראות עוד קרב כזה.
בכל מקרה טרו יצאה מזה בשלום (אבל שוב בלי שמלה) ומשום מה לקחה את אחד הסוסים של הכרכרה ולא את הכרכרה כולה למרות שהיה נראה שהכרכרה בסדר.

אז כל הטובים (כולל השוטר) נאספים בפארק לראות את מרי שרה את השיר המיוחד שלה וזה מקסים שוב וכולם מרוגשים ונראה ששומעים אותה למרחקים באמת. ולרגע חשבתי שאולי הבחורה שמדברת שפות מצליחה להבין את משמעות השיר יותר מאחרים בגלל שהיא מבינה שפות.
אבל אין ממש זמן לחשוב על משהו כי משום מקום מרי סופגת ירייה בחזה. ולפני שאני מספיק לחשוב מה ומי או להזכר שיש להם רופא פלאים, עוד איזה עשרה או עשרים יריות עוברות דרכה ואני ממש חושב שזה מאוחר מידי לרופא, אפילו נגוע.

קלטתי שהיורה הוא זה עם היד מקלע עוד לפני שראו אותו בדיוק לפי סוג היריות. וגם כי ראינו אותו מוקדם יותר בפרק שמוציאים אותו מהכלא.
בסצנה שראו אותו בכלא הבנתי מה כנראה הקטע של היריות שלו - שיש לו איזה נוזל שיוצא מהידיים שהופך למוצק כשהוא זז. אז הגיוני שכשיורים אותו הוא כמו כדורים. זה עדיין לא מסביר כיצד יצרו את הנשק שיורה את הנוזל הזה שלו. כלומר אני מניח שזה לא פננס יצרה, אבל זה נראה משהו שהוא מעבר לתקופה.

השאלה הגדולה היא מי זה ששלח אותו.
התשובה הפשוטה היא שזאת מאלדי. הוא עבד עבורה מקודם. ואפשר להבין איך היא הוציאה אותו מהכלא בעזרת הקולונל שיכול לשכנע את הסוהרים שהם אמורים לשחרר אוות. וראינו כבר שהיא רוצה להרוג את מאלדי.
אבל דווקא בגלל שזה מרגיש כל כך ברור שזאת היא אז נראה לי שזאת הטעיה. ויש עוד כמה אנשים שאולי ירצו את רעתם: האציל הרע (זה שבתו מתה), מלך הקבצנים, הוגו סוואן, לוויניה.
אנחנו גם יודעים שלוויניה ידעה שהם נפגשים בפארק. אבל גם השוטר ידע ואולי אמר לסוואן (קשה לי להאמין שהשוטר רע, אבל אולי הוא לא חשב שסוואן יעשה משהו כזה).

קצת חבל שהשוטר הרג את היורה כי עכשיו הם לא יוכלו לחקור אותו (ויש להן שיטת חקירה מעולה עם הזונה ההיא).

*אני חייב לציין שאני ממש שמח שלא מרחו את כמה זמן לוקח עד שמרי מרגישה שהיא יכולה לשי ראת השיר המיוחד שלה וזה קרה כבר בסוף הפרק.
איכשהו רוב הפרק הנחתי שזה יקח זמן.
כשהבנתי שהיא הולכת לשיר באמת בפארק אז הנחתי שמישהו יעצור אותה וככה זה יגרר. רק קצת לשניה הייתה לי תחושה שאולי היא תמות. ואז היא באמת מתה וזה כן תפס אותי בשוק.

הפרק מסתיים עם זה שהן חוזרות לבית היתומים שבורות, אבל אז מגלים את אנני שכנראה החליטה שכן להצטרף אליהן ויחד איתה עוד המון אנשים שבאו להצטרף. והכל בזכות השיר של מרי לפני שהיא נהרגה.
אז סוף טוב הכל טוב? או לפחות לא הכל רע? (רק איפה כולם ישנו?)
 

didalf

Well-known member
וואו הורדת את הנעיצות סופסוף:-0
הייתי מאד מבולבלת לראות שרשור מודגש כ"כ גבוה בעמוד:-D

*דה נברס אני אראה כבר מחר, מאוחר כבר|ישן|
 

Aranel Nenharma

Well-known member
וואו הורדת את הנעיצות סופסוף:-0
הייתי מאד מבולבלת לראות שרשור מודגש כ"כ גבוה בעמוד:-D

*דה נברס אני אראה כבר מחר, מאוחר כבר|ישן|
הייתי צריכה לחזור לעמוד הראשי כדי לראות את זה

אני לא מאמינה!!!!
 

מילי08

Well-known member
וואו הורדת את הנעיצות סופסוף:-0
חחח, בשעה טובה ונאמר אמן.
אבל רק שתדע שלא נשכח לך שבקושי הגבת על הסיכומי חודש הקודמים ולא ביצעת את עבודתך הנאמנה כמנהל על.
איכזבת כאן מלא אנשים.

