בענין המלה "שמנה"
ראיתי פה מספר פעמים שנכתב שלמלה שמנה יש קונונטציות שליליות. יש העדפה למלאה, גדולה, ומילים אחרות. אני אישית מנסה ללכת נגד. לנסות להראות שלהגיד למישהי את שמנה זה כמו להגיד למישהי את רזה. זאת רק מילת תואר. מספר פעמים לא קטן קיבלתי, אפילו בעת עמידה בתחנת אוטובוס הערות מהחולפים במהירות על פני. להם לא הספקתי להגיב חוץ מאשר בהרמת אצבע, אבל אם היתה ניתנת לי ההזדמנות, כמו שניתנה לי בכמה הזדמנויות עניתי פשוט אתם רזים/גפרורים/משהו בסגנון. יש לי בן דוד בן 13, שבא לבקר אותי וכל הזמן שהוא נמצא (מספר ימים בד"כ) הוא קורא לי, לאחותו, לאמו ואביו, לאימי ולכל מי שרק הוא יכול - שמנים - ולא בחיבה. איתו זו הפעם היחידה שהמלה הזאת פגעה בי, כי אני אוהבת להיות שמנה המלה הזאת מתאימה לי ונוחה לי, ואם מקבלים אותה, היא לא יכולה לפגוע. אנשים פוגעים, לא מילים.
ראיתי פה מספר פעמים שנכתב שלמלה שמנה יש קונונטציות שליליות. יש העדפה למלאה, גדולה, ומילים אחרות. אני אישית מנסה ללכת נגד. לנסות להראות שלהגיד למישהי את שמנה זה כמו להגיד למישהי את רזה. זאת רק מילת תואר. מספר פעמים לא קטן קיבלתי, אפילו בעת עמידה בתחנת אוטובוס הערות מהחולפים במהירות על פני. להם לא הספקתי להגיב חוץ מאשר בהרמת אצבע, אבל אם היתה ניתנת לי ההזדמנות, כמו שניתנה לי בכמה הזדמנויות עניתי פשוט אתם רזים/גפרורים/משהו בסגנון. יש לי בן דוד בן 13, שבא לבקר אותי וכל הזמן שהוא נמצא (מספר ימים בד"כ) הוא קורא לי, לאחותו, לאמו ואביו, לאימי ולכל מי שרק הוא יכול - שמנים - ולא בחיבה. איתו זו הפעם היחידה שהמלה הזאת פגעה בי, כי אני אוהבת להיות שמנה המלה הזאת מתאימה לי ונוחה לי, ואם מקבלים אותה, היא לא יכולה לפגוע. אנשים פוגעים, לא מילים.