בסופו של דבר נשב על שולחן המו``ם...

resh0

New member
ומה קרה ב``שיעור המולדת`` של

ילדים פלשתינים בפארק הירקון? זוכר??? אלפים של ילדים פלשתינאים שהגיעו בעשרות אוטובוסים גדשו ללא אישור את פארק הירקון. מטרת הטיול החינוכי היה שיעור מולדת! להראות לילדים מדוע כדאי להם להלחם למען עתיד טוב יותר... הגיעו כמה מטיילים שינקינאים עם כלביהם לטיול ו...אבוי!!! חיש מיהרו להתקשר למשטרה וזאת גרשה את הילדים... זה קרה לפני כ- 10 חודשים... ידידי, כאשר זה מגיע אליהם, גם הם נבהלים!!!!! אבל להבדיל מאיתנו שרואים את המציאות לפני המכה, הם מעדיפים לחוות את המכה! כאשר יחלו ליפול קטיושות על כפר-סבא, אז...
 

אלי.

New member
אם כבר שאלת, אז ניישב איזה קונפליקט

מבלי להתייחס ישירות לשאלה (הרטורית, אז מה כבר יש לענות), אשאל שאלה מתבקשת: אתה שואל - `מדוע אינכם פונים אל ``שוחר השלום`` שמנגד, ואומרים לו ...`; ובמציאות - 4 ח``כים (ואחד לשעבר וכנראה גם בעתיד) נפגשו עם הנ``ל, והקשו עליו בדיוק עם השאלות הללו (ראה תמצית ב-`ידיעות`). אז ראשית - הם כנראה עושים את מה שאתה מטיף לו ברטוריקה שלך. ומצד שני, כשהם עושים את מה שאתה מטיף לו - הפ סופגים קיתונות של קללות ונאצות מבאי הפורום הזה (כדוגמא). אז מה בדיוק אתה רוצה מהם ? אתה יכול להיות קצת יותר ממוקד, או שאתה מחפש להתמקצע בהשמצות ללא תכלית, ובהצהרות ריקות מתוכן של ``תם עידן התבוסתנות`` ?
 

resh0

New member
תדייק בעובדות ואז ניישב קונפליקט!

4 הח``כים בהחלט שלא באו אל ערפאת לשאול אותו את השאלה הזאת. אם זה כל שרצו לעשות, יכלו לעשות זאת בטלפון... הם רצו לעשות יותר ואף הצהירו כי ישראל צריכה לקבל את שנכתב בדו``ח וועדת מיצ`ל - הפסקת אש בתמורה להפסקת ההתנחלויות. אבל ערפאת ענה בדיוק לשאלה ומזה אתה מתחמק! הוא אמר כי בתמורה להפסקת ההתנחלות, מוכן הוא להפחית את האש... מה שהם עשו זה לבזבז את התקציב שהציבור נתן להם עקב היותם ח``כים, לשם נסיון להופיע בתקשורת ולהראות ש``השמאל עוד קיים``... למרות שכו-לם יודעים שהוא לא קיים. לא השמצתי!!! גם לא קיללתי. פשוט לא נמצא האמיץ (כולל אתה) שיבוא ויענה על השאלה הבאה: מה אתה לומד מכך שערפאת אינו מסכים לנוסחה: ``הפסקת אש בתמורה להפסקת אש``? לדעתי השורה התחתונה של כל תשובה ונימוקיה, צריכה להיות אחת מהשתיים: 1. מזה אני למד שערפאת הוא פרטנר אמיתי לשלום. 2. מזה אני למד כי ערפאת הוא פרטנר למלחמה. אם אני טועה, אז מהי ``השורה התחתונה`` של תשובתך???
 

אלי.

New member
נתחיל מהסוף - אתה טועה.

4 הח``כים באו, מצידי, בכדי לרקוד הורה בצוותא עם ערפאת, ולעשן נרגילה עם האח החורג של הסבתא של דחלאן - זה לא מעניין אותי, כמו שלא מעניינים אותי צבעי החולצות שהם לבשו לפגישה הזו. את השאלות שהזכרתי הם שאלו, וקיבלו תשובות מלאות/חלקיות/מתחמקות. אבל הם שאלו. יש בזה פסול ? מעבר לזה, אני אף פעם לא טענתי שערפאת פרטנר לשלום - מבחינתי, אם אתה יכול - חסל אותו עכשיו. רק אותו. הוא לא שולט בשטח, ואין מה לעשות איתו. ואז ניתן יהיה סוף סוף למסור 95% מהשטחים למישהו שגם יקבל אותם, ונשארנו רק עם 5% מהבעיה. אני מאמין שגם את 5 האחוזים שיוותרו נפתור מהר מאד.
 

resh0

New member
למה מי מת???

