אני פשוט חושבת
שכשיש זוגיות, הסיכוי שידידות תתפתח למשהו רומנטי יורד. לא ל-0 אבל יורד. וזה שיש מלא מקרים של עלק-ידידות, גם ידוע. אני עדיין מאמינה במה שכתבתי איפשהו במעלה השירשור... יש סיבות למה אני רואה בדוד רק ידידות...אלא אם כן אני לא כנה עם עצמי\לא מודעת. הרעיון הוא שזה קיים. לא נפוץ, אבל קיים (לדעתי).
שכשיש זוגיות, הסיכוי שידידות תתפתח למשהו רומנטי יורד. לא ל-0 אבל יורד. וזה שיש מלא מקרים של עלק-ידידות, גם ידוע. אני עדיין מאמינה במה שכתבתי איפשהו במעלה השירשור... יש סיבות למה אני רואה בדוד רק ידידות...אלא אם כן אני לא כנה עם עצמי\לא מודעת. הרעיון הוא שזה קיים. לא נפוץ, אבל קיים (לדעתי).