ברק מדבר

master simon

New member
אני לא מסכים למדינה

לפחות לא במתכונת הנוכחית אף אחד לא רוצה פה עירק\אירן2 לידינו גם הריבונות היא בערבון מוגבל טרנספר הפליטים הוא רעיון ריאלי לחלוטין ולאט לאט העם מתפכח ומבין זאת
 
שינילה - ערבי ישראל אינם כבושים?

הכיבוש שלהם איננו אכזרי?! זוהי ארצם מולדתם בה נולדו ואתה יושב עליה ולא מאפשר לבני משפחתם להצטרף אליהם הם דורשים - ובצדק מבחינתם- שנכיר באדמה זו כי היא גם מולדתם והיה ולא נכיר בכך הם יפתחו גם גכן יום אחד באלימות היה רגוע לא היו יחסינאצל ונחות ערביי יו"ש נהנו מפריחה עצומה בעקבות השלטון ישראלי כדאי לך להרהר מדוע למרות זאת דוקא נגד ישראל פתחו באלימות ולא נגד שום כובש אחר
 

שינילה

New member
ערביי ישראל הם אזרחים ישראלים

אתה בעד סיפוח כל השטחים? מתן אזרחות, זכות בחירה ושוויון זכויות לערביי יש"ע (כלשונך, השטחים - כלשוני)? כבר עברתי מסכת זו עם master simon, עמיתך לימין. אם תענה לי: "טרנספר" - דע מראש, לא אשיב לך. אנא ראה תשובתי לעמיתך.
 
אז מובן לך שהם כבושים?

האם חושב אתה שאזרחות תפטור אותם מעימות בבא היום? ראה קישור http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2411875,00.html
 

שינילה

New member
כן, חושב אני שאזרחות תפטור אותם

מעימות בבוא היום, כשאחיהם בשטחים הכבושים ישתחררו מעול הכיבוש. למה לנו מותר לדאוג ליהודים בכל מקום נידח בעולם? רק יהודים אחים הם?
 
כמובן שגם להם מותר לדאוג לאחיהם

מוזר רק שעדין לא הבנת שגם הם כבושים היות להם אזרחות איננה מנה עובדה פעוטה זו כמו שהיא איננה משנה את העובדה שקרובי משפחתם לא יכולים לעלות ארצה כי הרי הנך נגד זכות השיבה כמו שאיננה משנה את העובדה כי הפקעת ארת אדמותיהם והקמת מול עיניהם ישובים על אדמותיהם ובתיהם ואפילו לא שלמת בעד זה כשיהיה לאחיהם מדינה ולהם לא זה יראה לך צודק?! ועוד הם יושבים על אדמתם בהם חיו כל השנים עד שבאת אתה מחו"ל והשטלת עליהם וכי מהומות אוקטובר או אלו ביפו הם בגלל המצב בשטחים? אם לא שמת לב אז תחת שלטון ישראל המצב בשטחים השתפר פלאים תחת שלטון עראפת הוא התדרדר פלאים - להזכירך מזה עשור הרשות ועראפת בראשה אחראים לאשר קורה בשטחים וכל אשר קורה שם הוא פרי מדיניותם - אז גם במדיניותם אנחנו אשמים?! בכך שבצעו לינצ בכל ישראלי שנכנס לשטחיהם ואיבדטו פרנסתם מישראלים - זו טאשמתנו?! וכי נזקים למעבידיהם בישראל כולל רציחתם ועקב כך איבוד פרנסה - זה גם אשמת ישראל?! ביחירה בטרור במקום בשולחן הדיונים - זו גם אשמת ישראל?! אופס זו כנראה אשמת החרדים בלבד רק לא שס יופי נחמה!
 

yeshgvul

New member
שקרן עם דם על הידיים. מוטב שישתוק

השחצנות שלו כבר עלתה ב 3,000 הרוגים בין הים והנהר. לא סתם הוספתי משהו לגביו בחתימה שלי.
 

yeshgvul

New member
אל תהיה כ"כ רדוד. זה משעמם

אינני מחבב את יאסר. אני תומך בשולה אלוני כראש ממשלת ישראל. או באילן גילאון, או בדובי חנין או בעוד הרבה אזרחים ישראלים, יהודים או ערבים, שמתאימים לתפקיד.
 

master simon

New member
יופי שביילין מגדיר עצמו כציוני

גם מוחמד דף יכול להגדיר עצמו כציוני זה אומר שהם ציוניים? תראה לי מישהו (מהימין) שאומר שביילין ציוני
 

yeshgvul

New member
תראה לי מישהו שאומר שאתה

מתדיין שקול, רהוט ומחכים.
 

