גרוע יותר או פחות?

גרוע יותר או פחות?

היום בעבודה שלי התווכחו כמה חבר'ה מה יותר גרוע, חלק אמרו שאינטרנט בבית עדיף על טלויזיה, ועל הזוועות שנמצאות בתוכה מכיון שבטלויזיה יש יותר נגישות לפריצות ודברים רעים וחלק אמרו שאינטרנט זה פשע שהרס לנו את היקום, שעדיף טלויזיה מאשר אותו. אני ישבתי ושתקתי, אך בפנים מוק בתוכי לא היה שקט.. האמת? שאנלא יודעת מה יותר עדיף- אם היו מציבים לכם את שני האפשרויות והייתם חייבים לבחור באחת מהם, במה אתם הייתם בוחרים? מה אתם מעדיפים? ולמה..?
 
תלוי את מי את שואלת...

כל אחד יגיד לך משהו אחר... ת'כלס, אם היו שואלים אותי, הייתי אומר שאני מעדיפה אינטרנט. אם היו שואלים אחרים ייתכן שיעדיפו טלויזיה. בכל מקרה, אני חושבת שאינטרנט זה יותר גרוע. גם מבחינת התוכן, וגם מהבחינה הזאת שבטלויזיה ההורים די יכולים לעקוב אחרי הילדים, הרבה יותר ממה שאפשר באינטרנט. הא, כן, אם אפשר בלי זה ובלי זה-אז עדיף.
 
האומנם הורים יכולים לעקוב אחרי הילדים?

גם באינטרנט אפשר לעקוב! מה ההבדל בדיוק? להיפך דווקא בנט את יכולה להגביל יותר..
 
לאו דווקא...

בטלוזייה אפשר להגביל בדיוק כמו בנט... [לפחות אצלנו...
] חוץ מזה, מן הסתם שטלויזיה נמצאת במקום מרכזי יותר בבית, מאשר מחשב... שזה כבר משהו שנותן הרגשה שאף אחד לא רואה לאן את גולשת, ואת יכולה להיכנס לאן שאת רוצה ח"ו... לעומת הטלויזיה שכל רגע מישו יכול לעבור ולראות.. [לא יודעת, אבל ככה אני אישית מרגישה..] זו דעתי לפחות... למרות שברור שגם בטלויזיה וגם במחשב אי אפשר ממש לעקוב אחרי הילדים..
 
ואינטרנט זה לא לחץ?

גם אינטרנט יכוליות בכל חדר בבית... ברור שההורים לא יכולים לשלוט על מה שהילדים צופים/גולשים בו, אבל אני עדיין חושבת שטלויזיה זה יותר קל..
 

בתי770

New member
תגובה:

שניהם גרועים!ושניהם גרמו להרס משפחות,חינוך וכול דבר טוב !! אינטרנט טוב אולי איך שהו ללא שומרי תורה ומצוות מתי שהם רוצים לקרוא על יהדות!ובנט יש מצבור ענק של יהדות!אך זה לא שווה על ההרס שזה מביאי לאנושות! ואם כבר יש נט אז צריך שיהיה לו חסימה...ורק לצורך עבודה! יהי רצון שמשיח יבוא עוד לפני שיקראו את התגובה שלי!
 
משמע מדבריך (ותקני אותי אם אני טועה)

שאת מעדיפה טלויזיה מעל אינטרנט..? חסימה? היום אפשר לפרוץ כל דבר.. "אינטרנט טוב אולי איך שהו ללא שומרי תורה ומצוות מתי שהם רוצים לקרוא על יהדות!" רק ללא שומרי תורה ומצוות?? יש בנט עוד המוןן דברים טובים חוץ מיהדות (כבודה מונח במקומה!)
 

בתי770

New member
תגובה:

על טלויזיה אין על מה לדון בכלל!כי אין שם שום דבר כמעט שמצדיק את קיומו! וכן נט מתאים רק ללא שומרי תו``מצ לנו בתור חסידים של הרבי המקום הזה לא מתאים! אם כול הכאב וחוסר הנוחות שבדבר! ואף היה על זה כתבה בעיתון עטרת חיה...וגם שם היה כתוב שאין דעתו של הרבי נוחה מזה! ואנחנו בתור חסידות לא צריכות להיות פה!אך לכול אדם יש נסיונות... וזה הנסיון שלנו האם לעשות את מה שדעתו של הרבי נוחה ממנו או לעשות את מה שדעתנו נוחה...
 
הפכת את הדברים לשני דברים

שלילים עד גיהנום, אנלא חושבת שזה כך.. זה קיצוניות יש הרבה דברים טובים "בשריפה" הזאת
 
אין.

אם תהי כנה עם עצמך תודי שאין. שהכל זה בבחינת יצה``ר בלבוש חסידי. הרע גדול על הטוב. להזכירך גם אש משמשת לנו לחיוב, כמו כן גם מיים. אבל כשזה בא באופן המושלם של מציאות הדבר זה מסוכן. נח לך ולהרבה מאיתנו להתכחש לעובדה שזה הרס במלא מובן המילה.
 
אנלא מתכחשת לשום עובדה

לדעתי זה לא הרס במלוא מובן המילה.. ממש לא! יש כ"כ הרבה דברים טובים באינטרנט או בטלויזיה אני חושבת שזה תלוי באדם עצמו לאן הוא מנווט את הבחירה שלו, איפה הוא שם את ראש מעייניו בדברים אלו אם אדם יבחר בשלילי אז כמובן שזה יהיה לו הרס במלוא מובן המילה אבל אם אדם בוחר לטעום ולהחכים מהדברים החיובים, אני חושבת שזה יתרום לו! תמיד צריך להסתכל על חצי הכוס המלאה, מספיק להסתכל ולחשוב רק שלילי ועוד להכליל
 
ועוד דבר:

אני חושבת שמי שחושב וסובר בדיעה שהעלית כאן, לדעתי הם אלו אותם אנשים המנסים בכוח לשכנע את עצמם שזה גורם רק להרס ולשליליות! מותר להסתכל גם על הגברים הטובים ולא להכליל כל דבר. ח"ו לא לקחת את דברי באופן אישי =)
 
איזה?

יש היום ערוצים שלמים של מדע וטכנולוגיה סדרות לילדים ונוער ולמבוגרים- חינוכיות (כן כן תתפלאי לשמוע) סרטי תעודה המשקפים את חיי היום יום של האדם וכו'.. לעומת זאת, יש גם ערוצים שה' ישמור, השאלה איפה את שמה את רצונך ואת ההתעניינות שלך
 
הילי,

מילים גבוהות ושפה יפה לא ישנו את המציאות העגומה. אם נבחן את המציאות בסטטיסטיקות, נוכל להבחין ברמת ההדרדרות בקרב בני הנוער מאז הפך האינטרנט לנגיש ופופולארי, יחסית להחכמה, שמשום מה לא מתבטאת בשטח.
 
למעלה