גרוע יותר או פחות?

בואי נשאל למה זה קרה?

הנוער התדרדר מכיון שבחר בדרך הלא טובה, באופציות הלא חיוביות! תמיד קל להאשים דברים אחרים, אנחנו בורחים מהאחריות של עצמנו.. נער שהתדרדר זה לא מכיון שהנט נגיש לו, אלא מכיון שבחר להתעסק בנט בדברים שהם לא חיוביים ותו לא! גם בלי הנט הנוער מתדרדר.. כי זה מה שקל ונוח להם היום..
 

shaulig

New member
לא האינטרנט ולא הTV מדרדרות את הנוער

מה היה לפני שנים? איך ביאליק יצא מישיבה והפך לאחד מראשי הציונות? לא כל דבר רע,אינטרנט הוא כלי טוב מאוד ואני לא יודע איך העולם היה נראה היום בלעדיו. המדיה האינטרנטית מאוד שימושית,זה שרבנים מכלילים את זה כדבר רע זה בגלל אי הבנה וחוסר רצון להתמודד עם המציאות. לא מבין מה רע בזה ולא הבין.
 
לצערינו.

הנט במקרים רבים הוא הגורם להדרדרות. ועל מנת ``לבחור `` בטוב שבנט כדברייך צריך לחוות גם את השלילי. זה פתח לנפילה. ובואי נודה שאם סרטים ונט לא היו חלק מחיינו היינו יותר תמימות. וחלק בנשמתינו היה נשאר נקי וטהור. ושכל אחד ואחת יעשה את החשבון שלו עם עצמו. ואם תבואי ותאמרי שאת בחרת בטוב והנט לא פגם בך. אז יש לי דיבור ארוך איתך.
 

shaulig

New member
חסרת כנפיים אמממ

אני ממש לא מבין אותך!!!!! מילא היית כתותבת נגד האינטרנט בעיתון ניחה,אבל לרשום באינטרנט שאינטרנט זה דבר גרוע? תנתקי את הרשת [במקרה שלך את החבילת גלישה].וסלמאת. את עברת שטיפת מוח רצינית שעדיין לא תמה השפעתה,את עדיין לא חושבת באופן עצמאי. את חדורה באמונה שהאינטרנט זה דבר גרוע. אולי תסתכלי איזה דברים מועילים יצאו מהאינטרנט? לא כל דבר הוא שלילי. עשרות אנשים נרצחים ע"י סכינים אז מה מחר לא נחתוך פירות כי זה מסוכן? יש מיליון תאונות מטוס! לא נטוס כי זה מסוכן?? זאת חשיבה מעוותת ולא רציונלית אלא שטיפת מוח.
 
בפרוש לא.

אתה טועה. אתה מתכחש למציאות. ואחד מהנזקים הגדולים של האינטרנט זו ההתמכרות. אני לצערי נפגמתי מהנט. ועכשיו אני כבולה. קל לך לדבר.
 
את לא כבולה

את נשענת על התירוץ הזה כי כך קל לך להתמודד עם המצב אפחד לא כובל אותך, ברגע שתרצי באמת להתנתק מזה (למרות שלפי דעתי חבל..) את תוכלי, הכל עניין של רצון אמיתי וזהו!
 

shaulig

New member
אני לא מתכחש למציאות!

קל לי לדבר בתור מה? בתור אחד שלא גולש מהפלפון בתוך בית הספר או הסימינר ונכנס לצ'אטים? אם אתה מריגשה שנפגעת ממשהו למה את לא עוזבת אותו? נפגעת מהאינטרנט? תתנתקי זה לא קל אני יודע אבל זה אפשרי. אני גולש באינטרנט כבר כמה שנים טובות ולא נפגמתי או נפגעתי פשוט צריך לדעת להתמודד עם דברים. זה שאני לא חבדניק או לא דתי לא קשור לזה אלה הן השלכות אישיות מדברים שעברו עלי.
 
לולא סרטים ונט היינו יותר תמימות??

ממש לא נכון!! למה לפני 10 שנים לא היו בחורות חרדיות שאינן תמימות?? הרי לא היו להן סרטים ונט נגישים אם בכלל.. אתן לך עובדה מחיי היום יום החברות הטובות שלי- אין להן נט בבית, ואין להן טלויזיה בבית בתקופת התיכון שלי, הן היו עושות דברים שה' ישמור, מה שלי כן יש נט וכן טלויזיה ולא העזתי לעשות את אותם הדברים כשאת רוצה לבחור בדרך השלילית, את יכולה למצוא אותה בכל מקום, בלי סיוע מאף דבר! הכל תלוי באדם עצמו והיכן הוא מנווט את עצמו כמו שכבר הזכרתי.. לדעתי בחרתי בנט ברוב הדברים הטובים.. פגם בי? לא חושבת ככה! הדברים הפגומים אצלי הם לא מהנט, הם מחי היום יום ומבחירה חופשית..
 
