בית ספר יסודי

איש מאוד עשיר יכול גם לחיות בצניעות יש לא מעט כאלו

סבי גר בית צנוע : איש שנראה מאוד פשוט : אבל הכוח שיש לו והקשרים שלו בחברה לא קונים בכסף.
וגם כסף לא חסר לו זה בטוח : לפי דעתי עושר זה דבר נחמד, אני לא מתרשם מזה ,אולי כי יש לי משפחה
ענפה שחלקם הם אנשים שנמצאים בעשירון העליון ברמה העולמית : אותי זה לא מעסיק הכסף, יש לי
במשפחה אנשים עשרים כקורח, ברמה הכספית הגבוהה ביותר מבחינה עולמית, זה אולי קצת מגניב
בהתחלה לגלות : אבל בסופו של דבר כסף זה נחמד ולא יותר, אותי חינכו להיות צנוע אנחנו אנשים
פשוטים: הולכים רגיל, מתנהגים באופן רגיל, אנשים רגלים ללא קשר למעמד- ליחוס וכולי, אבל לגופו
של עניין הגישה שלך היא נכונה, אבל זה כמו שאמרת צריך לבוא מהבית, שאדם גר בסביבה עשירה
הוא מרגיש שייך לאותם אנשים במעמד שלו ,וכן בעצם מתחיל העניין של הרחקה בין האנשים הרגילים
לבין העשירים, כי אותם עשירים/ משכלים מאוד/ מעמד גבוהה רואה באותם פשוטי עם אנשים פחות
טובים מהם, גם אם זה בלוי ואם גם אם זה כלפי חוץ, בעני צריך ערבב בין הילדים מכל מעמדות דתות
צבעים/ גזע/ דעה ואז היה טוב
 
אגב, אני רוצה להגיד שדווקא השהות בכיתת מחוננים

תרמה לי מבחינת קבלת האחר. לא יודעת איך בדיוק לנסח את זה - פגשתי (לאו דווקא בשכבה שלי) ילדים עם מגוון... התנהגויות שאפשר לפרש כ... מאוד מוזרות - ולמדתי לקבל את כולם, ולא משנה כמה ההתנהגות שלהם חדשה עבורי. בהמשך היכרתי בצבא אנשים מכל הארץ ומכל השכבות, וגם גרתי בחו"ל במהלך חיי. כל אלה יחד מניבים פתיחות גדולה לאחר, נכונות לקבל את כל המגוון האנושי, להבין שכולנו מאוד דומים ובו בזמן שונים, וכו'.
 
מסכים איתך

אותו ילד יכול להיות גאון אין בעיה וגם לדעת שהוא כזה : אבל אם הוא מתנשא או לא רוצה בחברת בני אדם.
לא גאונים: תהיה בעיה כי אין הרבה גאונים מה לעשות? : גם לי מאוד קשה לפתח קשרים עם בני אדם כי אין
ל י על מה לדבר איתם : הם לא חושבים כמוני, ואני מתכתב עם מחוננים ועם מחונני על אבל אני מרגיש מאוד
שונה אולי אותם תחומי עניין אותו דבר: אבל הגישה שלי שונה, עדיין לא מצאתי אדם שאני באמת מתחבר עליו
ממש והוא כאלו באותו ראש כמו שלי: וזה מתסכל, אבל עדיין אני לא חושב שאני טוב מאחרים, אלה שאני שונה
מהם והם ממני, בעני זאת חשיבה בריא יותר.
 
הטענה שלי שניתן לערוך שינויים בתוך בית הספר

לכל מקצוע מרכזי יש מורה, רכזת מקצוע ויש גם יועצת ומנהלת
ילד שבקיא במתמטיקה יכול להעזר ברכזת המתמטיקה, בבניית תוכנית לימודים מתוגברת ולשלב בלימודיו תוכנית נוספת איתה הוא יתמודד במקביל (דוגמת מתמטיקה בהתכתבות, לוגיקה מתמטית וקיימות תוכניות נוספות רבות מעין אלה)
ניתן בהסכמת רוב מוחלט של הורים להכניס העשרה נוספת לבית הספר, לעיתים בתשלום ולעיתים חינם אין כסף, גורמים רבים מעוניינים להכנס לבתי הספר עם תוכניות העשרה נסיוניות.
ההורים עצמם יכולים להתארגן להרצאות אחת לחודש בנושא העיסוק שלהם ו/או כחלופה לדאוג להבאת מרצה מעניין
בעיקר היום כאשר בתי ספר רבים נהנים מניהול עצמי ולכן גם מעוניינים בכמות גדולה של תלמידים ניתן להשפיע רבות.
ממשיכה בעיסוקי
שבוע נפלא
 
למעלה