ספורטיבית2
New member
בית ספר יסודי
שלום, יש לי ילדה מחוננת שעולה לד', לומדת ביום שליפה במסגרת למחוננים, ובן שעלה לג' ואנו ממתינים כעת לתוצאות של שלב ב' אף גם בלי זה ברור כי מדובר בילד מבריק ביותר.
אני מאוד לא מרוצה מבית הספר היסודי שבו הם לומדים.
הם לומדים בבית ספר שכונתי, שאומנם הבטיח לי אין ספור פעמים לאתגר את ילדיי ולקדמם להתאם ליכולות הגבוהות שלהם אך בפועל זה לא קרה. הילדים די משתעממים ולא ממצים לחלוטין את היכולות. מדובר בילדים טובים ורגועים שלא עושים בעיות וסופגים את השיעמום בשקט (אולי כאן הבעיה). די התייאשתי מבית הספר בהרבה מובנים מעבר לעניין זה. שואלת את עצמי שאילה האם לתת להם להתברבר שם עד שעה 13:15 כל יום ואז לתת להם העשרה בבית או לחפש להם בית ספר יסודי אחר, שקרוב לוודאי יהיה מחוץ לשכונה.
מדובר בילדים חברתיים מאוד ויש להם הרבה חברים, ולכן גם מוטרדת המעניין של ניהול קשרים חברתיים כאשר לומדים מחוץ לשכונה.
מתקשה לקבל החלטה. אשמח לשמוע דעות. תודה.
שלום, יש לי ילדה מחוננת שעולה לד', לומדת ביום שליפה במסגרת למחוננים, ובן שעלה לג' ואנו ממתינים כעת לתוצאות של שלב ב' אף גם בלי זה ברור כי מדובר בילד מבריק ביותר.
אני מאוד לא מרוצה מבית הספר היסודי שבו הם לומדים.
הם לומדים בבית ספר שכונתי, שאומנם הבטיח לי אין ספור פעמים לאתגר את ילדיי ולקדמם להתאם ליכולות הגבוהות שלהם אך בפועל זה לא קרה. הילדים די משתעממים ולא ממצים לחלוטין את היכולות. מדובר בילדים טובים ורגועים שלא עושים בעיות וסופגים את השיעמום בשקט (אולי כאן הבעיה). די התייאשתי מבית הספר בהרבה מובנים מעבר לעניין זה. שואלת את עצמי שאילה האם לתת להם להתברבר שם עד שעה 13:15 כל יום ואז לתת להם העשרה בבית או לחפש להם בית ספר יסודי אחר, שקרוב לוודאי יהיה מחוץ לשכונה.
מדובר בילדים חברתיים מאוד ויש להם הרבה חברים, ולכן גם מוטרדת המעניין של ניהול קשרים חברתיים כאשר לומדים מחוץ לשכונה.
מתקשה לקבל החלטה. אשמח לשמוע דעות. תודה.