:-P:

סיימתי פרק 3 של The Nevers
שכחתי שיש פרק חדש כי המשכתי קצת עם צל ועצם.. היום כנראה לא אספיק אז מקווה שמחר

קודם כל מסתבר ששלשום ראיתי 3 פרקים ולא שניים.. אבל כנראה הם הרגישו לי כמו פרק אחד ארוך :-D
ההתרשמות שלי מפרק 4 וקצת 5 לא השתפרה במיוחד. הסיפור סך הכל מעניין אבל לדעתי הדמויות חלשות והשחקנים מאוד אנמיים.. לא משכנעים אותי.
התהליכים שהדמויות עוברות מהירים מידי ולא אמינים - למשל ההתגברות של אלינה על מאל.
מאוחר יותר כשראינו איך מאל נכנס לכלא כדי להיות קרוב לאלינה - זה התחיל מאוד מרגש אבל מיד התחלף בסתמיות אפטית.
פרק 5 השתפר לקראת הסוף כשהתחיל אקשן כלשהו. עד אז היה - שוב - סתמי..
ההתנהגות של אלינה בקרקס היתה מטופשת ולא קשורה למה שלמדנו עד עכשיו על הדמות והמצב הכללי. יכלו למצוא תיאור אחר כדי להציג את הזיהוי שלה ע"י אחד החוטפים (לא זוכרת שמות).
גם הכרונולוגיה ממש לא ברורה לי. לפעמים נראה שעוברים ימים ספורים עבור כל הדמויות, אבל אצל אלינה וההתקדמות שלה זה אמור להיות ארוך יותר. לא יודעת.. משהו שם לא מסתדר לי בזמנים.
מאוד הגיוני שהגנרל יהיה רע, כי אחרת היו יוצרים מצב של משולש אהבה. לפי כל הסימנים אלינה ומאל אמורים להיות הזוג הרומנטי הבולט ואי אפשר היה לספק את זה אם אלינה תתאהב בגנרל טוב לב ואכפתי.

אולי זה לא נכון, אבל אני לא יכולה שלא להשוות את הסיפור לחומריו האפלים - יתומה והחבר הכי טוב שלה, כוחות על ומאבק בין טוב לרע וגם התקדמות איטית בעלילה ובהתפתחויות, ועם זאת - חומריו מצליחה להיות הרבה יותר טובה. ממש שואבת פנימה ושומרת על עניין גבוה גם כשלא קורה הרבה.

הטיימליין קצת בלבל אותי בעיקר בפרקים הראשונים בעלילה של אלינה עברו כמה ימים-שבועות ואצל קאז היה רק לילה אחד במשך שני פרקים8-* אבל עכשיו הכל התאחד אז שיהיה.
אז אני לא היחידה שלא הבינה
הקטע שאלינה קופצת על האופל(קירקין) שתי דקות אחרי שהיא פשוט מקבלת את זה שמאל שכח ממנה או משהו קצת מוזר לי, כי חוץ מלהיות חתיך ומסתורי הוא לא עשה הרבה כדי לגרום לה להימשך אליו. ואני חושבת שזה הוא מנע מהם לקבל מכתבים אחד מהשני.
בדיוק! מאוד לא אמין ולכן גם נראה לי שיש בעייתיות בזמנים. כאילו אצל אלינה עברו כמה חודשים והיא כל כך מאוכזבת וכל הבלה בלה הזה
בקטע המוזר למרות שאני אוהבת את זה שלשם שינוי האווירה היא רוסית ולא מערב אירופה/אנגליה עדיין לכולם יש שמות רוסים ומבטאים בריטים |פנים| .
עדיף מבטא בריטי.. בטח כולם הספיקו ללמוד באוקספורד או משהו :-D
מממ כן אבל מצד שני כל הסדרה באנגלית עם מבטא רוסי היה בלתי נסבל:-D ולגמרי ברוסית עוד יותר.
|כן|
 

Lhuna3

Well-known member
Bonefire Annie (מסתבר שזה באמת השם שלה, אני חשבתי שכשדיברו עליה פרק שעבר זה היה רק כינוי שהם הדביקו לה)
מה גרם לך לחשוב שזה באמת השם שלה ולא כינוי שהיא אימצה בעקבות היכולת שלה? (עריכה: אה אתה כנראה מתכוון רק לשם אנני, לא משנה)
יש קטע מוזר שטרו מסתכלת במראה אחרי שהיא שמה איפור ואז נותנת לעצמה סטירה. נראה לי שזה קשור לכל הקטע של "משירה את העור שלה, הפרצוף שלה זה לא הפרצוף שלה" שנגעו בו בשני הפרקים הקודמים.
זה אכן נראה קשור, גם האופן המוזר שהיא נוגעת בפנים שלה. אני מקווה שנגלה את פשר העניין הזה בקרוב ולא בעוד המון זמן.

