Kibiniloch
New member
בשעה טובה
תגידו מזלטוב, נראה שבחרתי מחשב!! DELL Latitude D630 - עם מסך 14.1 *מאט* XD 3 שנים אחריות, עם ווינדוס XP כמובן, אם כבר נותנים אופציה, ושוקלת להרחיב ל-2GB זכרון, אולי 3GB אם יתנו לי מחיר סביר (אני קונה במשב כנראה, לא בנוטבוק קלאב - קצת יותר משתלם). ואולי גם להמיר את ההארדיסק ל-160GB ב-5400RPM במקום 120GB ב-7200RPM (מה דעתכם?). הכרטיס מסך - Nvidia quadro NVS 140M הוא ברמה 3, שזו בהחלט התפשרות ממה שתכננתי, אבל גם לא בדיוק נורא בלשון המעטה, והביצועים בכל מקרה כנראה יהיו בסדר גמור יחסית למה שאני מתכננת להריץ עליו (שזה בעיקר World of Warcraft). ד"א למי שגם מתכנן בכיוון של מחשב בסדר גודל כזה ולא אכפת לו מסך מבריק, תבדקו גם את Toshiba® Satellite A200 - (A200-1GB) - הכרטיס מסך חזק יותר - ATI Radeon HD 2600, 256 up tp 1G שהוא ברמה 2, וגם המחיר מעט יותר נמוך.
תגידו מזלטוב, נראה שבחרתי מחשב!! DELL Latitude D630 - עם מסך 14.1 *מאט* XD 3 שנים אחריות, עם ווינדוס XP כמובן, אם כבר נותנים אופציה, ושוקלת להרחיב ל-2GB זכרון, אולי 3GB אם יתנו לי מחיר סביר (אני קונה במשב כנראה, לא בנוטבוק קלאב - קצת יותר משתלם). ואולי גם להמיר את ההארדיסק ל-160GB ב-5400RPM במקום 120GB ב-7200RPM (מה דעתכם?). הכרטיס מסך - Nvidia quadro NVS 140M הוא ברמה 3, שזו בהחלט התפשרות ממה שתכננתי, אבל גם לא בדיוק נורא בלשון המעטה, והביצועים בכל מקרה כנראה יהיו בסדר גמור יחסית למה שאני מתכננת להריץ עליו (שזה בעיקר World of Warcraft). ד"א למי שגם מתכנן בכיוון של מחשב בסדר גודל כזה ולא אכפת לו מסך מבריק, תבדקו גם את Toshiba® Satellite A200 - (A200-1GB) - הכרטיס מסך חזק יותר - ATI Radeon HD 2600, 256 up tp 1G שהוא ברמה 2, וגם המחיר מעט יותר נמוך.