נתנאל 123456
New member
איש מאוד עשיר יכול גם לחיות בצניעות יש לא מעט כאלו
סבי גר בית צנוע : איש שנראה מאוד פשוט : אבל הכוח שיש לו והקשרים שלו בחברה לא קונים בכסף.
וגם כסף לא חסר לו זה בטוח : לפי דעתי עושר זה דבר נחמד, אני לא מתרשם מזה ,אולי כי יש לי משפחה
ענפה שחלקם הם אנשים שנמצאים בעשירון העליון ברמה העולמית : אותי זה לא מעסיק הכסף, יש לי
במשפחה אנשים עשרים כקורח, ברמה הכספית הגבוהה ביותר מבחינה עולמית, זה אולי קצת מגניב
בהתחלה לגלות : אבל בסופו של דבר כסף זה נחמד ולא יותר, אותי חינכו להיות צנוע אנחנו אנשים
פשוטים: הולכים רגיל, מתנהגים באופן רגיל, אנשים רגלים ללא קשר למעמד- ליחוס וכולי, אבל לגופו
של עניין הגישה שלך היא נכונה, אבל זה כמו שאמרת צריך לבוא מהבית, שאדם גר בסביבה עשירה
הוא מרגיש שייך לאותם אנשים במעמד שלו ,וכן בעצם מתחיל העניין של הרחקה בין האנשים הרגילים
לבין העשירים, כי אותם עשירים/ משכלים מאוד/ מעמד גבוהה רואה באותם פשוטי עם אנשים פחות
טובים מהם, גם אם זה בלוי ואם גם אם זה כלפי חוץ, בעני צריך ערבב בין הילדים מכל מעמדות דתות
צבעים/ גזע/ דעה ואז היה טוב
סבי גר בית צנוע : איש שנראה מאוד פשוט : אבל הכוח שיש לו והקשרים שלו בחברה לא קונים בכסף.
וגם כסף לא חסר לו זה בטוח : לפי דעתי עושר זה דבר נחמד, אני לא מתרשם מזה ,אולי כי יש לי משפחה
ענפה שחלקם הם אנשים שנמצאים בעשירון העליון ברמה העולמית : אותי זה לא מעסיק הכסף, יש לי
במשפחה אנשים עשרים כקורח, ברמה הכספית הגבוהה ביותר מבחינה עולמית, זה אולי קצת מגניב
בהתחלה לגלות : אבל בסופו של דבר כסף זה נחמד ולא יותר, אותי חינכו להיות צנוע אנחנו אנשים
פשוטים: הולכים רגיל, מתנהגים באופן רגיל, אנשים רגלים ללא קשר למעמד- ליחוס וכולי, אבל לגופו
של עניין הגישה שלך היא נכונה, אבל זה כמו שאמרת צריך לבוא מהבית, שאדם גר בסביבה עשירה
הוא מרגיש שייך לאותם אנשים במעמד שלו ,וכן בעצם מתחיל העניין של הרחקה בין האנשים הרגילים
לבין העשירים, כי אותם עשירים/ משכלים מאוד/ מעמד גבוהה רואה באותם פשוטי עם אנשים פחות
טובים מהם, גם אם זה בלוי ואם גם אם זה כלפי חוץ, בעני צריך ערבב בין הילדים מכל מעמדות דתות
צבעים/ גזע/ דעה ואז היה טוב