יש קטע בודד אחד רק עם אוגי בידלו בפרק - כשהוא נפגש עם הוגו סוואן בבית זונות שלו (שלהם?). הוגו שוכב עם מישהי שהturn שלה הוא כנראה זה שהיא אומרת את השעה המדוייקת. יש בהחלט כמה כוחות נורא מעניינים ויחודיים בסדרה הזאת, אבל זה נראה לי הכוח הראשון שלא נראה לי שאי פעם עשו בעבר (אם כי יש אקס מן כמעט לכל דבר).
איזה כוח על דפוק ומבאס :-D אמנם שימושי קצת... אבל ממש קצת!

אבל אז גם רואים שטכנאי טלפון מסתובב בבית שלו ומגיע לאיזה תא עם קולות מוזרים מתוכו. מה שמקפיץ לי תיאוריה
נשמע הגיוני.
אני תוהה אם טרו קצת תמימה שהיא בכלל סומכת עליה עד כדי כך. האם היא הייתה חייבת ללכת אליה עם זה? האם זה באמת היה יותר חשוב מכל דבר אחר בתור דבר ראשון?
זה באמת מנקודת מבטנו מאוד תמים שהיא סומכת עליה באופן כל כך מוחלט, אבל כנראה שלא היתה לא עד עכשיו שום סיבה שלא והיא לא ראתה שום דבר לגביה בחזיונות שלה.
גם מגלים את הסיפור עבר הנוראי של לוסי שהוא לחלוטין אחד הסיפורים הכי מחלחלים שיש עד שאני בכלל לא רוצה לכתוב את זה.
נכון!
והולי שיט הוא הולך על מים!!!
וככה בלי הכנה מראש יש את אחד הקרבות הכי מגניבים שראיתי בזמן האחרון.
לחלוטין הסצינה הכי מגניבה עד עכשיו ואחת הטובות בכלל.
זה גם מסביר את מה שמלך הקבצנים אמר בהתחלה כשהוא נוזף באנשים שלו: "מר אודיום פה רצה לקחת אותכם להליכה על נהק התמזה..." :-D
וזה גם יכולת שניה של ישו שנראתה/הוזכרה בפרק (אחרי שהזקנה שהן חקרו סיפרה שהבת שלה הפכה יין למים - הפוך מישו)
אז כל הטובים (כולל השוטר) נאספים בפארק לראות את מרי שרה את השיר המיוחד שלה וזה מקסים שוב
הזכיר לי סצינה מסוימת מדוקטור הו ספיישל חג מולד עם זאת ששרה לדגים...
 
נערך לאחרונה ב:

Lhuna3

Well-known member
Bonefire Annie (מסתבר שזה באמת השם שלה, אני חשבתי שכשדיברו עליה פרק שעבר זה היה רק כינוי שהם הדביקו לה)
מה גרם לך לחשוב שזה באמת השם שלה ולא כינוי שהיא אימצה בעקבות היכולת שלה? (עריכה: אה אתה כנראה מתכוון רק לשם אנני, לא משנה)
יש קטע מוזר שטרו מסתכלת במראה אחרי שהיא שמה איפור ואז נותנת לעצמה סטירה. נראה לי שזה קשור לכל הקטע של "משירה את העור שלה, הפרצוף שלה זה לא הפרצוף שלה" שנגעו בו בשני הפרקים הקודמים.
זה אכן נראה קשור, גם האופן המוזר שהיא נוגעת בפנים שלה. אני מקווה שנגלה את פשר העניין הזה בקרוב ולא בעוד המון זמן.

יש קטע בודד אחד רק עם אוגי בידלו בפרק - כשהוא נפגש עם הוגו סוואן בבית זונות שלו (שלהם?). הוגו שוכב עם מישהי שהturn שלה הוא כנראה זה שהיא אומרת את השעה המדוייקת. יש בהחלט כמה כוחות נורא מעניינים ויחודיים בסדרה הזאת, אבל זה נראה לי הכוח הראשון שלא נראה לי שאי פעם עשו בעבר (אם כי יש אקס מן כמעט לכל דבר).
איזה כוח על דפוק ומבאס :-D אמנם שימושי קצת... אבל ממש קצת!

