במסגרת תואר שני
בחוג להיסטוריה, יש לנו קורס שנקרא "ויכוח היסטוריונים" ובו פעם בשבועיים נפגשים שני היסטוריונים ודנים בסוגיה כלשהי. בשבוע שעבר קיבלנו את הסילבוס, ובו אף היסטוריונית או נושא שקשור למגדר, נשים וכו... מילא זה... אחד ההיסטוריונים הבכירים בחוג אמר במילים אלה או אחרות שאם מבקשים להוכיח השנשים הושפלו ומוכיחים את זה, זו לא היסטוריה כי היסטוריה היא שאלת השאלה מראש בלי לדעת את התשובה עליה. ובכלל מחקר פמיניסטי זה מחקר בו התשובות ידועות מראש. כמו כן, זה לא מפתיע שהומוסקסואל מוצא יחסים הומוסקסואליים במקומות שלא היו. אחר כך הוא המשיך עם משהו בסגנון "אבל כמה מחבריי הטובים הם..."
בחוג להיסטוריה, יש לנו קורס שנקרא "ויכוח היסטוריונים" ובו פעם בשבועיים נפגשים שני היסטוריונים ודנים בסוגיה כלשהי. בשבוע שעבר קיבלנו את הסילבוס, ובו אף היסטוריונית או נושא שקשור למגדר, נשים וכו... מילא זה... אחד ההיסטוריונים הבכירים בחוג אמר במילים אלה או אחרות שאם מבקשים להוכיח השנשים הושפלו ומוכיחים את זה, זו לא היסטוריה כי היסטוריה היא שאלת השאלה מראש בלי לדעת את התשובה עליה. ובכלל מחקר פמיניסטי זה מחקר בו התשובות ידועות מראש. כמו כן, זה לא מפתיע שהומוסקסואל מוצא יחסים הומוסקסואליים במקומות שלא היו. אחר כך הוא המשיך עם משהו בסגנון "אבל כמה מחבריי הטובים הם..."