בצעד נועז (אפילו אמיץ מאוד ) הזמנתי חופשת סקי בחברת תיירות

moco10

New member
גם אני לא מבין. היית שם?

כי מדבריך נראה שבכלל לא.
כמו שכתבתי מקודם זו עיר קטנטנה אבל מקום גם יפה וגם כיפי לקצת שוטטות בערב, כמו כל מרכז תיירות אירופאי. הכי הפוך שיכול להיות לעזה ודלהי.
 

natyh

New member
אני בעד זכותך להביע את דעתך .

זהו פורום ציבורי פתוח וזכותך המלאה לחשוב אחרת, ממני .
עם זאת זכותי המלאה לא להבין איך קישרת בין לה וויה ובין מקום שנעים להסתובב בו תעלומה מבחינתי ....
זה לא אומר שאין באנדורה מקומות נחמדים ,ארקאליס למשל , אני מדבר על לה וויה !
 

moco10

New member
עד ההודעה האחרונה שלך, אתה לא הבעת שום דיעה בעיניין

אלא רק ירית הודעות לא ברורות.

אין לי מושג איפה היית בלה וויה, אני כמובן מתיחס למדרחוב הקניות וליד הגשר המואר.

שלא יהיו אי הבנות, העיר אינה אטרקציה תיירותית שצריך להתאמץ להגיע אליה, אבל כבילוי בערב בחופשת סקי זה אחלה מקום. בוודאי למי שרוצה לעשות קניות אבל גם סתם לשוטטות. הרבה פסלים מודרניים בעיר הזו.

 

Maki869

New member
ניתאי- הערה שלך התחילה

בזה שלה וואלה לא עיר...
אז היא כן עיר לכול דבר ועניין
זה שאתה לא מוצא בא משהו מעניין הוא נושא אחר לגמרי
אבל להגיד שזה לא עיר?!?!?
 
פינגווין נחמדים מאוד, אבל..


פינגווין היו נחמדים לאורך כל הדרך. כיוון שהזמנתי דרכם קלאב הכל כלול בצרפת, לא היה להם הרבה צ'אנס לפשל, רק הטיסות וההעברות. היו להם כמה פשלות קטנות, לא משהו רציני, אבל ביקשת לדעת...

- בדרך חזרה לשדה התעופה הנהג סטה מהדרך ועשה סיבוב גדול כדי לאסוף נהג אחר. (נסיעה של 3 שעות לקחה 4 שעות). בעיה נוספת - הנהג סירב לאורך כל הנסיעה לאפשר הפסקת פיפי, תוך שהוא צועק ומקלל את הנוסעים (היו משפחות עם ילדים שממש סבלו מזה).

- הזמנתי חופשה משבת עד שבת הרבה חודשים מראש, וזה היה שיקול חשוב בהזמנה שלי. חודש לפני החופשה הם דחו את החופשה לראשון עד ראשון ובשעות טיסה הרבה פחות נוחות. זה ממש דפק אותי מבחינת עבודה. הם כמובן איפשרו לבטל, וגם נתנו 50 הנחה על עגמת הנפש. אני מאמין שזו תקלה שלא באשמתם, אבל רק מציין...

- היה להם מלווה נחמד. אבל המלווה נעלם לכל השבוע והגיע רק לקראת סוף השבוע. לא שאני צריך מלווים, אבל כשקיבלתי קילקול קיבה בקלאב (הקאות, חום, סיוט!!!) וסימסתי לו תוך שאני חצי מת, אולי הוא יכול לעזור לי לחפש רופא... הוא רק הציע לי לשאול את המלון ולא ניסה לעזור.

עדיין, אני חושב שזו חברה טובה ואמינה (אני חושב כך גם לגבי חברות נוספות שנוהגים להשמיץ אותן כאן ולדעתי שלא בצדק)
 

Maki869

New member
כול נושא המלווים זה חרטה אחת גדולה

כמובן יש ויש
אבל לא יצא לי לשמוע עד פעם אחד שמלווה באמת מופיע או רואים אותו לאורך השבוע מלבד בזמן ההגעה ועזיבה
זה חברה שלא באמת נמצאים שם לעזור לך ( זה הרושם שאני מקבל מאז ששמעתי פעם ראשונה על המושג הזה "מלווה " ) אלה יותר לתפעל את החברה באתר מפכינה לוגיסטית.

לא אכפת לי לנסוע 4 שעות באוטבוס , אבל לא לעצור לפיפי לילדים
הייתי נותן לילד שלי להשתין לו על הראש תוך כדי שאני מחזיק את הילד מעליו
 

kubeb2112

New member
ניסיון מפינגויין ונושא המלווים

נסעתי שנה שעברה דרך פינגויין . הדבר היחיד שלא הלך כשורה הוא שבגלל שירד שלג נהג האוטובוס סירב לעלות עד המלון ונאלצנו לסחוב את הציוד והמזוודות כ-400 מטר בעליה חדה מאוד.
ואני מסכים עם ההצהרה שלך שהמלווה לא תרם שום דבר במהלך כל השהות. הלוואי עלי כזאת עבודה שבה אני עובד יום בשבוע וגולש את ה-6 האחרים בלי דאגות.
אפילו כששברתי את הכתף, הדבר היחיד שהוא אמר זה "תדאג שיהיה לך אישור רפואי לעלות למטוס".
לעומת זאת, שנה קודם טסתי עם אסקימוסקי. זאת הייתה העונה הראשונה שלהם בביזנס. השירות שקיבלתי לפני הטיסה היה אישי וטוב מאוד.
המלווה (בחורה) שהייתה איתנו , שזאת גם חופשתה הראשונה בתור מלווה, הייתה סופר נחמדה. ארגנה בערב הראשון מפגש להכרת העיירה. בערב אחר ארגנה יציאה לפאב או גלישה במזחלות שלג. וכל יום כתבה בקבוצה היכן היא הולכת לגלוש ואם מישהו רוצה להצטרף אליה.
בסך הכל, המנוסים שביננו, לא באמת צריכים מלווה. אבל זה נחמד לראות שיש מישהו שנמצא בסטנד ביי לעזור לך במקרה הצורך.
 

