ברק מדבר

שינילה

New member
מה איכפת לך? מבחינתו את לא

יהודיה. הוא יודע הכי טוב מי יהודי ומי ציוני. אני מתפלא שהוא טרם קבע שאנחנו גם לא בני אדם. האמת, אם יהודים וציונים כמוהו, לא כל כך רע להיות לא יהודי ולא ציוני. אנחנו בני אדם!
 

master simon

New member
איזה ימין קיצוני בראשך?

שרון הוא ימין קיצוני?? הימין הקיצוני היחידי שהיה פה הוצא מהחוק (כהנא) ואילו ארגוני השמאל הקיצוני (גוש "שלום" "שלום" עכשיו וכו') ממש לא הוצאו מהחוק את לא תומכת במדינת היהודים לכן את לא יהודיה
 

שינילה

New member
בסדר, בסדר, רק אתה יהודי, שרון הוא

לא ימין קיצוני והוא באמת לא רוצה אתכם - לא חרות (שגם העם לא רצה) ולא האיחוד הלאומי. יש לך,במקרה, תעודת הסמכה לקביעת יהדות? אותי כבר שיכנעת שאם אתה יהודי - אז אני לא! אבל אני בנאדם ואת זה לא תוכל לקחת ממני ומאף אחד ממשתתפי פורום זה, לא אתה ולא חבריך המתוסכלים. הגיע הזמן שתקימו לכם פורום מתוסכלים משלכם, ואני מבטיח שאנחנו לא נפריע לכם בו.
 

master simon

New member
בן אדם?

אדם שתומך בטרור וברצח הוא לא בן אדם מצטער לבשר לך את זה תבדקי קודם באיזה צד את של החמאס או של היהודים
 

שינילה

New member
יש לך הוכחה שאני תומך בטרור?

וברצח? אני, דרך אגב, גבר ("תבדקי", "את"). תמצא לי ציטוט אחד (אני אעזור לך - אתה יכול למצוא באחד משני פורומים מרצ או שינוי. באחרים מעולם לא השתתפתי) שבו הבעתי תמיכה בחמאס הנפשע או בטרור. אל תדאג, אני לא אתבע אותך דיבה, כי אתה לא שווה את זה. מתי תבין שאין חמאס או יהודים? יהודים זה לא צד אחד - יש מגוון דעות. אני חושב לטובת המדינה ולטובת אזרחיה בטוח לא פחות ממך. מותר וחשוב שיהיו דעות שונות, אבל לפסול ולהוציא אל מחוץ לכלל, ציבור גדול שחושב אחרת ממך? מותר ליהודים לחשוב שנסיגה משטחים או מהשטחים היא לטובת המדינה, מבלי שאתה מייד תקפוץ ותטיח בהם: "חמאס", "אינכם יהודים". זה לא לעניין ובטח שלא בפורום מרצ. תעשה את זה בפורום אנשי ימין זועמים ומתוסכלים. (אם לא תפעלו לפתוח אחד כזה, נראה לי שאני אפתח כזה בשבילכם).
 

Princess Grace

New member
תגיד, קוראים לך אלוהים במקרה?

אתה החלטת שאני לא ציונית. צחוקים, ודווקא אני חשבתי שאני כן... טוב נו נסלח לך, אולי באמת אתה חושב שקוראים לך אלוהים. הרי אתה ליכוניק לא? אתם חושבים שדעתכם היא הכי נכונה אבל שוכחים משהו אחד קטן, עדיין השמאל לא מת, הוא גוסס ומפרפר בפינת החדר, אבל לא מת, ואני רוצה להאמין שהוא עדיין כשיר לתת פייט לכל הפשיסטים והבורים בצורה שלא תיאמן פה, שהחליטו שכל הערבים גזענים, וטרוריסטים, וכל השמאליים שונאי ישראל. תירגע, וכדאי שלפני שאתה כותב משהו כמו "מרצ תומכת בטרנספר" תקרא את המצע שלה.
 

master simon

New member
כן מרצ תומכת בטרנספר

ליהודים את חושבת שהדעה שלך נכונה? אז איך תסבירי את זה שרק עוד איזה 200000 איש חושבים כמוך? איך תסבירי את זה שהדעות שלך לא ממש שונות מהדעות של החמאס והפלסתינים?
 

master simon

New member
כן מרצ תומכת בטרנספר

ליהודים את חושבת שהדעה שלך נכונה? אז איך תסבירי את זה שרק עוד איזה 200000 איש חושבים כמוך? איך תסבירי את זה שהדעות שלך לא ממש שונות מהדעות של החמאס והפלסתינים?
 

שינילה

New member
יש לך טעות גדולה

אריק שרון ומאות אלפים מבוחרי הליכוד חושבים כמו אשרת. מספר האנשים שחושבים כמוך לא מגיע אפילו לשש ספרות (וגם זה יותר מדי).
 

שינילה

New member
אם ציוני זה...