Princess Grace

New member
בלה בלה בלה.

אין לך מיומניות של שיחה מתורבתת הא? ולפני שאתה מדבר על השמאל, תסתכל על אריק שרון שבאמצע מסיבת עיתונאים שנפתחה בגלל החשדות והחקירה במשטרה לגבי השחיתויות שלו, התחיל לדבר על השמאל והעבודה ומצנע.
 

master simon

New member
בלה בלה בלה בלה

גם לך אין מה להגיד? בדיוק בגלל זה נפלתם כי אין לכם מה להגיד אני מסתכל על אריק שרון בגאווה כי הוא ראש הממשלה של מדינת היהודים לא כמו הפלסתינים ששונאים אותו אריק שרון נבחר לראשות הממשלה למרות כל ההסתה שלכם
 

שינילה

New member
תראה לי מישהו שהחליט שהימין קובע

מי הוא ציוני. יחד עם חוק מי הוא יהודי תציעו חוק מי הוא ציוני אני מציע את הנוסח הבא: ציוני הוא רק תומך מפלגות כהניסטיות (כמו חרות), מפלגות טרנספר לשעבר (כמו האיחוד הלאומי), מפלגות התנחלות בשטחים כבושים (מפד"ל), מפלגות שחיתות (ליכוד), מפלגות השתמטות, סחיטה, כפייה והרבה ציונות (ש"ס ויהדות התורה) ומפלגות עולים בתנאי שהן בצד הנכון-צד ימין (ישראל בעליה). כל השאר הם אנטישמים, גזענים, שונאים, תומכי טרור.
 

master simon

New member
מפלגה שמוכנה ללכת

עם אנשים תומכי טרור (כמו מרצ שמוכנה לשבת עם המפלגות הערביות) לא ציונית מפלגת שחיתות? אם ככה העבודה נפסלה אוטומטית לפי טענתך מפלגת התנחלות בשטחים ה"כבושים"-שוב פסלת את מפלגת העבודה מפלגות טרנספר? מרצ ירדה מהפרק אז בעצם פסלת את כל השמאל
 

אשרת

New member
שים לב לשגיאלוי שכותב פה.

מי שמדבר על שנאה לאלה שלא מחזיקים בדעה שלו!!!! השנאה התחילה איתכם. באיזו חוצפה הוא קורה לחלק לא מבוטל מהעם שלו ערבים, כי הם לא מסכימים עם התפיסות הפשיסטיות שלו! גועל נפש.
ליכוד היא לא מפלגה מושחטת? את מי הצחקת. זאת מפלגה תחת חקירה יחד עם ש"ס. מר"צ הינה מפלגה ציונית על אפך וחמתך . זכותך לא להסכים איתך, אבל עד כמה שאני יודעת- לא אתה ולא אף אחד מאנשי הימין הקיצוני מחליטים מיהו ציוני ומיהו לא ציוני. אז קח את השנאה שלך למקום אחר. לא חובה להרוס כל חלקה טובה .
 

master simon

New member
אין לך בושה מה?

פאשיסטים? את קוראת ליהודים פאשיסטים?? את בכלל יודעת מה זה? את יהודיה? את בטוחה? יהודי לא יקרא ליהודי אחר בכינויים המזוויעים האלה את מדברת כמו ילדה בת 5
 

אשרת

New member
לי אין בושה? לאן שלך נעלמה?

האידיאולוגיה של הימין הקיצוני הינה פשיסטית מדרגה ראשונה , תרצה או לא תרצה. זה לא קשור לדת של האדם. עכשיו - יש לך משוואה מאוד נחמדה - משום שאיני תומכת בימין הקיצוני ובחוליגנים שבאים משם- אז איני יהודיה. טוב. שיבושם לך.
 
למעלה