דוקא ההגדרה של טבעוני היא יחד עם מודעות
גם לענין הלבוש והתרופות.
אין פה ספר חוקים , כמובן שבסופו של דבר כל אחד עושה מה שהוא מחליט ושם את הקו שלו איפה שהוא שם ,
אבל ההגדרה פרופר כפי שאני מבינה אותה - היא לא רק אי אכילת מוצר מן החי, אלא אי שימוש בבעלי חיים בכל צורה , כהגדרה רחבה . בדרך כלל טבעונים מודעים גם לענין הלבוש , הניסויים בבעלי חיים, קוסמטיקה ומרכיביה וכד. זה כולל גם מודעות להרבעת גזעים ועוד, לכן ומסיבות נוספות הקשורות לאילוף ושימוש , גם רכיבה על סוסים נכנסת בהגדרה הזאת .
שוב,
לראייתי בלבד.
הבעיה עם הגדרת חצאים היא הקלות הבלתי נסבלת שכל אחד ייקח את ה "הקלות" ועדיין "יזכה" לכינוי טבעוני , אפילו בעיני עצמו .
זה בדיוק מה שקרה עם הצמחונות שקיבלה פתאום כל כך הרבה תתי זרמים , ועדיין נקראים צמחונים, למרות שמדובר לפעמים קרניסטים לכל דבר (כמו צורכי דגים, צורכי ביצים שמבחינה זו הגופות מחוץ לצלחת במקום בתוכה וזה כל ההבדל , תעשיית החלב כנל, וכד ) . יש גם תתי זרמים "טבעונים" כאלה ואין לזה סוף . "אני צורך רק ביצי חופש" , "אני רק יוגורט עיזים" וכד. צריך לשים קו ברור להגדרה.