Ultra Spidey
New member
בלגן מאורגן
ניסיתי להוסיף TONESTACK לרובי, אבל חוץ מלהוריד משמעותית את הווליום, לא היה לו כל אפקט. ועוד השתמשתי בDuncan Tonestack Calculator כדי למצוא את השילוב הטוב ביותר בשבילי.. אולי צריך לשים לו פרהאמפ, או שאולי זה בגלל שאין לרובי באפר. קופסאת המתכת בצד ימין היא הפדאל ווליום של ערן.. עם סוויץ' TOGGLE במקום STOMP, עד שיגיע המשלוח.
ניסיתי להוסיף TONESTACK לרובי, אבל חוץ מלהוריד משמעותית את הווליום, לא היה לו כל אפקט. ועוד השתמשתי בDuncan Tonestack Calculator כדי למצוא את השילוב הטוב ביותר בשבילי.. אולי צריך לשים לו פרהאמפ, או שאולי זה בגלל שאין לרובי באפר. קופסאת המתכת בצד ימין היא הפדאל ווליום של ערן.. עם סוויץ' TOGGLE במקום STOMP, עד שיגיע המשלוח.