אם ציוני זה להשתלט על דירות ושטחים ששייכים לאחרים אז אני לא ציוני אם ציוני זה להרוס שדות של עובדי אדמה בגלל דתם ולאומיותם אז אני לא ציוני אם ציוני זה לאנוס נשים בנות עם אחר אז אני לא ציוני אם ציוני זה לקטוע רגליים של ראשי ערים אז אני לא ציוני אם ציוני זה להרוס בתים של חפים מפשע אז אני לא ציוני אם ציוני זה להפוך באסטות של עובדים פשוטים אז אני לא ציוני אם כל זה ציוני אז ציוני הוא לא אדם אם להיות ציוני זה לא להיות בנאדם אז אני בנאדם *כל הערה, תיקון והצעה לשורות נוספות תתקבל בברכה.
 

rubikon

New member
simon-חבל על הזמן שלך-ישגבול ודומיו

-עובדים כאן עבור משכורת-זו "עבודתם" -לא יעזרו כל טיעוניך -אנשים אלה ודומיהם-אינם בעלי הגיון יהודי ישראלי-הם משרתים נרצעים של הענין הפלשתינאי-ומצדיקים את כ ל - ט י ע ו נ י ה ם- ומעשיהם במלואם-ואין זה משנה מה יעשו- משכורתו כנראה משולמת בהתאם למספר המילים שהוא כותב-אנשים[?] אלה הם מארגני תנועת הסירובניקים המחליאה והבוגדנית-ומנסים להדביק עצמם למר'צ , למרות שזו אינה יודעת נפשה איך לדחות מעצמה את החלאות האלה-ומאחר וחלק מהציבור "קנה" את השתייכותם כביכול למר'צ-היא קיבלה לפחות חלק מהמכה בגללם. היהודים דוחים את הטיפוסים המפוקפקים האלה בשאת נפש ורואים בהם מוקצים מחמת מיאוס-מאקסמפלרים אלה יש פשוט להתעלם-לא לקרוא הודעותיהם הבוגדניות שיתבשלו במיץ של עצמם-חבל על זמנך.
 

yeshgvul

New member
ושוב "תלמידו" החוצפן של יעקב חזן

שמדבר בשם הרבי המת.
 

Asaf p

New member
פחחח

מה אתה חושב שתפקיד של ראש ממשלת ישראל זה כמו להיות חבר מועצה בעיריית אשדוד?? מאיפה הבאת את האנשים האלה? אף אחד מהם לא מתאים להיות ראש ממשלה, בטח שלא בימים אלו. ואני כותב את זה בלי שום קשר להשקפה אידאולוגית. אגב שים לב כמה אתה מטנף את מסך המחשב כבר חודשיים רצוף נגד שרון והימין, ואילו רק כאשר מישהו שואל אותך על יאסר עראפת אתה נזכר לכתוב רק ש"אינך מחבב" אותו.
 

yeshgvul

New member
פחחח זו לא תגובה לעניין

אני ישראלי ולכן אני עוסק קודם במה שקורה אצלי, כמו שרון. בוא ננקה את האורוות שלנו לפני שאנו מטיפים מוסר לפלסטינים.
 

Asaf p

New member
לאדם כמוך מגיעות תגובות כאלו

מילא שולה אלוני, הייתה שרה, הייתה יו"ר מפלגה בישראל, אבל אילן גילאון מתאים להיות ראש ממשלה? הפעם היחידה ששמעתי אותו זה לפני כמה חודשים בטלויזיה צורח באחת השביתות של העובדים. ומי זה בכלל דב הונין? שמעתי את שמו רק לפני כמה שבועות וגיליתי שהוא רץ לכנסת . לא כל אחד שמוצא חן מתאים להיות ראש ממשלה. צריך רקורד. צריך עשייה, צריך נסיון וצריך כוח פוליטי. לפחות תהיה רציני כלפי עצמך.
 

yeshgvul

New member
זה שאתה לא מכיר את אילן גילאון ואת

דוב חנין לא אומר שאינם ראויים. אם תתעקש על אנשים מוכרים, גם לא תהיה לי בעיה למצוא לך. גם שריד וביליין ראויים ביותר לתפקיד, בודאי ביחס לסחורה הנוכחית.
 

Asaf p

New member
זה לא קשור.

לא כל מי שמוצא חן יכול להיות ראש ממשלה. מה עשה אילן גילאון? היה חבר כנסת 4 שנים? חבר מועצה באשדוד? אתה היית נותן לו להיות ראש ממשלה עכשיו?
 

yeshgvul

New member
הכישורים של סבא אריק הם בעיקר

לירות בערבושים. לאילן גילאון יש השקפת עולם חברתית כלכלית ומדינית סדורה. לסבא אריק יש במקרה הטוב השקפה רק מדינית סדורה. מה המומחיות של סבא אריק בניהול מדינה? בכל פעם שקיבל לידיו תיק כמו תעשייה או תשתיות, הוא התמחה בעיקר בריכוז סמכויות וגרם לא מעט נזק, לדעתי. אם אתה מתעקש על מישהו עם רקע צבאי או מדיני, קח את עמי איילון, או שריד או ביילין. גם דן מרידור מתאים.
 
למעלה