המממם...
אני לא מתמצא בכלל באומנויות "רכות" - רק באומנויות עאלק. על כל פנים, זכור לי שקראתי כאן, לפני זמן לא רב, מישהו שטען בחום שלא היו דברים מעולם. אישית (מתוקף הסמכתי כבן של רופא), כל עוד העבודה היתה נכונה, אני לא מצפה למצוא הבדל גדול - לאו דווקא משום שאלה "רכות" ואלה "קשות" (כבר הסכמנו שבזה אני לא מבין כלום), אלא משום שיש כל-כך הרבה משתנים אחרים, שפשוט אי-אפשר לומר שום דבר קונקלוסיבי. מייסד השיטה שלנו, למשל, בן שבעים+, ומתהולל בהרים כעז שקורא לה דרור. מצד שני, כמוהו עושים גם כמה קרובי משפחה שלי, שהדבר הקרוב ביותר לספורט שעשו אי-פעם היה הוצאה של ספר ממדף גבוה. וכבר אמר ליבוביץ' (נא לקרוא בטון המתאים): "ספורט!!! אם אתה בריא אתה לא צריך את זה, ואם אתה חולה - זה מזיק לך".