ענווה היא תכונה חשובה מאוד בעיני
ילד יכול לחשוב שהוא טוב בתחום פלוני יותר מאלוני בתחום אחר : אבל עצם החשיבה שאדם טוב יותר מאדם
אחר ,היא שלילית אדם צריך לאמין בעצמו לקבל את עצמו ולדעת שיש לו יכולת זה כן, אבל מחשבה כללית שאני
טוב יותר מאחרים היא בעייתית, יש ילדים חכמים יותר מבני גילם זה נכון, אבל זה לא נכון לשדר להם שהם טובים
יותר, אלה שיש דברים בהם הם טובים יותר, לכן אני מסכים עם האבחנה שלך שהבנה שאתה מוכשר תוביל אותך
להישגים וגם הידעה שאתה טוב מאחרים בתחומים מסיומים, אבל התנשאות חשיבה שהתחום שבו אתה מצטיין
חשוב יותר והשני פחות חכם ממך, בעני היא בעייתית, לא צריך לשדר לילד שהוא הכי גאון והכי טוב ותמיד צודק.
הבעיה שיש הורים שכך משרים לילד,ואז הוא מפתח בעיות חברתיות כי הילד חכם הוא חושב שהוא הכי גאון ואףך
אחד לא ברמה האניטלקטאולית שלו, לכן כן הורים צריכים לעודד אבל לא על חשבון הילד השני, דוגמה אתה חכם
יותר מפולני, אל תהיה חבר שלו כי הוא לא ברמה שלך השכלית- , תסתובב רק עם חברים מחוננים כמוך, אני
שמעתי על כאלו, וגם מכיר שהרחיקו את הילד מחברת ילדים רגילה : והילד פשוט נהיה מתנשא, רק עם החברה שלו.
מזלזל, בעני זה גרוע, לי לא משנה שיש לי 150+ נקודות מנת משכל ואני מחונן ב3 תחומים, לא אכפת לי מזה, ומה
שאני מנסה לומר, שחברות צריכה להבנות על כימיה, על חיבור, על תחומי משותפים, ולכן אני נגד הפרדה של ילדים
משאר הילדים, מקווה שאני ברור, אני יודע שזה לא בהכרח קשור למה שאמרת ,אלה רציתי להביע את דעתי על הנושא
ביותר הרחבה, המשך יום טוב.