אבל אז גם רואים שטכנאי טלפון מסתובב בבית שלו ומגיע לאיזה תא עם קולות מוזרים מתוכו. מה שמקפיץ לי תיאוריה
נשמע הגיוני.
אני תוהה אם טרו קצת תמימה שהיא בכלל סומכת עליה עד כדי כך. האם היא הייתה חייבת ללכת אליה עם זה? האם זה באמת היה יותר חשוב מכל דבר אחר בתור דבר ראשון?
זה באמת מנקודת מבטנו מאוד תמים שהיא סומכת עליה באופן כל כך מוחלט, אבל כנראה שלא היתה לא עד עכשיו שום סיבה שלא והיא לא ראתה שום דבר לגביה בחזיונות שלה.
גם מגלים את הסיפור עבר הנוראי של לוסי שהוא לחלוטין אחד הסיפורים הכי מחלחלים שיש עד שאני בכלל לא רוצה לכתוב את זה.
נכון!
והולי שיט הוא הולך על מים!!!
וככה בלי הכנה מראש יש את אחד הקרבות הכי מגניבים שראיתי בזמן האחרון.
לחלוטין הסצינה הכי מגניבה עד עכשיו ואחת הטובות בכלל.
זה גם מסביר את מה שמלך הקבצנים אמר בהתחלה כשהוא נוזף באנשים שלו: "מר אודיום פה רצה לקחת אותכם להליכה על נהר התמזה..." :-D
וזה גם יכולת שניה של ישו שנראתה/הוזכרה בפרק (אחרי שהזקנה שהן חקרו סיפרה שהבת שלה הפכה יין למים - הפוך מישו)
אז כל הטובים (כולל השוטר) נאספים בפארק לראות את מרי שרה את השיר המיוחד שלה וזה מקסים שוב
הזכיר לי סצינה מסוימת מדוקטור הו ספיישל חג מולד עם זאת ששרה לדגים...
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
קבלי חח על כך שקראת את כל החפירה שלי (וגם 20 נקודות תפוז)
הזכיר לי סצינה מסוימת מדוקטור הו ספיישל חג מולד עם זאת ששרה לדגים...
אוי נכון, זה באמת מזכיר
זה גם מסביר את מה שמלך הקבצנים אמר בהתחלה כשהוא נוזף באנשים שלו: "מר אודיום פה רצה לקחת אותכם להליכה על נהר התמזה..." :-D
וזה גם יכולת שניה של ישו שנראתה/הוזכרה בפרק (אחרי שהזקנה שהן חקרו סיפרה שהבת שלה הפכה יין למים - הפוך מישו)
שמתי לב לקשר לישו בכל אחד מהמקרים, אטבל לא חיברתי בינהם
זה באמת מנקודת מבטנו מאוד תמים שהיא סומכת עליה באופן כל כך מוחלט, אבל כנראה שלא היתה לא עד עכשיו שום סיבה שלא והיא לא ראתה שום דבר לגביה בחזיונות שלה.
כנראה לא הייתה לה סיבה לא לסמוך עליה. אבל התחושה הכללית שלי היא שהיא לא מאה אחוז סומכת באף אחד. כלומר שהיא משאירה סודות.
מה גרם לך לחשוב שזה באמת השם שלה ולא כינוי שהיא אימצה בעקבות היכולת שלה? (עריכה: אה אתה כנראה מתכוון רק לשם אנני, לא משנה)
אני מניח שbonefire annie זה כינוי שהיא לקחה לעצמה. אבל בפרק שעבר כשטרו ופננס התייחסו אליה ככה אז הנחתי שהן סתם נותנות לה כינוי, וזה לא כינוי שהוא ידוע בציבור.
איזה כוח על דפוק ומבאס :-D אמנם שימושי קצת... אבל ממש קצת!
הכוח של הזמנים לחלוטין מרגיש לא שימושי. אולי מזכירה אישית.

תודה שראית היום. והגבת. לא על הכל אבל זה יותר טוב ממילי ועדי שמי יודע מתי יראו.

האם גם לדעתך הפרק הזה היה טוב יותר מהקודמים?
 

didalf

Well-known member
נראה לי שזה הפרק הראשון שהלהיב אותי. המון קרה. הרבה התגלה. ופשוט כמות גדולה של סצנות שהדביקו אותי למסך (אני לחלוטין תיכננתי לעשות הפסקה באמצע כדי להסתכל על אינסטגרם ולא יכלתי.
כן? זה דווקא זה פחות אהבתי יחסית לקודמים.

אז Bonefire Annie (מסתבר שזה באמת השם שלה, אני חשבתי שכשדיברו עליה פרק שעבר זה היה רק כינוי שהם הדביקו לה)
חחח אני גם. איזה שם לא מאיים מה זה?:-D בכללי את לא יכולה להיות מפחידה כשהשם שלך הוא אנני.

מתברר גם באופן מפתיע שמאנדי הוא הומו. הנחתי שיהיה מישהו, אבל הופתעתי שזה הוא. לא מפתיע שהוא מלא בשנאה עצמית בגלל זה. מאוחר יותר מתברר שמרי יודעת את זה.
|כן|

יש את הקטע שהרופא מטפל במאלדי שכבר ציינתי. די מגניב איך הבחור ההוא (הקולונל) יכול לשכנע אותו כל כך בקלות שהכרכרה היא שלו. זה כוח מאוד חזק.
אההה זה היה הקטע הזה. לא זכרתי שיש קולונל שגורם לאנשיםם להאמין במה שהוא אומר.

