ברק מדבר

master simon

New member
ברק מדבר

אהוד ברק (זוכרים?) "מצנע עשה הרבה שגיאות" "כאשר מפלגת העבודה מסכימה לנהל מו"מ עם ערפאת בזמן שישראלים נהרגים בפיגועים, היא נועדה לכישלון"-כך טוען יו"ר העבודה לשעבר אהוד ברק בראיון לעיתון האיטלקי "לה רפובליקה" ברק טוען שישיבתה של מפלגת העבודה בממשלת האחדות לא הייתה הגורם לתבוסתה:"אם זה היה נכון, מרצ לא הייתה מקבלת חצי מהקולות שהיו לה לפני כן" הסיבה למפלה לדבריו הייתה:"אחרי כישלון קמפ דייויד השמאל סירב להבין שערפאת הוא טרוריסט ושישראל אינה יכולה לנהל עימו מו"מ" בראיון טוען ברק שעמרם מצנע ביצע שגיאות רבות במהלך מערכת הבחירות, אולם לדבריו הוא צריך להמשיך ולעמוד בראשות המפלגה.
 

שעמומון

New member
אוי ברק הזה...

היה ימני במסווה של שמאלני בתוך מפלגת העבודה, כמו פואד.. אני הייתי מעיף אותו מזמן ממוסדות המפלגה, הוא גם הביא כשלון וגם מדבר ככה על המפלגה שנתנה לו מקום 'כבוד' ברשימה, 118.
 

שעמומון

New member
כשחושבים על זה

ברק הוא הסיבה לכך שמחנה השמאל (העבודה, מרצ וחד"ש) מונה בסביבות ה-30 מנדטים..ולא אף אחד אחר.
 

master simon

New member
ברק ימני?

טוב שאתה לא אומר שביילין ימני... ימני בחיים לא יחשוב על וויתור בי-ם!!! ימני הוא ציוני!!! ברק קרא לימין תומכי טרור
 

yeshgvul

New member
אתה מגוחך.

גם ביילין מגדיר עצמו ציוני. ולא רק מגדיר, אלא עושה. למשל בגיבוש תכנית מקפת ליחסי ישראל עם יהדות העולם. בוא תענה לי על שאלה: ביוני 1967, מה היה שטחה של ירושלים וכמה מהשכונות שלה כיום היו חלק מהעיר אז? תעמוד דום ותשיר: אם אשכחך אל עזרייה, תשכח ימיני
 

master simon

New member
פה זאת מדינת היהודים

ולא יעזור לך כלום ולחברים שלך כלום אנחנו לא מתכוונים להתפנות ולמי אכפת מה היה שטחה אז? אף יהודי לא יחזור לשטחי 67
 

yeshgvul

New member
אז אל תבזבז עליי זמן.אתה חסר ביטחון

שאתה צריך לחזור על המסר ? מה עם תשובה לשאלה שהצגתי לך?
 

master simon

New member
זה שאתה לא יודע לקרוא

זאת בעיה שלך אני לא יודע לכתוב בערבית, מצטער אמרתי שלא מעניין אותי מה שטחה של י-ם היה ב67 מה שחשוב הוא שצריך להחזיר את י-ם להיות יהודית
 

אשרת

New member
גם שמאלנים ציונים!

הימין הקיצוני הם בהחלט תומכי טרור , ואפילו טרוריסטים, במיוחד אלה שיושבים בחברון...
 

master simon

New member
את רואה למה לא תיבחרו יותר?

מה זאת ההסתה הזאת?? טרוריסטים יש להרוג!!! אז את רוצה להרוג את מתיישבי חברון??? מה זאת השנאה הזאת??? את יודעת בכלל מה זה טרוריסט???
 

אשרת

New member
בתור אחת שעשת את השרות שלה

שם, אז כן , אני יודעת מהו טרוריסט ומאידך אני גם יודעת מה מתנחבלי חברון שווים! איזה פרדוקס מוזר- המנתחלים בוזזים , הורסים ושודדים רכוש פלסטיני ואת הצד הפלסטיני שמים בעוצר, במקום לטפל בחוליגנים שלנו! כן אני שונאת אותם, כמו שמרזל שונא אותי! צר לי, אני לא אוהבת ואפילו שונאת עבריינים ואלה שחיים בחברון - עבריינים הם. לא להרוג, אני רוצה או להשאיר אותם שם לבד ושיתסדרו בעצמם, הם רוצים לגבור בתוך אוכלוסיה גדולה מאוד שהיא עוניינת , סבבה , לא צריך בגלל זה לסכן את חיילי צה"ל המסכנים. או פשוט להעביר אותם לתוך הקו הירוק או לאזורים פחות מסוכנים ועויניים מחברון. מה רגע.
 

master simon

New member
אז אם ככה

מה שווה השלום הזה עם יהודים וערבים לא יכולים לחיות יחד? מדוע שערבים ישראלים יחיו פה בבטחה בעוד שכל יום רוצחים מישהו ב"התנחלויות"? מתנחבלים? זאת כבר הסתה את בתור יהודיה (נכון?) משווה אנשים יהודים למחבלים ורוצחי תינוקות??? את בכלל קולטת מה את עושה?
 

שינילה

New member
אתה רוצה שיהודים וערבים יחיו יחד?

בבקשה! ספח את כל השטחים (כולם!!!) הענק אזרחות ישראלית לכל תושבי יש"ע (בשבילך) הערבים (פלשתינאים) אפשר להם לבחור ולהיבחר לכנסת (שכבר לא תיקרא כנסת) למה כל המנהיגים והח"כים שאתה כל כך מעריץ לא תומכים בסיפוח כל השטחים? חשבת על זה פעם או פעמיים... אתה בעד המשך האדונות, יחסי כובש ונכבש, נאצל ונחות. מה קרה לדרום אפריקה, אתה זוכר?
 

master simon

New member
אני גם לא בעד סיפוח השטחים

אבל אני גם לא בעד מדינה פלסטינית במתכונתה הנוכחית (מדינת טרור) אני אומר שכמו שערבים חיים עם יהודים בחיפה מדוע שערבים לא יחיו עם יהודים בחברון, עזה וג'נין?
 

master simon

New member
שייפסק הטרור

אני הראשון שיסכים אבל כרגע הטרנספר הוא פיתרון יותר ריאלי
 

שינילה

New member
ניסית?

ניסית פעם ריבונות פלשתינאית? אבל יש פה נקודה חשובה ביותר ראויה לציון: master simon הימני מצהיר קבל עם ופורום מרצ שהוא מסכים לריבונות, שמשמעותה: מדינה פלשתינאית (ואפילו מוכן לגור בה), כשיפסק הטרור. מה יפסיק את הטרור (בעיית הביצה והתרנגולת)? ומי מחליט מתי הטרור מפסיק? טרנספר? עזוב - לא ריאלי ולא בטיח, מלבד אי מוסריותו. העם כבר שכח לגמרי מהמושג הזה. ולכן גם אין טעם בכלל להרחיב את הדיון ברעיון נלוז זה.
 
למעלה