נועם הנסיכה
New member
בעיה!
התנשקתי עם הידיד הכי טוב שלי, בלי סיבה, זה היה נראה לי זורם ובמקום ונכון. אני לא לקחתי אתזה רציני מדי ומסתבר שהוא כן. אני באמת לא רוצה להרוס את הקשר לנו כידידים וגם לא מתחשק לי חבר. ואני כלכך מצטערת שלא עצרתי את עצמי. מה אני אמורה לעשות עכשיו?
התנשקתי עם הידיד הכי טוב שלי, בלי סיבה, זה היה נראה לי זורם ובמקום ונכון. אני לא לקחתי אתזה רציני מדי ומסתבר שהוא כן. אני באמת לא רוצה להרוס את הקשר לנו כידידים וגם לא מתחשק לי חבר. ואני כלכך מצטערת שלא עצרתי את עצמי. מה אני אמורה לעשות עכשיו?