בעיה!

בעיה!

התנשקתי עם הידיד הכי טוב שלי, בלי סיבה, זה היה נראה לי זורם ובמקום ונכון. אני לא לקחתי אתזה רציני מדי ומסתבר שהוא כן. אני באמת לא רוצה להרוס את הקשר לנו כידידים וגם לא מתחשק לי חבר. ואני כלכך מצטערת שלא עצרתי את עצמי. מה אני אמורה לעשות עכשיו?
 

DC400

New member
להתמוד עם הבעיה מולו כמו נסיכה אמיתית

להסביר לו ב5 דקות לאן פנייך מועדות ובזה סיימת. את סתם משחקת איתו משחקים ואז בוכה על זה ,תתמודדי עם מה שייצרת. ידידים אתם כבר לא - ואם התנשקת איתו אז יש לך משיכה פיזית אליו מה שמחזק את זה .
 
שלום

השתדלי לא ליצור מגע שלא מתוך אהבה. אל תתנשקי אתו שוב או משהו כזה, אלא השקיעי בו במגמה הרגשית: אמרי לו מלים טובות, עשי לו מעשים טובים. אז הידידות לא תהרס, ואולי פעם גם תהפוך לחברות.
 

yuli c

New member
אני גם חושבת ש...

לא מגיעים לנשיקה עם ידיד ככה סתם במקרה
עכשיו עצם זה שהגעם לנשיקה ושהוא לוקח את זה ברצינות זה כבר מראה שהיה שם משהו שהוא מעבר לידידות... מה עושים? מבהירים לידיד בדיוק מה שכתבת כאן ומקווים לטוב :) בכל מקרה, אם הוא לא נמצא במקום שלך זה קצת (הרבה) בעייתי להיות ידידים...
 

too addictive

New member
מבזק שהגיע זה עתה!

הידידות כבר נהרסה
את אמורה להסביר לו יפה שזה לא ילך לשום מקום ולהתרחק לזמן מה, עד שירגע לו, למרות שאני מאמינה שהיו לו רגשות כלפיך מזמזמזמן....
נו יאללה, כל תומכי ה"אין ידידות אפלטונית", זרמו, רק נסו לא ללכלכך את המסך מרוב התלהבות
 
תודה על העצות

אבל אל תחליטו ישר שהידידות נהרסה :) אמנם זה מה שקורה בדר"כ אבל למזלי נפלתי על בנאדם בוגר ושכנראה אני מספיק חשובה לו כדי שנעבור אתזה מבלי דרמות מיותרות.
 

DC400

New member
ניצלשתי!

אמרתי לך אמרתי לך! הו כן ! אמרתי לך! אין דבר כזה ! (שיט לכלכתי את המסך!) :)
 

professional CG

New member
חזרתי

מהשירותים אחרי שהקאתי על כל מה שקראתי. מתי תבינו אתן כאלה נאיביות.
 
תמיד יש מ'קרים יוצאי דופן

יש לי ידיד ששכבנו..פעם אחת..ווואלה..בגלל ששנינו אנשים בוגרים עד היום אנחנו מאוד קרובים והקשר שלנו יציב ותומך..אני משתפת אותו בהכל והוא אותי, ולא, הוא לא הומו...פשוט אנחנו אוהבים אחת את השני כמו חברים אפלטונים ואמיתיים אחד עם השניה.
 

professional CG

New member
חחחח

חחחחח מה שהרג אותי זה ה"אפלטונים" באת פה לחרטט בהגזמות לא עובד : )
 

RieM

New member
אם אותו ידיד

רואה אותך כשעשוע רגעי, אין ספק שהידידות ביניכם שרירה וקיימת ולו רק כדי לתת לו הזדמנות נוספת להשכיב אותך מתישהו. ואם הוא לא רואה אותך כשעשוע רגעי אלא כאשת חיקו הנצחית, גם אז הוא ינסה להשכיב אותך מתישהו. כל שאר הדיבורים לגבי ידידות אמיצה ועמוקה, אפלטונית בלבד וללא מגע יד אדם, זה הכל 'בלה בלה' שנועד לתרץ את חוסר המשיכה בין שני הצדדים. בכל מצב אחר, צד אחד מחכה לשעת כושר בכדי לצוד את השני.
 

מפתחSoul

New member
נפתרה הבעיה!

נפרץ פתח לקשר שאת לא מעוניינת בו ועתה את יודעת יפה מאד כי בעיני ה"ידיד" את בחורה פוטנציאלית לקשר והוא לא - משמע, זה הזמן לסיים את הקשר.....או!!!!!! להמשיך להתיידד איתו בתמימות ולהפוך אותו לשפוט שלך. הטרנד הכי חם כבר שנים... לשיקולך
 

מפתחSoul

New member
כל מקרה לגופו, כן?

כותבת ההודעה לא ציינה שהיא בזוגיות... סיפרה על מקרה קלאסי של עלק ידיד ועלק ידידה שמשחקים בידיד וידידה... אז מה, נשליך את המקרה הזה על כל ידידות באשר היא? להההה...
 

Rיקושט

New member
הממ, זה משנה?

ידידות היא קשר חברי ללא סקסי, נכון? זה משנה אם יש לה חבר או אין? לא. זה תמיד אותו הדבר, אחד מהצדדים משחק משחקי כח עם השני כאשר הכח של האחד הוא בעצם רגשות\משיכה שיש לשני אליו.
 
למעלה