דיוני סדרות #100

lemon lyman

Well-known member
טום!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
לא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
יאי בגלל זה העדפתי שתראי את זה לפני העונה של בארי
הערה קטנה על הפרק איך שטום סיפר לגרג על התוכנית התעצבנתי עליו(טום) כי הייתי בטוחה שהוא (גרג) ילשין ללוגן ואגב אני עדיין חושבת שאולי גרג הוא זה שסיפר כי טום מגיב פה מוזר
succ9-shiv.gif

מצד שני עכשיו הוא יכול להקדיש לשיב את השיר look what you made me do

קיצר אם גרג הלשין אני 🤬 🤬 🤬 🤬 🤬
אבל אם זה טום אני B-|

נ.ב אני הכי אהבתי בפרק את השיחה בין האחים שקנדל סיפר להם על התאונה זה מה שהפך בעיני את הפרק להכי הכי|כתר| ולא רק מהיורשים

 

קבצים מצורפים

  • succ9-shiv.gif
    succ9-shiv.gif
    6.6 MB · צפיות: 0
נערך לאחרונה ב:

מילי08

Well-known member
טוב זה לא הוגן להשוות,
הבנים היא סדרה מדהימה שגם רק השתפרה עם העונות.

מיס מארוול היא לא ממש שם...
לדעתי היה סיום עונה מעולה. אבל אני לא אשווה לסיום העונה של הבנים או סיום העונה של
האמת שלא התכוונתי להשוות. פשוט יצא שראיתי ברצף את שני פרקי הסיום של שתי הסדרות ופשוט ציינתי את ההתרשמות שלי
אוקי נתחיל עם הסוף כי יש!!!! סצנה לאחר הכתוביות שרואים בה את קרול דאנברס/קפטן מארוול!!!
אוקי לחלוטין ציפיתי שנראה אותה בסצנית לאחר הכתוביות בפרק האחרון כי ידוע שקאמלה תופיע בסרט העתידי של קפטן מארוול אז היה די צפוי שיעשו את החיבור.
הנחתי שהיא תופיע אבל בשלב מסוים שכחתי שחשבתי ככה וזאת היתה הפתעה חמודה
אבל אני לחלוטין ציפיתי שנראה את קרול מגיעה ומבקשת עזרה מקאמלה. או משהו אחר, אבל פגישה בינהן, או קרול צופה בקאמלה בטלוויזיה במקרה הרע.
גם אני חשבתי
כל המשפחה של קאמלה יודעת את הזהות הסודית שלה. ותכלס הם גם עושים עבודה גרועה בלהסתיר את זה כשהם צועקים לה בזמן קרב עם DODC ואחר כך רצים אליה.
באופן כללי מרגיש הזוי ולא הגיוני לחלוטין איך הם מקבלים את זה בקלות וגם זה שהם בסדר שהיא ממש תמשיך לתפקד כגיבורת על כשזה כולל לסכן את עצמה.
נכון. זה גם קצת מהפך קיצוני אחרי שהאמא שלה היתה סופר מגוננת עד עכשיו. נכון שלילדה יש כוחות על אבל זה אומר שהיא נתונה ליותר סכנות
חוץ מזה קאמלה מקבלת את התחפושת הסופית שלה מאמא שלה. זה נורא חמוד. ותכלס יותר הגיוני מאשר אם היא הייתה מנסה להכין משהו איכותי בעצמה.
גם נחמד שהשם שלה הוא זה שנתן לה את הכינוי בלי שהיא תצטרך להתאמץ עבורו
