אין דבר כזה תרופות שלא נעשו ניסויים על בע"ח
לצורך פיתוחן. סתם שתדע. לא רק שאין כאלה, אלא שהחוק אוסר על החברות לשווק תרופות שלא נוסו על בע"ח. לא רק בארץ.
זה נושא מורכב בטירוף ויצא לי להכיר אותו די מקרוב, עקב מי שעבד בתחום (לא בביצוע הניסויים עצמם, אבל מספיק קרוב). לא יודעת אם זה המקום לפתוח אותו (התכוונתי לתגובה שלי כמובן, לא אליך).
לצורך פיתוחן. סתם שתדע. לא רק שאין כאלה, אלא שהחוק אוסר על החברות לשווק תרופות שלא נוסו על בע"ח. לא רק בארץ.
זה נושא מורכב בטירוף ויצא לי להכיר אותו די מקרוב, עקב מי שעבד בתחום (לא בביצוע הניסויים עצמם, אבל מספיק קרוב). לא יודעת אם זה המקום לפתוח אותו (התכוונתי לתגובה שלי כמובן, לא אליך).