כולה ערפאת... זאת סיבה למסור לפלשתינים שטחים ממולדתנו??? שכח מזה, זה לא קרה וגם לא יקרה!!!! דרך אגב: זוכר מה היו תוצאות הבחירות??? מעניין מדוע לא הלכו אותם החכ``ים לפגוד ולעשן נרגילה עם יגאל עמיר... יש בזה פסול??? תפסיק לקשקש!
 

אלי.

New member
נדמה לי שאתה חייב מצפן, ודחוף.

כי אתה מאבד את זה, לאט לאט ... אתה מטיף למלחמה, אבל לא לפתרון המשבר. אין בעיה, אבל לפחות תהיה רציני וכן בכדי להודות בזה. אין לך פתרון לבעיה, אז אתה כמו החבר`ה על המצדה - בוא נלחם. בטוח שנפסיד (לא פיזית - מדינית), אבל לפחות נלחם. איזה כיף להילחם - לזה נועדנו, לא ? וגם בהודעה זו, כמו כל יתר הודעותיך, אתה בבעיה התמידית שלך עם העובדות - והפעם בעניין מסירת שטחים. ``אף שעל``. ההגדרות שלך למולדת נקבעות כנראה על פי הנוחות שלך והצרכים הנקודתיים שלך, אחרת אי אפשר להבין איך לא החזרנו שטחים אף פעם. אבל שוב - אם זה מרגיע אותך - נמשיך בקו הזה - לא מסרנו אף פעם שטחים. אתה צודק. כמו תמיד. אגב - מה היו תוצאות הבחירות, ספר לי ? אם אני זוכר, בראש הממשלה יושב איזה תבוסתן, לא ? אחד שלא מזמן יצאת בהצהרה ש``לעם נמאס ממנו``, וחייבים להחליף אותו, מן הסתם באדון נתניהו, תרופת הפלאים לכל מכאוב ימני. אז מי באמת ניצח בבחירות האחרונות ? ואחרון, לגבי הקשקושים: כל הדיעות שלי הן קשקוש אחד גדול, אבל קח בחשבון שאתה ודיעותיך הנכם מיעוט זניח בעם, משהו כמו 3%, ותצטרך עוד הרבה שנים להתמודד עם הקשקושים הללו שלי, שבהם מחזיק רוב העם. ככה זה בדמוקרטיה, ונראה שהימין הקיצוני שלך כבר ניצל את כל גלגלי ההצלה שלו בנסיון לגבור עליה. למעשה, הגלגל האחרון נוצל בנובמבר 95.
 

אבו-דני

New member
אלי ואני לתומי חשבתי שהמאבק אינו...

אלי אני לתומי כל הזמן חשבתי שהמאבק כאן הוא לא בין חמולת הימין מול חמולת השמאל, אלא על קיומו של העם היהודי (הוילה) בגו`נגל הערבי... מול הפראים האלה היש לך צעד של שלום, ולא חשוב מהו, מהו אותו צעד מסויים שיספק את הפראים לחלוטין? ספר לי ואספר לכל עם ישראל שמשתוקק לדעת.....
 

אלי.

New member
יש לך טעות בסיסית בתזה.

כי שום דבר לא יספק את הפראים שבינם לבינם אנחנו חיים. תמיד הם יהיו אויבנו, ותמיד ישאפו שניעלם. בדיוק כמו שאנחנו שואפים כלפיהם. מה שאנחנו צריכים זה לספק את עצמנו. אני מספיק ברור ? ועכשיו רק נשאלת השאלה - האם אנחנו מחפשים להיות צודקים, או להיות חכמים. אני מחפש להיות חכם - ע``י הגעה למצב שבו אני, בתפיסה הבינלאומית - לא נתפס כתוקפן. כרגע אני יושב על שטחים שלפי התפיסה הבינלאומית - הם כבושים. לכן - מה שאעשה, איך שאעשה, כמה שאעשה - אני כובש תוקפן, שרוצח נשים ותינוקות. יותר מזה - גם כשאני הורג אנשים חמושים - אני ``משתמש בכח מוגזם, וגורם להסלמה מיותרת``, לפי הידידה היחידה שיש לנו בעולם. אני מניח שתסכים שזה המצב הבינלאומי כעת. לפחות על זה אין ויכוח. ברגע שאני נסוג לשטחים שהם שלי (בתקופה העכשווית, לא בהסטוריה של האינדיאנים וההונים) - יש לי את מלוא הלגיטימציה להרוג במי שהורג בי, מבלי שיעשו לי כל פעם את חשבון הטף ההרוג. לפיכך - נסוגים לקו הירוק, עם הסכמי פרוז וכח רב-לאומי באמצע, ומגיעים למצב אידאלי, כמו המצב בינינו ובין מצרים.
 