טרו מחליטה לקחת את המסמכים שם וללכת מיד אל לוויניה בידלו (האישה בכסא גלגלים) ואני רק קצת צעקתי "לא!!!" כי הרי לוויניה עומדת מאחורי זה.
חחחחח כנל

אני תוהה אם טרו קצת תמימה שהיא בכלל סומכת עליה עד כדי כך. האם היא הייתה חייבת ללכת אליה עם זה? האם זה באמת היה יותר חשוב מכל דבר אחר בתור דבר ראשון?
נראה שלוויניה כלפי חוץ הנגועות זה מפעל החיים שלה ויש לה הרבה קשרים וכוח אז אם מישהו פוגע בהן היא האדם הנכון ללכת אליו.

ומתברר שהיא גם רצחה את הבת שלה שהייתה נגועה.
גם מגלים את הסיפור עבר הנוראי של לוסי שהוא לחלוטין אחד הסיפורים הכי מחלחלים שיש עד שאני בכלל לא רוצה לכתוב את זה.
איזה שני סיפורים נוראיים|קר|

טרו בדרך חזרה מלוויניה כשהעגלה שלה מוטלת הצידה והיא נופלת למים. המחשבה הראשונה שלי ברגע הזה היה שלוויניה החליטה להשתיק אותה ושלחה מישהו להתנקש בה.
אבל אז רואים שזה הבחור הגדול של מלך הקבצנים. והולי שיט הוא הולך על מים!!!
חחחחח ג'יזס!!!!

קלטתי שהיורה הוא זה עם היד מקלע עוד לפני שראו אותו בדיוק לפי סוג היריות. וגם כי ראינו אותו מוקדם יותר בפרק שמוציאים אותו מהכלא.
בסצנה שראו אותו בכלא הבנתי מה כנראה הקטע של היריות שלו - שיש לו איזה נוזל שיוצא מהידיים שהופך למוצק כשהוא זז. אז הגיוני שכשיורים אותו הוא כמו כדורים. זה עדיין לא מסביר כיצד יצרו את הנשק שיורה את הנוזל הזה שלו. כלומר אני מניח שזה לא פננס יצרה, אבל זה נראה משהו שהוא מעבר לתקופה.
אההההההה זה היה הוא?? טוב שאתה מקשר לי דברים. באמת לא הבנתי מה הקטע ולמה מראים לי את האכסה הזה.
מסכנה מרי:-(

הפרק מסתיים עם זה שהן חוזרות לבית היתומים שבורות, אבל אז מגלים את אנני שכנראה החליטה שכן להצטרף אליהן ויחד איתה עוד המון אנשים שבאו להצטרף. והכל בזכות השיר של מרי לפני שהיא נהרגה.
אז סוף טוב הכל טוב? או לפחות לא הכל רע? (רק איפה כולם ישנו?)
חחחחח בדיוק מה שחשבתי איפה לעזאזל ישכנו את כולם??

זה גם מסביר את מה שמלך הקבצנים אמר בהתחלה כשהוא נוזף באנשים שלו: "מר אודיום פה רצה לקחת אותכם להליכה על נהק התמזה..." :-D
אההה חחח:-D:-D

הכוח של הזמנים לחלוטין מרגיש לא שימושי. אולי מזכירה אישית.
אה לא הבנתי שזה כוח על. וואי ממש מיותר:-D

תודה שראית היום. והגבת. לא על הכל אבל זה יותר טוב ממילי ועדי שמי יודע מתי יראו.
חוצפן|שפם|

ד"א האם זאת רק אני - טרו מזכירה לי אן האתווי מבוגרת ופננס מזכירה לי דרו ברימור צעירה8-*
 
נערך לאחרונה ב:

מילי08

Well-known member
אבל זה יותר טוב ממילי
היי! :-0
אבל באמת עוד לא ראיתי. אולי היום |הלוואי|.
אתמול חזרתי בערב והייתי עייפה. התוכנית היתה לתקתק את סיום היום וללכת לישון, אבל אני חלשת אופי אז הדלקתי טלוויזיה קודם כל. ואז אמרתי לעצמי שחבל להתחיל את דה נברס כי אני עייפה והפרק ארוך ועדיף לי לראות משהו קצר וקליל.
בסוף ראיתי שלושה פרקים של Disenchantment, שאמנם כל פרק כשלעצמו הוא קצר יותר, אבל ביחד הם יותר ארוכים מפרק אחד של דה נברס. ההגיון שלי התקלקל |פנים|
 

מילי08

Well-known member
סיימתי את החובות שלי עם דה נברס וצל ועצם.

אין לי הרבה מה להגיד.
פרק טוב מאוד.
טרו ופננס ממש חמודות ביחד.
כשמרי שרה זה היה מרגש (אם כי עדיין אין לה קול יפה לטעמי...) אבל הרצח שלה תפס אותי לא מוכנה.
לרגע חשבתי שמנדי השוטר ירה בה מתוך נקמה על כך שהוא לא שומע את השיר, אז מזל שראינו את הרוצח האמיתי. תזכירו לי למי הוא שייך?
הסוף היה מאוד מאוד מרגש, כשכל כך הרבה נגועים ונגועות באו לפנימייה.