הרמה של הכוחות של קאמלה עלתה מאוד. אני מניח שבאמת יצא לה להתאמן לא מעט בפרקים האחרונים. יש לי קצת בעיה עם זה שעד כמה שידוע לנו אין לה כוח פיזי גדול יותר, אבל זה נראה כאילו יש לה. כלומר בשביל לעבור מרחקים גדולים היא צריכה לרוץ על האיים הקטנים של אור האלו. אבל זה עדיין אומר לרוץ ולקפוץ הרבה מאוד. בשביל מישהי שלא עושה רושם אתלטית במיוחד זה מפתיע. הרגיש לי שהיה צריך להראות שהיא יכולה לגרום לאי אור כזה שגם מרחף קדימה ואז היא יכולה לעמוד במקום וזה יקח אותה לאן שהיא רוצה.
עדיין זה נתן לה לעשות משהו מאוד מגניב שזה לקפוץ מהחלון בקומה שלישית של הבית ספר ולנחות על הקרקע כמו גיבורת על בזכות זה שהיא ריככה את הנחיתה שלה עם האור המיוחד שלה.
האמת שבעיני הכוח הזה של הג'ני לא מדהים. גם אצל הבחור ההוא שקיבל את הכוח מאמא שלו. כלומר זה סתם משטחי אור שיכולים לשמש כחוצץ או כמדרכה אבל לא בטוח שהם מאוד פרקטיים ככוח על
כמובן שהחלק הכי גדול הוא כשהיא אומרת Embiggen והכוח שלה בעצם יוצר לה כמו גוף גדול עם זרועות ענק. (שזה גם דומה יחסית לאיך שהיא בקומיקס).
זה היה נחמד
לעומת המגניבות של כל זה, כל שאר החלק של ה"לחימה" בתיכון הרגיש מאוד Home Alone. רוב החלקים האלו הרגישו די מגוכחים, אם כי הקטע של הדבר הזה שמשהו נשפך לתוך חבית של נוזל ואז זה יצר כמות עצומה של קצף היה גדול (בין היתר כי אני יודע שזה באמת לא כל כך קשה לפי סרטוני אינסטגרם - כלומר בהנחה שאני יכול לסמוך על הדברים האלו).
|כן|
כל העניין עם קאמרן היה קצת מוזר. רגע אחד הוא רומנטי עם קאמלה, רגע אחר הוא מתעצבן על כך שאמא שלו מתה וכמעט הורג סוכנים וקאמלה נאלצת לעצור אותו, רגע אחר כך היא שוב מגנה עליו ואז הוא שוב מתפוצץ וכמעט הורג אנשים. כלומר לא ברור לי אם הוא פשוט לא שולט על הכוח שלו, או שהוא מנסה לפגוע באנשים. אני לחלוטין חשבתי שהמצב ישתנה לכך שקאמלה תאלץ להלחם בו עד שהוא נכנע ואז יאסרו אותו.
לגמרי. כאילו לא החליטו מה הם רוצים שהוא יהיה
אה, ובסוף ברונו אומר לקאמלה שהוא גילה שהיא שונה לא בגלל שהיא חלקית דג'ין, אלא כי יש לה מוטציה!!! - כלומר היא מוטאנטית? המוטאנטית הראשונה של הMCU? בקומיקס היא Inhuman, אבל בהרבה דברים הסדרה שונה מהקומיקס.
אוקי, מזל שיש אתכם כי זה חלף לי מעל הראש
אז בסוף ברונו עוזב לקאל-טק. טוב בכל מקרה לא ציפיתי שיהיה לו חלק מהסרט The Marvels, אבל אני מקווה שאם תהיה עונה שניה לסדרה אחרי הסרט אז שברונו יחזור.
או אולי שיופיע אפילו במקום אחר בMCU, הוא גאון כזה, בהחלט אפשר לדמיין את זה.
אני מניחה שבכל מקרה ישאירו אותו בתור הסייד-קיק הטכנולוגי שלה. החברה השנייה לא יכולה לשמש בתפקיד הזה
ברי לרסון קצת כוכבת גדולה מידי לסדרה הזאת
היא באמת כוכבת כזאת גדולה? נכון שהיא משחקת בסרטים אבל גדולה? לא יודעת, אולי אני לא מספיק בעניינים. תכלס זה כמו שבסוף של ד"ר סטריינג' השני היתה הופעת אורח גדולה אחרת
רק אניח משהו כאן:
אבל למה בחרו דווקא תמונה שהוא מותח ככה את העין בצורה מוזרה?
אני לא יכולה שלא להסתכל דווקא על זה
 
למעלה