גם
ה וגם יפה

../images/Emo41.gif רוצים להגשים חלום ../images/Emo35.gif ../images/Emo41.gif

מרגישים כמו המרצה של הכיתה? גיליתם שלתחום שאתם לומדים אין פורום?
אנו מזמינים אותכם להצטרף לאשכול למודים ומדע ולנהל פורום בנושא ב
אנשים. אם אתם מעל גיל 16, בעלי הכרות וותק במערכת הפורומים ומוטיבציה להשקיע, אנו מזמינים אתכם להגיש את מועמדותכם דרך הטופס הבא: http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/forms_applications/form.asp * תשובות מתקבלות בטווח של עד כ-10 ימי עבודה. אנו מחכים לכם!
צוות הנהלת הפורומים
 

sacrament

New member
גם ../images/Emo32.gifה וגם יפה

שרשור אוף טופיק- לכאן ניתן לשרשר הודעות לא קשורות לנושא של הפורום תודה.
 

sacrament

New member
בקשת עזרה מתלמידי תל אביב

עברתי על התקנון של הפקולטה והידיעון מספר פעמים ולא מצאתי היכן כתוב שיש חובת נירמול על בחינות אודה לכם אם תוכלו לעזור לי ולומר לי איפה זה כן כתוב (אולי פיספסתי את זה) בתודה מראש עדי
 

Atenolol

New member
תיקנון ציונים

אני לא בטוח שההסדרה היא בתקנון, אלא בהנחיות אחרות. באתר הפקולטה מופיע המסמך הזה: http://www.tau.ac.il/law/tofes-shitat.pdf הוא מתאר היטב את שיטת התיקנון. מן הסתם, המסמך נדון פעם בועדות הפקולטה, וכנראה אושר ע"י מועצת הפקולטה והדקאן. לא הייתי מתעמק מדי במעמדו ה"חוקתי", כי בתי משפט לא יתערבו בענייני ציונים
 

sacrament

New member
תודה תודה תודה../images/Emo140.gif../images/Emo47.gif

בכל מקרה, אין לי כוונה לתקוף את השיטה הנהוגה באת"א בשום צורה, אלא להיפך. ולמעשה, זה לא בשבילי (-: קיבלתי בקשה מיוחדת. תודה רבה!
 

Scarlight

New member
אני לא בטוח שזה הסדר ספציפי

אחת החונכות אמרה בתחילת השנה שזה הסדר בין כל הפקולטות האוניברסיטאיות למשפטים בארץ, שנועד למנוע פערי ציונים בזמן מציאת התמחויות ועבודות. המטרה היא למנוע מצב שבו סטודנט מאוניברסיטה X מתקבל למשרד עם ציון 94, בעוד שאם הוא היה לומד באוניברסיטה Y הציון שלו היה 85. הנרמול מביא את הציונים לטווח שכל האוניברסיטאות הסכימו עליו, 77-81.
 

Atenolol

New member
ההגיון של הנירמול

לנירמול יש הגיון בתוך אוניברסיטה מסוימת, לא בין אוניברסיטאות. הנחת היסוד היא שהרמה הממוצעת של הסטודנטים לא משתנה משנה לשנה. הנירמול מאפשר להשוות בין סטודנטים שסיימו בשנים שונות. בנוסף, הנירמול מונע חשש ללכת לקורסים עם מרצים "קשים", ומונע נהירה לקורסים עם מרצים "קלים" (קשים וקלים בציונים). הנירמול גם משתלב מצוין עם העובדה שבשנה א יש מסלולים, ומנטרל את שיקול ציוני המרצים בבחירת המסלול.
 
אז זה די סותר את זה לא?

"אחת החונכות אמרה בתחילת השנה שזה הסדר בין כל הפקולטות האוניברסיטאיות למשפטים בארץ, שנועד למנוע פערי ציונים בזמן מציאת התמחויות ועבודות. המטרה היא למנוע מצב שבו סטודנט מאוניברסיטה X מתקבל למשרד עם ציון 94, בעוד שאם הוא היה לומד באוניברסיטה Y הציון שלו היה 85. הנרמול מביא את הציונים לטווח שכל האוניברסיטאות הסכימו עליו, 77-81."
 

Scarlight

New member
לאו דווקא

כאמור אני לא בטוח וזה מה שנאמר לנו בתחילת השנה. אבל אם גם בפקולטות אחרות הטווח הוא 77-81 זה לא סותר בכלל (ואפילו הגיוני וטוב).
 

sacrament

New member
אני חוששת שהחונכת טועה

יש הסדרי תיקנון באופן פנימי של המוסדות השונים, אבל הוא מאוד שונה ממקום למקום ויש מקומות שהוא כלל לא קיים.
 

sacrament

New member
טעות שלי../images/Emo122.gif

חשבתי שכתבת כל הפקולטות בארץ, ולא כל האוניברסיטאיות כי אני יודעת על מספר מכללות שאין בהן תיקנון או לפחות לא תיקנון דומה. לגבי האוניברסיטאות- אין לי מושג. (note to myself...להפסיק לקרוא מהר הודעות שלך-פעם שניה כבר, לא?
)
 
למעלה