טוב אז אה... עד שעח"ו כבר למדה לחבב אותי, נראה לי שזה שוב ישתנה. ועכשיו אני מסתבכת לא רק עם עדי אחת אלא שתיים |פנים| (ואולי גם עם שאר הפורום כי כנראה שוב אני חושבת אחרת מאחרים...)
הסדרה הזאת פחות עובדת לי. יש בה את כל המרכיבים להיות נהדרת ואיכשהו זה ליד אבל לא פוגע.
אני לא יכולה שלא להשוות לדה נברס או לחומריו מבחינת בניית הסיפור והדמויות.

אלינה קלטה והשתלטה על הכוחות שלה מאוד מהר, גם אם מדובר על פרק זמן של חודשים.
הרבה מהדמויות מאוד מאוד סטריאוטיפיות, וגם הסדרה כולה רוב הזמן מרכזת אוסף קלישאות שונות. למשל זויה. מיציתי את הקונספט של המאהבת הקנאית והרכושנית כלפי הגבר, ששונאת כל אשה שכביכול תופסת את מקומה לא רק אצל הגבר אלא ביכולות.
ואז באופן מאוד נוח, זויה שינתה כיוון והבינה את הרשעות של קיריגן. זה כל כך פתאומי ולכן מאוד לא אמין. אם היו בונים את זה כל פרק כהתפכחות מאשליה ובסוף מגיע רגע השבר אז הייתי הרבה יותר מתחברת אליה. אבל מההערצה מלאה לאכזבה מוחלטת בעשר דקות... זה לא הגיוני.

קלישאה נוספת היא כשאלינה ברחה מהחיילים אחרי שפגשה את העורבים. היא בורחת והם צועקים כדי שהיא תוכל לדעת בדיוק איפה הם ביחס אליה... ואז מאל מופיע. מעבר למוטיב החוזר וה- שוב, קלישאתי בטירוף של הגבר שבא לעזור לעלמה במצוקה (וזה המשיך לקרות גם בפרקים הבאים), היה לא סביר שהוא ידע למצוא אותה בדיוק בזמן ובמקום הנכון. אז בסדר, הוא עקב אחריה אבל מן הסתם היו לו הזדמנויות נוספות לבוא להצלתה כמתבקש מתפקידו המסורתי..
וכל השיח ביניהם - "אה, אז אנחנו מדברים..?" זה ביחד עם ההקנטות הילדותיות של הגרישה ההיא שהולכת עם החייל ששבה אותה - מעייף אותי. בעיני זו כתיבה לא טובה וילדותית ובנייה לא נכונה של היחסים בין הדמויות. אני נזכרת ששיח מטופש דומה היה בין אינז' וקאז. הוא לא הספיק להגיד הרבה חוץ מאשר - את עוזבת, וכבר היא הסיקה שהוא לא יגיד לה שום דבר אחר וסיכמה את הדיאלוג ביניהם ב- "לא תגיד כלום?"
בהמשך אנחנו מגלים בערך מה הפך את קיריגן לקיריגן. לא הבנתי מה היה שם עם אמא שלו. היא כאילו הוצגה בתור רעה. התיאור של היווצרות הקפל לא היתה מספקת. ציפיתי למשהו יותר מהותי- גם הסיבה וגם הנסיבות .
מה שכן, קיריגן נראה הרבה יותר טוב עם שיער ארוך ובלי זקן. בשיער הקצר יש לו כמויות ג'ל מטורפות.
קשה להבין את הבחירות של אלינה. פעם אחר פעם היא מקבלת החלטות מטופשות בלי מחשבה עצמאית. קיריגן אומר לה מה לעשות והיא פשוט עושה. מבחינת הכוח שלה -גם מוזר לי שהיא כזאת חזקה והשתלטה על היכולות שלה במהירות, אבל היא לא יכולה להגן על עצמה מול המשרת האדום של קיריגן (זה שחנק את כולם שם).
האייל היה יפהפה, וכל פעם שהראו אותו על המסך ציפיתי שהוא ידבר :-D.
בסוף גילינו שקיריגן חי. לא הפתעה גדולה כי לא בנו שום נבל משמעותי אחר שיוכל לתפוס את מקומו.
 

