indianajhons
New member
שאלות
מה אלו ה"רמות" של הכרטיסים ? אני מתלבט בדיוק עם אותם מחשבים שאת בוחנת ועד היום חשבתי שזה כרטיס מעולה(כך כולם אמרו) שנית, האם הצלחת לראות פיזית את הטושיבה? אני לא והוא ברשימת המועמדים הסופיים שלי גם כן. תודה.
מה אלו ה"רמות" של הכרטיסים ? אני מתלבט בדיוק עם אותם מחשבים שאת בוחנת ועד היום חשבתי שזה כרטיס מעולה(כך כולם אמרו) שנית, האם הצלחת לראות פיזית את הטושיבה? אני לא והוא ברשימת המועמדים הסופיים שלי גם כן. תודה.