לצערינו.

הנט במקרים רבים הוא הגורם להדרדרות. ועל מנת ``לבחור `` בטוב שבנט כדברייך צריך לחוות גם את השלילי. זה פתח לנפילה. ובואי נודה שאם סרטים ונט לא היו חלק מחיינו היינו יותר תמימות. וחלק בנשמתינו היה נשאר נקי וטהור. ושכל אחד ואחת יעשה את החשבון שלו עם עצמו. ואם תבואי ותאמרי שאת בחרת בטוב והנט לא פגם בך. אז יש לי דיבור ארוך איתך.
 

bluestar 777

New member
זו נבילה וזו טריפה..

בכינוס הורים שהתקיים בכפר, הוכחו דברים נוראים על הנזק שגורם האינטרנט. לצערינו בהרבה בתים אצלנו בחב"ד הדבר קיים בחלקם הגדול זה נגיש לכל בני הבית בני כל הגילאים ללא פיקוח ממשי.. רבים חללים מפילה אמר הרב אשכנזי..
 
האם הוכחו דברים חיובים

וטובים שהאינטרנט גורם? לא! למה? כי קל לזרוק את האשמה על זה.. חחח אמא שלי חזרה מסימנריון שהיה בנתניה 3 ימים, גם שם נתנו להם הרצאות בנושא.. לקח לי כמה ימים טובים לנסות להסביר לה גם את הצד השני..
 

shaulig

New member
האינטרנט לא מזיק נקודה!!

את מדבר מתוך שטפית מוח זולה,אולי אני לא פונקציה לדבר על האינטרנט כי זה המקצוע שלי [מפתח WEB]. אבל אולי כן כי אני מכיר מאות אנשים בתחום הזה שלא נפגעו בגרוש.
 

shaulig

New member
אני עדיין נקרא נוער

עוד ארבע חודשים אני אהיה בן 18. לא נפגעתי מהאינטרנט יש דברים שלא נכנסים אליהם. תיבינו בני נוער בגיל ההתבגרות מחפשים ריגושים הם מתפתחים מינית ופיזית והריגושים האלה יגיעו ממקום אחר גם אם לא יהיה אינטרנט. נכון אתרים פורנוגרפים זה דבר מגעיל ודוחה,אבל האינטרנט הוא לא רק פורנו. יש עוד דברים ברשת.
 

bluestar 777

New member
כאן המקום להצדיע לך

איש ערכי באמת.. אבל לצערי אתה יוצא דופן לטובה כמובן.
 

בתי770

New member
נט הורס נקודה.למה אני יסביר!

עצם זה שמבזבזים זמן על נט במקום לעזור/ללמוד לבגריות...למה זה יכול לגרום(בלי קטע עם בנים עוד) שקמים מאוחר.מאחרים.אישור מההורים..ואח``כ זימון של ההורים... בעוד שכשהבת/בן שקועים בנט יש גם ירידה בלימודים ובציונים..מה שגורם לכעסים אצל ההורים!והם מרוב עצבים יכולים בטעות לצעוק... (ואולי להרביץ )היא תיפגע ותחליט לברוח מהבית...נו אז נט לא הורס? ועכשיו זה עם קטע של בנים:יש ניק שתמיד חוקר אותה.היא עונה.מתפתח קשר.הם ניפגשים.היא יורדת בלימודים ואף רוחנית.מה שלפעמים יכול להוביל לאי רצון ללמוד/לגור בבית של הורים שכול הזמן חוקרים... אז נט זה טוב?זה הורס!אלפי בני נוער חושפים פה פרטימ אישיים..ויש פה גם מבוגרים שצדים תמימות... יש כמובן דברים טובים אך הרע גובר על הטוב!
 

בתי770

New member
עוד בלי לדבר על האתרים הפרוצים שבחו

רים חרדים/חבדים נחשפים פה... ועד שכמה מתחזקים ועפים מהנט באים חדשים...בתקווה לעתיד טוב יותר!משיח נאו
 
למעלה