מילי08

Well-known member
ואז הוא מגלה שטרו ופננס היו שם (הבחור הצעיר שם כנראה עדיין בפרק ראשון ולכן הוא קורא להן האלמנה והממציאנית כמו שאני קראתי להן לפני שני פרקים).
:-D
ולרגע חשבתי שזה מאוד מוזר שטרו יודעת את המילה המודרנית לזה
נכון. מה שהיה מוזר זה שהיא לא חשבה למשל איך לקרוא לזה, אלא ציינה את המילה בתור משהו שכולם אמורים לדעת. כאילו הם באו מהעתיד ובמקרה המציאו את המכשיר
אבל אז גם רואים שטכנאי טלפון מסתובב בבית שלו ומגיע לאיזה תא עם קולות מוזרים מתוכו. מה שמקפיץ לי תיאוריה שהבת שלו
גם אני חשבתי אותו דבר
די מגניב איך הבחור ההוא (הקולונל) יכול לשכנע אותו כל כך בקלות שהכרכרה היא שלו.
זה מה שזה היה..? לא הבנתי את זה
והולי שיט הוא הולך על מים!!!
וככה בלי הכנה מראש יש את אחד הקרבות הכי מגניבים שראיתי בזמן האחרון.
ממש!
ומשום מה לקחה את אחד הסוסים של הכרכרה ולא את הכרכרה כולה למרות שהיה נראה שהכרכרה בסדר.
נראה לי שצריך הכשרה מסוימת להסיע כרכרה. כשאתה רוכב על סוס אתה יכול לשלוט בו באמצעות הגוף שלך והמושכות. אבל כשיש שני סוסים ועוד רכב שקשור אליהם צריך לדעת מה לעשות.
וזה גם יותר מהיר... רק חבל על כל החומר שהיא השאירה בכרכרה
וגם כי ראינו אותו מוקדם יותר בפרק שמוציאים אותו מהכלא.
אהה, עוד סצינה שלא הבנתי ולא קישרתי... גם כי בכלא הוא ליקק את הג'יפה מהיד שלו 🤮🤮🤮 וגם כי כבר הספקתי לשכוח לגמרי מהסצינה הזאת עד שלא כתבת את זה..
וזה גם יכולת שניה של ישו שנראתה/הוזכרה בפרק (אחרי שהזקנה שהן חקרו סיפרה שהבת שלה הפכה יין למים - הפוך מישו)
וואלה, נכון.
שמתי לב לקשר לישו בכל אחד מהמקרים, אטבל לא חיברתי בינהם
כנ"ל
טרו מזכירה לי אן האתווי
אייווו. לאן האתווי יש פרצוף מעצבן ולטרו אין.
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
ד"א האם זאת רק אני - טרו מזכירה לי אן האתווי מבוגרת ופננס מזכירה לי דרו ברימור צעירה8-*
גם לי היא קצת מזכירה את אן האתווי.
אבל מה הכוונה אן האתווי "מבוגרת"?
במקרה שתי השחקניות בנות אותו גיל בדיוק (רווח של חודשיים וחצי)
*אין לי מושג איך הגעת לדרו ברימור, אבל למה שלא לפתות את דילן...
אהה, עוד סצינה שלא הבנתי ולא קישרתי... גם כי בכלא הוא ליקק את הג'יפה מהיד שלו 🤮🤮🤮 וגם כי כבר הספקתי לשכוח לגמרי מהסצינה הזאת עד שלא כתבת את זה..
לא נראה לי שראינו שהוא ליקק את הג'יפה שיצאה לו מהיד :sick: (ועכשיו אני קצת מפחד לבדוק)
נראה לי שצריך הכשרה מסוימת להסיע כרכרה. כשאתה רוכב על סוס אתה יכול לשלוט בו באמצעות הגוף שלך והמושכות. אבל כשיש שני סוסים ועוד רכב שקשור אליהם צריך לדעת מה לעשות.
וזה גם יותר מהיר... רק חבל על כל החומר שהיא השאירה בכרכרה
אבל לכרכרה יש נהג רובוטי וכשהיא הסתכלה למעלה על העגלה הנהג הרובוטי עדיין ישב שם.
אולי הוא התקלקל מהזה שהטו את הכרכרה, או אולי זה יותר מהר באמת.
ולא נראה לי שנשאר משהו בעגלה בכל מקרה כי נראה לי שכל החומר נפל יחד איתה לאגם.
מזל שראינו את הרוצח האמיתי. תזכירו לי למי הוא שייך?
ראינו שהבחור הזה עבד עם מאלדי בפרק הראשון (במתקפה על האופרה). אבל יכול להיות שמישהו אחר שכר אותו.
 

