בסופו של דבר נשב על שולחן המו``ם...

resh0

New member
בסופו של דבר נשב על שולחן המו``ם...

שמאלני ישראל דואגים להזכיר זאת שוב ושוב וכך מנסים הם להוריד מערכה של האופציה הצבאית. מדוע אינכם פונים אל ``שוחר השלום`` שמנגד ואומרים לו את אותם הדברים??? אם הוא יודע שבסוף נחזור לשולחן המו``ם, מדוע הוא ממשיך להפעיל ללא הרף את האופציה הצבאית??? העניין פשוט וכו-לם יודעים את זה: ערפאת בחר באופציה הצבאית (טרור) כאסטרטגיה נבחרת כדי להשיג השגים מדיניים, עד להשמדת מדינת ישראל. ועל פועלו זה רצים מפוררי החברה בישראל לנשק את זקנו של הרוצח!!! אם אתם כל-כך מכבדים את מי שנוקט באסטרטגיה הזאת, אז עליכם לכבד גם את ממשלת ישראל כאשר תאמץ לעצמה את האופציה הזאת... הצעתי היא שתפנו לערפאת ותציעו לו עיסקה פשוטה: הפסקת אש בתמורה להפסקת אש. אם לא יסכים לעסקה כזאת (והוא לא), מה תהיה מסקנתכם???? היש שמאלני אחד כנה בפורום הזה שיעול לענות עניינית לשאלה זאת?
 

resh0

New member
זאת תשובה כנה, אבל לשאלה אחרת...

אתה אומר שאם ערפאת לא יסכים לנוסחה ``הפסקת אש בתמורה להפסקת אש``, מסקנתך היא שיש לפנות את כל אדמות המולדת ולטרנספר את היהודים/ישראלים משם. עמדתך ברורה אך ה``רעש`` שאתה עושה גדול לאין ערוך ממספר התומכים לאידיאולוגיה הזאת.
 
כל הזמן אתה מחכה למה יגיד ערפאת?

הגם שאני בעמדת מיעוט מזהירה - להזכירך, העמדות הכהניסטיות שלך הן לא במיעוט לא פחות קטן. ועל כך אמרו חז``ל: אל יתהלל חוגר כמפתח!
 

resh0

New member
אין שמאלני אחד כנה!!!!!!!!!!!

כשאני בוחן אפשרות עיסקית, אני בהחלט שמתחשב בתכונותיו של זה שאני הולך לחתום מולו. אם הוא נראה לי מפוקפק, אני מעדיף שלא לחתום על העיסקה!!! האם אתה נוהג באופן שונה??? הדברים מקצינים כאשר ברור לך שזה שעומד לחתום איתך על ההסכם, כבר היפר מולך הסכמים בעבר... לא ענית לשאלתי הפשוטה. מה רע בהצעה??? הפסקת אש בתמורה להפסקת אש. מדוע ערפאת דוחה את ההצעה הנדיבה הזאת? אתה יכול לענות??? יש מישהו אחר שיכול???
 

resh0

New member
אתה הוא זה שצריך להתייאש!

כמה תומכים יש בעמדתך?? 1? אולי 2 ... אנחנו מעדיפים להלחם בטרור מאשר להכנע לטרור. עידן התבוסתנות הסתיים.
 
ממה אני אמור להתיאש?

הרי אני אומר שאם לא ניסוג מרצון בראש מורם, נצטרך לברוח מהשטחים עם הזנב בין הרגליים - בשביל זה לא צריך תומכים, זה יבוא לבד!
 

resh0

New member
דעותיך התבוסתניות הן רק דעותיך!

אולי של עוד תומך אחד או שניים. הנבואה שלך לא הגיונית, לא מבוססת ואין לה תקדים. עמנו לא יוותר על אדמתו!!! עמנו יילחם על אדמתו. ככל העמים. זכותך לרצות לצאת דופן...
 
מי יוצא דופן.....ידידי?