Maki869

New member
בדיוק כמו שאמרת

מי שכבר מנוסה ( וזה פעם שניה שלנו בסולדאו ) לא צריך את המלווה
אבל תמיד טוב לדעת שאם כבר נסעת ומצאים לך אחד כזה ( וזה גם העבודה שלו ) אז באמת שיעשה הכול כדי לעזור באת צרה
זה כמו לקנות ביטוח... לא באמת צריכים אותו עד שקורה משהו...
כול סוכני הנסיעות יודעים רק לדחוף כדי שתקנה, אבל השאלה האמיתית היא - מה קורה בשטח בזמן אמת?!?!
 

natyh

New member
שאלה מה הכונה מנוסה ומה הכונה צריך .

אני מכיר קצת את האתר בו אני גולש.
מכיר זאת אומרת שבחמישה שישה מסלולים מרכזיים אני יכול לגלוש גם כשהראות מוגבלת לשלושה מטרים בלבד .
פעם קרה מקרה באתר אחר .ומאז אני מתכונן לכל מסלול אחרת.
כבר הובלתי מקומיים במסלולי האתר במקרים כאלו ויותר מפעם אחת ,אז אני מכיר לא פעם שניה אלא קרוב יותר לפעם שביעית ובכל פעם יותר מתשעה עשרה ימים באתר אז מה ?
השנה נפצעתי מה למה איך לא משנה , אני מאד זהיר לא לוקח צאנסים לא עובר את היכולות שלי
זה לא אומר שאני יודע הכל ,וקיימים מקרים שלא התכוננתי אליהם והנה משהו קרה והסקי שאמור להשתחרר לא השתחרר כי גלשתי לאט מדי .
ועכשיו אני לא יכול ללכת אז מה עושים ?
צריך מלוה או לא ?
אני חוזר לשאלה מה הכונה מנוסה ?
אני רוכש ביטוח בדיוק עבור המקרים האלו. לא מכיר את המילה מנוסה ,
ביטוח אתגרי הרחבה לסקי איתור וחילוץ למה ?
כי אני צריך !
בדיוק אותו הדבר עם המושג מלוה .
גם בהסעות לחרמון יש מלוה ,אז מה לא צריך אותו ?
כבר הייתי פעם פעמיים בחרמון אז מה ?
לא צריך שהמלוה יקרא שמות יברר מי עלה לאוטובוס ,מי לא הגיע להסעה בחזרה ולמה ?
ובנסיעה לחול לא צריך שהמלוה יבדוק שהכל בסדר שהציוד מתאים שיש מיים חמים בחדרים ?
ועוד ?
זו העבודה המוגדרת שלו חלק מהחבילה שרוכשים ולכן אני לא מבין את המילה מנוסה .
בודאי שפעם שניה בסולדאו זה בהחלט מבחינתי לא בדיוק מישהו מנוסה .
אפשר להסתדר לבד ברור , צריך או לא צריך שאלה אחרת ,אם אתה לא חושב שאתה צריך אז למה רכשת חבילה ?
 
מלווה היה עשוי להיות חשוב גם למנוסים, אם הוא/היא היו אמינים

מהסיפורים פהמצטייר שזה חתיכת ישראבלוף המלווים האלה.

הדאגה העיקרית של כל הורה שיוצא לבד עם ילדים לסקי זה שהוא ייפצע. המלווה היה יכול להיות מאד שימושי במקרה כזה. אם באמת היה מלווה ולא רק בכאילו.
 

marceloros

New member
מנהל
לצערי אני כבר רואה פה שיטה?

גם אתה, גם הסיפור פה למטה.
עד עכשיו שמעתי רק דברים טובים, במיוחד בקייטנות שלהם חנוכה/פורים.
 

marceloros

New member
מנהל
בוא נגיד ששאלתי שאלה

זו האשמה חמורה "שיטה".
התכוונתי 2 סיפורים שונים של ביצוע מכירה, ואז שינויים של התנאים, זמן החופשה, טיסות.
אני לא נתקלתי בדבר כזה, אני גם לא כ"כ יכול להזיז ימי חופש מרגע שנקבעו לזמן מסויים, אז טוב שכך.
אני מאחל לך חופשה מהנה כמו רוב מה שסיפרו עליהם, אבל בזהירות יתר הייתי אומר תן לעצמך גמישות בימי היציאה והחזרה

לפחות הם גם פיצו במזומן ! בד"כ מציעים לך 50 יורו לחופשה הבאה כאשר השורה התחתונה היא "אני עם *** סיימתי".
 

Maki869

New member
לפי דעתי

חברה שלא יכולה להתחייב למה שהיא כבר מכרה ואנשים כבר שילמו את הכסף
או שתחזיר את הכסף ללקוח או שתפסיק להיות חברה ....
אף אחד מאיתנו לא הולך לקנות רכב נגיד מסוג טויוטה אבל בפועל מקבל פרארי
אז אותו דבר כאן
אבל הכוח שלנו הוא שיש לנו את הפייסבוק את הפורמים / בלוגים השונים שאולי לא גורמים לסגירת החברה
אבל מוציאים לה שם רע וזה כבר לא שווה להם רק 50 יורו פיצוי שהם מציעי ללקוח הנפגע
 
למעלה