Lhuna3

Well-known member
נכון. מה שהיה מוזר זה שהיא לא חשבה למשל איך לקרוא לזה, אלא ציינה את המילה בתור משהו שכולם אמורים לדעת. כאילו הם באו מהעתיד ובמקרה המציאו את המכשיר
נכון!
לא נראה לי שראינו שהוא ליקק את הג'יפה שיצאה לו מהיד :sick: (ועכשיו אני קצת מפחד לבדוק)
ליקק! :-D
אבל לכרכרה יש נהג רובוטי וכשהיא הסתכלה למעלה על העגלה הנהג הרובוטי עדיין ישב שם.
אתה מניח שהנהג הרובוטי זה משהו נורמלי בעולם של הסדרה, כלומר שהם המציאו והכניסו לשימוש כללי "כרכרה אוטונומית" כשעוד בקושי יש להם מכוניות?
לי נראה היה מוזר הרובוט הזה והנחתי שהוא משהו סודי של הרעים, אולי קשור למה שהרע שעושה ניסויים עושה לאנשים, למרות שלא ברור לי איך זה קשור לאודיום הרוצח שנשלח ע"י מלך הקבצנים. בקיצור לא מבינה מה הולך שם.
גם לי היא קצת מזכירה את אן האתווי.
אבל מה הכוונה אן האתווי "מבוגרת"?
במקרה שתי השחקניות בנות אותו גיל בדיוק (רווח של חודשיים וחצי)
*אין לי מושג איך הגעת לדרו ברימור, אבל למה שלא לפתות את דילן...
לי דווקא מרי זאת ששרה נורא מזכירה שחקנית אחרת שלא הצלחתי להזכר מי.
 

dilia snake

Well-known member
ואז באופן מאוד נוח, זויה שינתה כיוון והבינה את הרשעות של קיריגן. זה כל כך פתאומי ולכן מאוד לא אמין. אם היו בונים את זה כל פרק כהתפכחות מאשליה ובסוף מגיע רגע השבר אז הייתי הרבה יותר מתחברת אליה. אבל מההערצה מלאה לאכזבה מוחלטת בעשר דקות... זה לא הגיוני.
היא שינתה את דעתה ברגע שהיא קלטה שהאופל הלך והרג את כולם(כולל המשפחה שלה שגרה בעיר שהוא החריב) ואחרי שעד אותו רגע כולם היו בטוחים שהוא הולך להשתמש בכוח של אלינה כדי להיפטר מהקפל.

היה לא סביר שהוא ידע למצוא אותה בדיוק בזמן ובמקום הנכון
הוא גשש, זה מה שהם עושים.

מה שכן, קיריגן נראה הרבה יותר טוב עם שיער ארוך ובלי זקן. בשיער הקצר יש לו כמויות ג'ל מטורפות.
האמת? אני לא חושבת שהשחקן כזה חתיך |פנים| .

קשה להבין את הבחירות של אלינה. פעם אחר פעם היא מקבלת החלטות מטופשות בלי מחשבה עצמאית
אבל זה היה רק בהתחלה, אחר כך ברגע שהיא הבינה שהוא ניצל אותה ושהאופל רע, היא התחילה לעמוד על שלה ולקבל החלטות נכונות יותר. חוץ מזה לקחו אותה מכול מה שהיא מכירה ואז אמרו לה שהיא המושיעה והוא גם ניצל אותה וגרם לה להתאהב בו אז אני מוותרת לה קצת.

ואת לא מסתבכת איתי, אם לא אהבת את זה זו זכותך המלאה |חיבוק| .
 

didalf

Well-known member
טוב אז אה... עד שעח"ו כבר למדה לחבב אותי, נראה לי שזה שוב ישתנה. ועכשיו אני מסתבכת לא רק עם עדי אחת אלא שתיים |פנים| (ואולי גם עם שאר הפורום כי כנראה שוב אני חושבת אחרת מאחרים...)
אני אוהבת שאת מפחדת ממני|שטן|
אבל זה בסדר. לא מסכימה איתך בכלל אבל זאת לא סדרה מספיק קרובה לליבי כדי שאני אתעצבן עלייך:-P:

גם לי היא קצת מזכירה את אן האתווי.
אבל מה הכוונה אן האתווי "מבוגרת"?
במקרה שתי השחקניות בנות אותו גיל בדיוק (רווח של חודשיים וחצי)
וואלה?8-* לאדעת כי היא נראית מבוגרת מאן האתווי בהרבה. מצד שני אולי מה שיש לי בראש זה אן התאווי מיומני הנסיכה לנצח:-D

*אין לי מושג איך הגעת לדרו ברימור, אבל למה שלא לפתות את דילן...
:-D
משהו קצת בפנים המתוקות, באף, בשפתיים, בעיניים.
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
אתה מניח שהנהג הרובוטי זה משהו נורמלי בעולם של הסדרה, כלומר שהם המציאו והכניסו לשימוש כללי "כרכרה אוטונומית" כשעוד בקושי יש להם מכוניות?
לי נראה היה מוזר הרובוט הזה והנחתי שהוא משהו סודי של הרעים, אולי קשור למה שהרע שעושה ניסויים עושה לאנשים, למרות שלא ברור לי איך זה קשור לאודיום הרוצח שנשלח ע"י מלך הקבצנים. בקיצור לא מבינה מה הולך שם.
ראינו בפרק הראשון שטרו ופננס נוסעות בכרכרה שמסיע אותה נהג רובוט כזה. כלומר זה לא משהו סטנדרטי לאוכלוסייה, אבל זה משהו סטנדרטי שהקבוצה הזאת משתמשים בה. היא ידעה שהיא נוסעת בכרכרה שמוסעת על ידי רובוט כזה.
 
למעלה