אבו-דני

New member
טיעון לכאורה נכון.אך..אענה לך מחר

הטיעון הזה נכון בחלקו ועל כן יושם בלבנון כך שאילו הסורים יכו בנו תהה לנו לגיטימציה להחזיר אותם ל.. תקופת האבן... מחר אמשיך
 

resh0

New member
תנסה להיות המצפן. אבל תהיה פתוח...

כי אולי אתה תגלה צפון חדש, כמו זה שגילה השמאל הקיצוני כאשר יתברר לו שהעם מרוחק מאוד מעמדותיו. אני לא צריך להטיף למלחמה כי יש כבר מלחמה! מלחמה היא הדרך היחידה לפתרון המשבר הזה ותתפלא!!! כל הפתרונות של המשברים בהסטוריה באו על פתרונם לאחר מלחמה... אני מודה בזה ולא מתבייש! או מלחמה ויצירת מציאות חדשה שתאפשר תהליך של הפרדה פיזית טוטאלית, או שנשכח מחלום השלום. את ההצעות שלי לתפרון הבעיה כבר ציינתי לא אחת בהודעותי אבל בקיצור אומר כי הוא מבוסס על ההכרה בעובדה שללא הפרדה טוטאלית לא יתכן מצב של שלום. ``הפרדה פיזית! אנחנו פה, הם שם``. ישראלים/יהודים לפה, ערבים/פלשתינים לשם. מלחמה תביא אחריה את הצדדים למו``ם מחודש, כאשר כל שישאר זה לקבוע היכן יעבור קו ההפרדה בתנאי שיסוכמו התנאים של ה``טרנספר דו-צדדי בהסכמה``. בקיצור עליך להבין: כדי להשיג שלום צריך לבחור אחת מהאופציות: להלחם או להכנע. ערפאת כבר קבע עבורך, אם תרצה או לא תרצה, שאין ``באמצע``. על-כך בדיוק נתן העם את תשובתו בבחירות ובגדול!!! טען השמאל ובצדק, כי למועמד הימין ``אין דרך``. שים לב למה שקרה!!!! בעם בחר ב``לא דרך``, כלומר בחר בבלתי מודע!!! רק לא לבחור ב``דרך`` שלכם, השמאל הקיצוני בראשות ברק. אין הוכחה טובה יותר מזאת שיש בה כדי להראות עד כמה האידיאולוגיה של השמאל סיימה את תפקידה בימנו. הימים שבהם סברה ממשלה בישראל כי הדרך לשלום עוברת דרך הכניעה לטרור, נ ס ת י מ ו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! נכון שנתנו את אמוננו בשרון, למרות שלא ציין מפורשות את כוונותיו, אבל יש לנו תקווה כי יעשה את מה שנכון לעשות. דעתי אז ודעתי גם היום מאוד פשוטה: ראש ממשלה חייב!!!, חייב לעשות ככל יכולתו כדי להביא להווצרותו של מצב של שלום עבור אזרחי המדינה. אם זה לא יתכן בהסכם שפוי, אז יש לעשות זאת בדרך כוח הזרוע (כל עוד ישנו כזה). בנתיים נראה כי שרון ניסה את הדרך הראשונה ומשנוכח לדעת כי אין סיכוי להגיע להסכם מדיני שפוי, פונה הוא כעת לפתרון כוח הזרוע בהדרגה. אם לא יצליח מכיוון שלא הורה לצה``ל לעשות זאת, נוריד אותו כפי שהורדנו את קודמו. נחליף אותו אך ורק באחד שיתחייב כי לא ינוח עד שיביא למיגורו של יצר האלימות הפלשתיני. זה לא חייב להיות נתניהו, כי הוא עוד לא יתחייב לכך. ``חברה על המצדה``... באמת! תחשוב טוב!!! כיצד היתה נוהגת כל מדינה אחרת לו היתה מותקפת באופן בו אנחנו מותקפים??? הייתה אומר עליהם ``חבר`ה על המצדה``? אתמול בעיתון הארץ ראיתי כתבה על-פיה שר החוץ הבריטי ביקש הבהרות מסילבן שלום מדוע לא מועברים הכספים לראשות הפלשתינית. סילוון שלום ענה לו: ``כיצד אתה היית נוהג לו התבקשת להעביר כספים לIRA ? כמובן שאותו שר החוץ לא ענה לשאלה....
 
למעלה