בעיה!

מפתחSoul

New member
אני פשוט חושבת

שכשיש זוגיות, הסיכוי שידידות תתפתח למשהו רומנטי יורד. לא ל-0 אבל יורד. וזה שיש מלא מקרים של עלק-ידידות, גם ידוע. אני עדיין מאמינה במה שכתבתי איפשהו במעלה השירשור... יש סיבות למה אני רואה בדוד רק ידידות...אלא אם כן אני לא כנה עם עצמי\לא מודעת. הרעיון הוא שזה קיים. לא נפוץ, אבל קיים (לדעתי).
 

Rיקושט

New member
נכון, אני סתם משתעשע

עם הידידות שלי, יולי ומפתח.
 
למעלה