בצעד נועז (אפילו אמיץ מאוד ) הזמנתי חופשת סקי בחברת תיירות

marceloros

New member
מנהל
נמתין לחוו"ד שלך


נחליט שהיא זו שתכריע לכאן או לכאן !
 

Maki869

New member
שמע- אם הם מפשלים

אני מצלם סרט קולנוע על זה
( כמובן כול עד זה באחריותם )
אני גם אמרתי להם את זה בטלפלון ( לא שבאמת איכפת שם למישהו מה אני אומר - העיקר שאני ישלם וזהו ) שאני לא הכי סגור על זה ושאני מאווווד סקפטי לגבי ההחלטה , ככה שהפנקס פתוח ויד רושמת!
 

marceloros

New member
מנהל
רק אל תהיה קטנוני

כמו אמרו לפני, בארגון עצמי אתה לא מתלונן על עצמך, אז לא להיתפס לקטנות
 

I Gabe

New member
אני חולק עליך בנקודה הזאת

הם מתימרים להיות אנשי מקצוע אז הציפיות מהם יותר גבוהות מאשר אם נניח חבר היה מארגן לי.
 

marceloros

New member
מנהל
אני אסביר

אני מצפה שגם בהזמנת חבילה תבדוק איזה מלון מוצע, מה מיקומו, מה ההמלצות עליו, תמונות שלו, גוגל מפס ועוד.
אני ממליץ וזה רק מניסיון, לשאול לגבי העברות האם זה ישיר או משותף לעוד 3 אתרים ומה הסדר...
&nbsp
קטנוני זה אומר שאם הרכבתי לבד וההסעה לקח לה שעה לצאת אני אגיד זה מה שהזמנתי. ואם זו חבילה אני אתחיל להתלונן בתביעות ופרסומים שליליים. משהו כזה.
&nbsp
 

I Gabe

New member
אני יודע בדיוק על מה אתה מדבר

בנסיעה הראשונה לקלאב מד, לקח להם 6.5 שעות להביא אותנו מנמה"ת של גרנובל לאלפ דואז, נסיעה של שעתיים גג. מזל שהי לנו קצת קיט קט שקנינו בדיוטי פרי כי אחרת הילד היה מתחיל לאכול את הריפוד של המושבים באוטובוס. בפעמיים שהייתי בלז ארק הנסיעה הייתה הרבה יותר קלה ומסודרת, באופן חלקי בזכות זה שהגעתי לא ביום ראשון והביאו אותנו במונית ולא באוטובוסים.נראה מה יהיה בשנה הבאה, הנסיעה יותר ארוכה ואין אופציה להגיע אלא בראשון.
 

Maki869

New member
מרסאלו- ברור שאני לא אחפש אותפ בקטנות

אבל כן להיות תקוע חצי יום בהסעה לאתר זה לא בא בחשבון
על טיסות שאיחרו אני לא יכול להגיד כלום
אבל נגיד שפתאום המלון שלי מלאה ומעבירים אותי מלון אחר או מזיזים לי את החופשה
זה לא היה קורה בהזמנה פרטית וכאן אני כבר אציין את הפשלאות ( בתקווה שהכול יהיה טודו בום
 

marceloros

New member
מנהל
הסיפור של גבי חריג

ועוד בקלאב מד.
אני לא זוכר אם הבנתי בסוף מה קרה שם.
&nbsp
קטנות אלו קטנות.
 

I Gabe

New member
גם לי לא ברור מה קרה

הגענו בצ'רטר של ארקיע - קלאב מד ביום ראשון. נחתנו בבוקר, שעה אידיאלית. כבר בניתי על זה שיש את אחר הצהריים לסיור התמצאות באתר. אבל איך שיצאנו לרחבה התחיל הבלגאן. היו נציגים שאמרו ללכת לכיוון אחד של האולם ואחרים לכיוון השני. שלחו את כל אלה שנוסעים לואל טורנס לדלפק של אלפ דואז וההיפך. בסוף לקחו אותנו לאוטובוסים וחיכינו שעתיים באוטובוס בחניון בנמה"ת. חשבתי שמחכים לעוד טיסה אבל לא. בשלב מסויים פשוט נסענו. אחר כך עצרנו וחיכו עוד כשעתיים בכפר קטן למרגלות ההר, לפני העליה לאלפ דואז. שאלנו אם אפשר ללכת לחפש משהו לאכול. אמרו לא-לא. לא להתרחק מהאוטובוסים. כי כשנוסעים לא סופרים. הנהג דיבר אנגלית מאד בסיסית ולא היה שום מלווה של הקלאב על שלושה אוטובוסים. רוב המטוס נסע לאלפ דואז... הועלתה סברה שהייתה תאונה בכביש והכביש סגור. לי יותר נראה שהנהגים עשו להם הפסקה לפטפט ולפוק שעות נוספות.
 

marceloros

New member
מנהל
חריג מאוד !

תמיד היו לי מלווים באוטובוס ובד"כ גם ישראלים
 

I Gabe

New member
מה אף אחד? אני רוצה לקנות טויוטה ולקבל פרארי?

איפה מזמינים כזה?
 

Maki869

New member
הכוונה לקנות משהו אחד ולקבל משהו אחר

התבלבלתי עם התיאור
זה היה אמור להיות דוגמא לרכב ממש חרא ביחס לטויוטה
 
יש דרך פשוטה למנוע את זה

לקחת חבילה מבוססת על טיסות סדירות ולא על צ'ארטרים. ויש כאלה.
 

I Gabe

New member
לדעתי זה לא "פאשלות קונות"

גם הסיפור עם הנהג וגם התנהגות "המלווה" כשחלית. לא התלוננת? אני הייתי מקים צעקה.
 
לא, לא התלוננתי לאף אחד


זה לא האופי שלי לקלקל לעצמי את המצב רוח. כאן היו אחרים באוטובוס שאמרו שהם יתקשרו לפינגווין וידברו איתם, אז דייני
לגבי המלווה, נו, שיהיה...

אם הייתי נתקל ברמאות ממש, או צפצוף מכוון, אולי הייתי עושה משהו, אבל הם משתדלים לפחות, זה גם משהו
בגלל זה אני גם לא מאמין ללכלוכים שאני שומע כאן על חברות אחרות. אנשים סתם נתפסים לאיזו קטנוניות ומתחילים להשמיץ. לכל חברה יש אחוז מסוים של טעויות ופשלות. אז השאלה את מי אתה שואל...

אני מה אכפת לי. יש לי כרגע מלון מוזמן במורזין עם ציון 9.4 בבוקינג. מה אני צריך יותר מזה בחיים?
 

Maki869

New member
אתה צריך גם שיהיה המווון שלג שאתה נמצא במלון הזה

 

I Gabe

New member
לא רוצה לקלקל לך אבל....

הייתי כמה פעמים במלונות כאלה ולא היה בהם שום דבר מיוחד. מצד שני ברומא אני נוהג ללון בשני בתי מלון מלון שאחד עם ציון 7.5 והשני 7.7 שהם ממש נהדרים. לי לפחות.
 

skiforce

New member
מבקר, אתה נחמד מדי לפינגוין. אלה מבחינתי פאשלות חמורות!!

נהגים שמקללים את הנוסעים יש לי פה במוניות השירות מנתבג וחזרה, שאני כמובן כבר לא משתמש בהן כי יש אוטובוס נפלא של אפיקים שגם עולה עשירית מהמחיר וגם נותן שירות אדיב ונעים. בשביל זה לנסוע לחו"ל?

מגיע לנו יותר.
 
למעלה