עד היום חשבתי שאתה צודק - אך כדאי לך לראות את הסקר של היום! בקישור הבא: H-(
 

resh0

New member
בוודאי שרוב העם בעד הפרדה!!!

גם אני!!! העם תמך בהפרדה עוד בימים שברק היה מועמד לראשות הממשלה ואז אמר באחד מהמשפטים היחידים בתחום המדיני שאותם אמר טרם בחירתו: ``הפרדה פיזית! אנחנו פה, הם שם``. אלא מה: שאתה וקומץ קיצונים בשמאל רואה בפרדה כהפרדות מהאדמה ואילו רובו המכריע של הציבור מבין את ההפרדה כהפרדה בין העמים!!! כלומר: לאחר יסוכם קו ההפרדה, ערבים/פלשתינים - ל``שם`` , ישראלים/יהודים - ל``פה``. ``אנחנו פה, הם שם``, ``הפרדה פיזית`` טוטאלית. לידיעתך: אילו היית קורא את מצע מולדת, היית רואה כי ההבדל בין גישה זאת לבין גישתה של מולדת, לא מסתכם בהבטים מוסריים! אלא מסתכם במתווה הקו בו תהיה ההפרדה הפיזית. בלי הפרדה פיזית לעולם לא יהיה שלום! בלי תהליך של טרנספר, לא ניתן לבצע הפרדה פיזית.
 
אין לי שליטה על ההזיות שלך....ידידי

רוב העם מבין שהפרדה פירושה נסיגה לגבולות אחרים מאלה שאנו נמצאים בהם היום - כל סיפורי הסבתא שאתה מספר לא ישנו עובדה זו! (-:
 

resh0

New member
גבולות אחרים בוודאי! אבל גם שינוי

דמוגרפי! הם, הפלשתינים/ערבים - שם . אנחנו, היהודים/ישראלים - פה. זה הפרוש ל``הפרדה פיזית``. זה בדיוק מה שרובו המכריע של העם רוצה. אילו רצה את מה שאתה חושב, ברק היה זה שמביס את שרון באותו היחס של סקר... ואולי שינויים דראמטיים התרחשו בעמדות הציבור??? תהיה רציני. אם הפרדה, אז הפרדה פיזית מלאה!!! אם טרנספר של יהודים/ישראלים, אז טרנספר מקביל של ערבים/פלשתינים. פשוט.
 
איך אתה יודע.....אבו-ענטר?

כשנוריד את ההתנחבלויות אתה תראה שאפשר לסגור את הגבול הרמטית - אין יוצא ואין בא!
 

שרוף

New member
לצערי אתה משחית דבריך לריק

אף שמאלני לא יכול לענות על שאלה פשוטה חכמה ונבונה זו. השמאלני המצוי קם בבוקר ומאשים את עצמו שהוא בכלל חי. בצהרים הוא חייב להלקות את עצמו וכל הסובבים אותו שהאדמה עליה הוא דורך נאנקת תחת כובד רגלו הכובשת אותה. בערב הוא לוקח פרוזאק כדי לקום למחרת בבוקר ולהמשיך בדרכו. מין סיזיפוס מורני שכזה.
 

resh0

New member
עלינו לעזור לאחינו בשעתם הקשה...

ישנם כאלו שעדיין לא נגמלו מהטיפה המרה ששמה תבוסתנות. אבל הם אחינו וחובה עלינו להתאמץ ולעזור להם. אם ישארו כאלו ``מקרים אבודים``, עדיין נוכל להשתמש בהם כאשר תפרוצנה מחדש ההתפרעויות של פלשתינאי ישראל. במקום לשלוח את צבאנו ה``אכזרי``, נשלח אותם אל מול ``שוחרי השלום`` המתפרעים... הם ידברו אליהם דברי שלום והכל יירגע במהירות...
 
ראית,איך ``שמאלני-שנקין``..

נבהלו מהמהומות שהיו ביפו,בזמנו ? כמעט שעלו על המטוס שהתרסק אתמול בחוף תל-ברוך.. מזל שלא היה מקום מרק.
 
למעלה